Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, August 5, 2017

趁墟 • BB展

AUG 5, 2017

又到左一年一度嘅荷花BB展,其實喺BB展木木媽唔會點買野,第二胎更加忍手,不過既然個肚2nd trimester又無乜唔舒服行得走得,有免費飛又有大肚媽媽好友一齊去,就去啦~

一係唔好去,一去就早少少去...我同朋友大概0830到達會展,展覽1000開,去排美贊臣條隊前面已經有廿幾人(!) 大部分都帶住個喼,仲已經事前買左coupon book,我同朋友就無咁癲,都係抱住有乜就拎乜嘅心態,只係帶左backpack,準備左個人資料label同埋乾糧



你見我入到去之後係無影過相,因為都真係幾忙同無手,哈哈! 一入場我地第一時間去左排美贊臣同雪印各限量100嘅孕媽媽福袋,又竟然俾我地排到,仲要3X號籌,一開波已經拎左兩大袋...


之後我地就去排左龍頭奶粉商&尿片商,呢啲參展商通常BB展前已經喺facebook大肆宣傳,可以事前登記定,當日就可以排條快隊,可以快啲拎到禮物!


之後再逐行逐行行,今次行BB展最開心係試左好多間來自台灣嘅滴雞精,分別有王朝 / 娘家 / 晨露 / 田原香,個人感覺娘家最好飲,晨露 & 王朝其次,田原香可能因為連原味都有添加藥材,所以最唔鍾意。

我地由十點入場,到大概四點半朋友先行離去,我就去join埋疫苗計劃先撤退,戰利品如下︰



尿片類,有唔同牌子嘅尿片,可以俾主子試啱邊隻最岩自己pat pat再入貨



剩係孕婦食嘅DHA都有唔少



除左join疫苗計劃,只有soft touch 紗巾擦巾係真金白銀買,下圖其他都應該係超抵價換購先會俾錢換,二胎媽真係好忍得手的!



木木媽覺得咁樣已經好癲,我想像唔到果啲去幾次嘅....

No comments:

Post a Comment