Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, August 30, 2017

[二十二週四天] 產前檢查 • 政府 • 7

Aug 30, 2017 • w22d4 • 廣華醫院  葉嘉榮醫生 • BP 121/67

第二次政府產檢啦~

今胎廣華俾我嘅時間都好晏,十一點幾咁,注定要包尾坐到一點啦 T.T

都係四號房,但今次係年輕男醫生。俾劉子建醫生嘅結構報告佢睇,佢一睇就話:「嘩!好貴㗎喎」(我應該俾咩反應...) 上床俾姑娘揾心跳,揾左幾個位都揾唔到,直至到某個位,姑娘唔算好大力按落去,但就整到我好痛,我只係係咁易講左句「哎呀有啲痛」,姑娘就嚟料係咁UM我「咁可以點丫係得呢個位先聽到心跳嘛」...

落床去返醫生枱,醫生話:「劉教授份結構報告話你無乜問題,咁OK㗎啦」(都係嘅...)突然醒起之前第一次睇劉珮琪醫生話,我上胎中左B鏈,今胎都應會assume我有咁樣處理,於是就問下醫生係咪咁啦。佢知劉醫生喺東區醫院出身,佢就話廣華唔會咁㗎喎,除非你上胎個BB受到感染啦,問我木木當年個情況係點,我話我唔知...因為當年木木一出世就落左兒科,陰差陽錯下幾次都見唔到醫生,直至出院我都唔知其實木木有無任何問題,只係本住「佢俾得木木出院應該係無問題」嘅諗法...點知又俾姑娘話,話兒科醫生要約先有得見,醫生好忙㗎 bla bla bla...(OK又係我唔啱)

反而醫生好好,明明趕住一點食飯都幫我揾返三年前木木個記錄出嚟睇,仲話返俾我聽,當年係因為我生木木時發燒,所以木木先要落兒科觀察下,但其實佢喺兒科乜事都無㗎喎。多謝你呀葉醫生!終於解開左呢個謎!

No comments:

Post a Comment