Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 24, 2017

[二十一週五天] 結構性超聲波檢查 • 劉子建醫生

Aug 24, 2017 • w21d5 • 劉子建醫生 • 15 OZ • BPM: 162

上胎我係喺孫錫鴻醫生度做埋結構的,今胎
孫醫生已加到$2500,我睇開嘅劉珮琪醫生無做照結構,之前喺劉子建醫生度做NIFTY,所以好早已經決定以package price做埋中期結構檢查。劉醫生同另一位林勇行醫生都係呢行嘅權威,而呢胎暫時都順順利利,所以都無乜話擔心 / 期待 (第二胎...)


自從上次產檢帶埋木木去,時間就到的話我地都想帶埋木木去探林林,等佢同林林多啲connection。今日約左下午,到達時都無其他孕婦,所以極速磅完重已經有得入房見劉醫生。


照結構同普通產檢有咩唔同? 請稍移滑鼠睇返木木媽上胎文章︰

[二十週六天] 結構性超聲波檢查 • 孫錫鴻醫生


劉醫生都算照得快,唔係停留一個畫面慢慢講你知呢啲係乜果種,不過佢一路照一路自己口噏噏話照左啲咩,睇doppler都有解釋有幾多條血管邊條動邊條靜脈嘅,所以勉強都跟到。姑娘喺旁邊keep住打剔,所以亦唔擔心醫生會睇漏項目。整個過程大約十五分鐘。

劉醫生一句總結︰睇唔到有咩問題,係一個好正常嘅胎兒。

YEAH!!!

頭骨橫徑  BPD   5.3cm     (62.5 percentile)

頭圍         HC     18.22cm (18.5 percentile)
肚圍         AC     16.49cm (42.4 percentile)
大腿骨長  FL      3.54cm   (56.9 percentile)

今次如無意外係最後一次睇劉醫生,上次做NIFTY時唔醒起拎贈品,咁填埋先走。填左好耐,等亦等左好耐,但姑娘遞俾我時真係嚇一嚇! 重到木木爸都投訴 「搞咩咁大袋咁重?」返到屋企先知,原來有成八罐一號初生奶粉,唔怪得! 我不禁心裡自問,難道贈品多寡會同醫生收費掛勾...?



碌過左結構當然要慶祝下! 最大得益者莫過於木木家姐,哈哈



朱古力耐唔耐都有食,醫生話食朱古力不如擔心糖分多過擔心咖啡因!

yummy choco tart & hot choco!



都係果句,過左結構,可以開始SHOPPING啦! (可悲是無咩要買...)

4 comments:

  1. 過咗結構好值得慶祝呀,陀得咁辛苦一定要食好嘢﹗
    八罐一號奶粉真係好誇張,記得當年陀BB豆豬時已經好難拎到一號奶粉

    ReplyDelete
  2. 恭喜恭喜!!(遲左留言添)
    兩個女會感情好好。
    BTW,點解今胎無搵孫醫生。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀!無揾孫醫生係因為佢太貴!

      Delete