Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, May 9, 2009

marry claire * preparation

星期六就要影第一輯pre-wedding啦, 好多東西要張羅 & 準備, 心情極度緊張, 加上工作&學業, 壓力大得哭過幾次...


不過哭過就會重新振作~現在每天學習享受籌備的過程, 除去負情緒, 開開心心迎接第一輯婚照~!



Let's see 我的準備進度:



修身 - 零



  • 說要去每星期跑步: so far只跑了兩次...
  • 做收byebye肉動作: um...
  • 唯一成績較好的是: 胸部! 穿了奇華特蔡太的矯型內衣三個星期, 心口明顯地「多左肉」, 不知是從哪裡撥回來的, bubu十分滿意...不過鬼鼠肉未見成效 [失望]

 

靚靚 - 不在我的控制之內


  • 皮膚: 訂了婚才開始保養的我, 真的不用有太大期望...從三月起開始每星期做FACIAL, 戒牛戒芒果戒花生戒古古力戒煎炸熱氣(這次我倒是忍得住!), [儘量]隔天敷MASK...我只希望這星期都不要爆豆豆...
  • 背部: KEEP住生豆豆...算了吧, 我放棄...祈求執相的人執走更好...
  • 化妝造型: 找了些台式的, 也好像蠻適合我丫...我猜台灣化妝師比較熟台式的, 會把我弄漂亮點

另外買了Gi&Gary B9眼睫毛, 雖說Marry Claire有提供, 還是自己留個保險較好...






服裝



  • GIRDLE: 已在奇華特買
  • NU BRA: 已在女人街買
  • 鞋子: 在金都訂造了一對婚紗鞋, 簡簡單單的, 希望將來有機會做姊妹可再穿, 另外依bubu心願買了對涼鞋 ($120有找!抵!), 但兩對鞋的出現機會頗渺茫...
  • bubu's: 反而bubu買了很多! (其實他也很貪靚~)


  1. 有ZARA的白皮鞋 (希望婚禮上再穿)
  2. GIODANO BLACK LABEL 白恤衫 (希望DIY pre-wedding 可再用)
  3. bow-tie set (希望DIY pre-wedding 可再用)
  4. IZZUE waistcoat (希望DIY pre-wedding 可再用)

買的都算過可再用才買, 婚照package已很貴, 其他地方要儘量省







拍攝道具



  • 結婚戒指: 已買Tiffany & Co.
  • 結婚公仔: 已買哈囉吉
  • S&K立體字: 之前已做了TRIAL, 但未提起心機做正式那個
  • 泡泡槍: 之前在TOYSRUS找過, 太貴, 最後在太原街買, 另外在玩具舖買多了兩樽泡泡水作後備 


買泡泡槍, 記得不要買用小盤盛皂水那種, 要買這種「上彈式」, 泡泡才會源源不絕的出來。最好買有兩個「子彈」的, 用完一樽立刻就可以換另一樽。




我這個有很吵耳的音樂 (彭...蕉...), 我不喜歡, 其實有另一個沒音樂的, 但要貴十來廿塊錢...看在錢份上, 我會用膠紙封住出音樂的那排洞...





5月16日的天氣預報



  • 溫度23-28度 (27,8度bubu定會喊熱...)
  • 濕度70-95 (太濕, 黏黏立立的好會辛苦)
  • 東至東南風3-4級 (大風會吹亂頭變傻bubibu&bubu...)
  • 部分時間有陽光, 有一兩陣驟雨... (有驟雨其實都好, 可降溫嘛...)






希望順順利利~

9 comments:

  1. 飛‧月 - FLY to the MOONMay 12, 2009, 12:34:00 AM

    「上彈式」好好咁bor,但係我們已經買左 用小盤盛皂水個種lu... 放心啦,一切會順 順利 利架啦~
    [版主回覆05/12/2009 13:15:00]唔緊要, 係搞都係助手或者bf整者, 一定唔係我地, 哈哈~!
    係! 要努力keep住輕快既心情...

    ReplyDelete
  2. bow-tie set ...係邊度買架??~ 係窩。。可以買泡泡槍玩。。多謝你既提點! 我星期6剛剛影完。。都唔算好熱。。學你講。。佢有時天陰一陣。所以都頂得順既! 放心影啦!!
     
     
    [版主回覆05/12/2009 17:12:00]個set野都係金都貨仔咋, 諗住影下pre-wed唔駛咁靚...但你如果要買記得格價! 上落$50呀...
    岩岩update完天氣...25-31c!!! OMG...

    ReplyDelete
  3. 我20號影呀,原來有咁多野要prepare...
    [版主回覆05/12/2009 17:19:00]仲有好多架...我都係講左少少咋...
    我早你幾日bor...等我影完同你分享啦~
    咁你揀左d咩衫呀? 我覺得晚裝好難揀!

    ReplyDelete
  4. the pair of zara leather shoes look good.... are they still selling it? do u mind if i bought the same pair?
    [版主回覆05/12/2009 17:22:00]我代bubu多謝你欣賞佢對鞋~*
    我唔知仲有無賣緊, 我地係4月尾買既...其實你依家人係唔係hk?
    當然唔介意大家一齊買啦! bf都要型仔架嘛~

    ReplyDelete
  5. 我同我未婚夫都係住香港,不過佢屋企人同親戚就住溫哥華。
    MC話男仔可以借佢地D鞋影相,不過我揀衫個日唔記得睇吓D鞋得唔得,都係諗住自己買對穩陣D。
     
    [版主回覆05/13/2009 12:09:00]d鞋就普普通通啦, 無乜款咁~
    「自己買穩陣D」哈哈, 呢句依家成日講...

    ReplyDelete
  6. 揀衫好順利呀,好快搞掂(哈哈,其實因為我好求其)
    揀左兩件婚紗都好"爆",一件V領,一件low-cut.  Peter(我未婚夫)話影相要多D層次先好睇
    另外一件斜膊雪紡黃色晚裝,一件紅色A-line吊帶,最冇特別就係lee件,不過我太矮,著左顯得我高D
    [版主回覆05/13/2009 12:12:00]好爆...? 形容得好搞笑! 佢講得岩架, 因為釘工幾靚都係影唔到!
    我都有揀紅色for夜晚, 點解夜晚一定要穿紅色呢...

    ReplyDelete
  7. 我都唔知點解一定要件紅色影相,Peter幫我揀架,哈哈。可能佢覺得有中國feel啦

    ReplyDelete
  8. 我來緊都會影第二輯的婚紗相, 因此我都會買泡泡,不過唔知最原始此一樽邊到可以買到, 祝你順順利利, 做個靚靚新娘
    [版主回覆05/17/2009 13:02:00]係灣仔太原街買架, 果度都有幾間有得賣~ 你第二輯係邊度影呀?

    ReplyDelete
  9. thanks! 係羅浮宮影

    ReplyDelete