Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, January 12, 2015

[試用] 有機棉嬰幼兒服 - tinytinyone

感謝tinytinyone邀請木木試穿佢地的有機棉嬰幼兒服
做人媽媽都想將最好的俾自己bb,「有機」呢兩個字的確好多時令我心癢
例如食落肚我都幾堅持買有機雞肉,唔想木木過早發肓
衣著剩係試過買有機棉初生和尚袍 (窮媽只買得起最底果層...)
不過自呢次試用後,我都會考慮再添置有機棉品
「有機」,接觸過就令人愛不釋手 =]

令人舒服的包裝~



今次收到一套家居服,主色係木木媽最愛的粉紅色



品牌係來自澳洲的Sapling

Sapling的衣服係採用 100%GOTS有機棉製成,不含有害物質
GOTS係國際有機紡織製品標準,由供應鏈以至社會責任層面都有嚴格要求



有機有機,點先算有機?

我初頭只係諗到用有機方法種出黎的棉花去製衣已經係
呢滴小水滴話我知,染料都可以有機
係喎,買衫最憎洗衫甩色,我試過洗完都仲繼續甩色
如果係品質差劣的化學染料,接觸到BB幼嫩皮膚就大件事啦



講咩都係假,最緊要都係木木著得舒服

一套好的家居服,除左舒服,媽媽覺得最緊要係
設計方面令BB活動自如得黎又唔會凍親



呢套家居服木木媽認為係合格的 =]

領位夠高唔會露出心口,單邊有啪啪鈕幫助過頭笠
手袖係橡根設計 (不過12m size對木木黎講大左少少要摺袖)

而且係bodysuit,唔怕凍親肚仔



褲腳係束腳的
如果唔係BB周圍爬又擒高擒低,褲腳成日都縮左上去




睇黎木木都好滿意呢套roomwear,暫時大左少少,有排著,yeah!



什麼是有機棉?
有機棉的衣服質料相對較傳統棉花耐用及結實,這是由於有機棉製作過程純天然,棉花結構不會被化學物及農藥破壞,並且有機棉衣服內外質感都較柔軟。由於嬰幼兒的皮膚較成年人的幼嫩及脆弱,有害物質及殘留在衣服的化學物較易透過皮膚進入孩子的身體,因此穿著有機棉可減少有害物質經衣服進入孩子的身體。

有機棉是在沒有任何合成的肥料及有害的殺蟲藥下耕種、培植; 由於在整個有機耕種系統禁止使用任何基因改造的纖維,因此有機棉是在純天然環境下產生。再加上全球傳統棉花的種植面積只佔了世界耕地面積的2.5%,但這2.5%的棉花耕地卻使用了全球殺蟲劑總量的25%,以及農藥市場的10%,再加上除草劑和其它毒劑的使用,傳統棉花成為了地球上被噴灑農藥最多的作物之一。
因此,有機棉的衣服不單是對小孩子有好處,對地球及農民亦帶來相當大的益處。

如有其他查詢請聯絡 tinytinyone
website: www.tinytinyone.com
facebook: www.facebook.com/tinytinyone.tinytinyone
instagram: @tinytinyone_

4 comments:

  1. 我家LITTLE L是有機寶寶,應該要試試,哈。木木著粉紅色好靚。

    ReplyDelete
  2. 木木係嬌小BB,12m 都有少少大,ET仔已經著緊18m >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木試著時係11個月左右,不過佢都係似媽媽細粒架啦

      Delete