Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 17, 2017

林林 • 十七至二十週小記

JUL 22-28, 2017
[十七週] 肚皮突破三十大關

關於懷孕體重、腰圍肚圍等,一直都有好好記錄,甚至可以同上胎同週數做比較。今胎開始時體重已經比上胎多幾磅,而腰圍亦不復當年24吋...每個星期對比,都係比上胎磅數止跌回升得快,腰圍肚圍又大得快,十七週已經達到30吋肚圍了! 上胎臨生前肚圍35.5吋,唔知今胎會唔會突破呢?

肚肚拍照記錄亦每星期進行中,不過就無上胎咁好心機自己整週數牌,亦會間中甩一兩星期咁...

而木木就明顯乖左,少左扭計,亦多左接受林林,會隔住肚皮同林林玩下。佢好鍾意我問佢情境題,例如︰如果你同林林去公園玩,林林俾大哥哥推跌左,你會點做呀? 佢會答我︰我會即刻跑埋去林林度,然後帶佢返屋企 =]

流感肆虐,立刻去藥房入返盒口罩,老闆話︰你咁細塊面用小童口罩得架啦!



日常肚照



------------------------------

JUL 29 - AUG 4, 2017

[十八週] 論盡的大肚婆

除左既有嘅pregnancy brain (無好轉過ok?),呢胎個肚漲得快,好似無上胎咁輕盈,仲好鬼論盡 (其實係咪有左都好論盡)。有晚陪木木入睡,自己亦好自然地訓埋一份,訓冧左之後突然電話鬧鐘響! 我怕會嘈醒木木就拿拿淋去整停佢,點知碌過去時唔知點解會碌左落地!

幸好個肚未算太大,林林亦有羊水保護應該無大礙,但自己就撞親個頭擦損手,真係論盡到一個點...

本週開始學孕婦瑜珈,主要想喺炎炎夏日下能夠比較舒適地伸展身體手腳,同時希望多做有助生產嘅瑜珈動作! 目標係快過木木嘅兩個半鐘 =P

受邀出席活動,自以為鬆身裙掩蓋得好好,估唔到放一張全家福上page都已經有眼利網友pm問係咪有喜 =P (當時未公佈)




日常肚照



------------------------------

AUG 5-11, 2017

[十九週] 把心情都弄糟透的荷爾蒙


之前都分享過,呢胎好似好易喊咁,少少事都覺得好委屈,會唔開心,應該真係關荷爾蒙事,因為有左之後嘅喊法係濠啕大哭,然後心情低落一兩日,我都知咁樣對林林唔好,但真係控制唔到。

木木爸其實好錫我,但真係希望佢言語上可以再多啲顧及孕婦感受...

呢胎因為去開果欄果頭睇中醫,就多左去果欄入貨,金車厘子的確好甜! 食完金車唔想再食普通車厘子...



------------------------------

AUG 12-17, 2017 

[二十週] BABYMOON!

小林家+四大長老都係嚴禁大肚婆搭飛機去旅行的,所以我亦無指望過會有babymoon呢件事發生喺我身上。今年年頭,book左十月尾同屋企上royal caribbean郵輪玩,有左之後去check cruise ship T&C,發現上船時要未滿廿四週先可以 (木木媽屆時已三十週),即時灰左 T.T

唔知木木爸係咪知我無得去唔開心,就提議暑假去澳門,初初諗住住澳門銀河渡假區玩天浪淘園,但諗起滑水梯同激流無我份,澳門各大抵食自助餐又食得唔盡興,就打消念頭。之後諗起哥哥一家去過愉景灣weekend trip,都OK喎! 

繼續閱讀︰懷孕蜜月小旅行︰BABYMOON at DISCOVERY BAY (未寫好)

另外,林林踢得越來越大力了,唔再係小泡 / 小魚感覺,有時都俾佢嚇一嚇,不過隔住肚皮木木爸仲感覺到呢。

2 comments:

  1. 真好心機寫,我連每周大肚相都無影呀呢胎,feel so bad

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經比我平時啲長氣post精簡左好多㗎啦 =P
      第二胎真係周身唔得閒,唔好feel so bad la~

      Delete