Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, May 12, 2009

marry claire * 外影七人車

當初join MarryClaire知道要另外book車, bubu說有同事可以借七人車兼當司機, 所以覺得要額外找車不是個大問題。


可是才拍照前兩星期我提醒bubu車的事, 他說同事當天有工作在身不能做司機!


[晴天霹靂] !!!


車子可以照借, 可是要去哪找司機? 哥哥要上班; 爸爸放假但不懂港島的路; 會開車的朋友又未知道我結婚...


MarryClarie租車好貴! 出面租車...仍是好貴! 但沒辦法 >< 買少幾張相..


於是立即投入新一輪 research...(不停的瀏覽可真是蠻累的啊...)
也要謝謝給我資料的MC BLOG友 JoeJoe & 睡公主(在esdlife~) =]


自己找到家最便宜的, 可是沒有blogger用過的comment, 我這個「擔心小姐」即時出動, 擔心自稱是豪華七人車卻看似客貨van會坐得辛苦, 擔心人家會騙我, 擔心司機不熟路浪費時間...


最後...
還是媽媽最好


拜託旅遊業人auntie找到相熟行家, 熟人價雖然跟上面的一樣, 可是車子是toyota alphard肯定坐得舒服, 司機又有人介紹不怕被騙, 呼~





*最新天氣報告*


05月16日 (六)



天晴炎熱。
(感謝主給我們好天氣!)


陽光充沛
25- 31 C
(哇...還是殺了我們吧)
65-90 %
大致天晴。 南至東南風3級。


雖然我擔心的一半 (熱) 將會發生, 擔心bubu會熱得要發脾氣...我有提出不如半年後才拍, 但是bubu昨晚跟我說, 他拍照那天一定不會喊熱, 說我期待&準備了這麼久, 忽然不拍我會不開心, 還是拍了先了一件心事好...(況且拍得不好有藉口拍第二輯, 哈!)


多謝bubu你這麼遷就我 ._.


3 comments:

  1. 飛‧月 - FLY to the MOONMay 13, 2009, 6:24:00 PM

    咁好準備,一定影到好多靚相jel~ 加油呀!我會遲你一個星期影outdoor,我都怕會好熱,冇咁心機 ~_~
    [版主回覆05/14/2009 09:17:00]多謝你鼓勵呀~! (雖然我仲係好擔心...)
    下星期初落雨啊, 希望落完雨到weekend就好天啦 ~! 你都要影多d靚相啊~!

    ReplyDelete
  2. 我星期日final fit,啱啱睇完下星期天氣預告,我諗要改期,唉,好煩,已經改左兩次架喇,又要再改。
    [版主回覆05/14/2009 20:21:00]咁其實都幾折磨BOR...次次準備好先黎落雨...睇定D先啦, 可能得少少雨呢? 加油呀~! 

    ReplyDelete
  3. would you please send me the detail? I will take photo next week ar...still looking for van...
    [版主回覆12/21/2009 01:04:00]因為我搵果個UNCLE平時唔係做開租VAN架, 所以幫唔到你呀, SOR~

    ReplyDelete