Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, January 20, 2015

[DAY277] BABY HALLOWEEN

OCT19
廣華媽媽會有個「私竇」,造就左好多baby gatherings
halloween當然又係一個開P好藉口啦!

黎到熱下身先 =]
呢個大玩具屋企都有,但我第一次見木木會咁樣擒上去,失禮晒 ><



大家一齊咬積木 =.=



(設計對白)
oba︰嗚~ 木木小姐你放過我啦! 木木︰你逃唔出我手掌心架啦!
其實係一個唔知自己扯住人,另一個唔知自己俾咩扯住...



換上halloween costume,派對開始啦!
今日木木係一隻可愛小蜘蛛 =]



(設計對白)
gemmie︰我好熱呀! 點解要做蝙蝠? why?
木木︰忍下啦,扮幾個鐘就收得工架啦...



要多謝木木表嬸贊助呢件蜘蛛衫



同其中兩個南瓜仔合照~ 
據一眾南瓜媽講,呢件淘寶貨激厚,好多南瓜B都熱到發忟憎 @.@



同貓頭鷹小姐合照~



同大黃鴨合照~
喊同打喊露一樣,係有傳染性的!




新穎的蛋糕 > cream cake底 + fondant cookie面 + 南瓜盒星星餅 XD





唔好咬自己隻腳啦囡...



廣華媽媽由大肚時開始,到生仔時加入好多係產前產後房識的媽媽
多人到我地唔想再加人啦,好好維繫呢一個群組的友誼 =]



其中有個骨頭B影大合照時未訓醒,手裡面依然拎住枝魔鬼叉...

7 comments:

  1. 骨頭B 好好笑!
    你地就好啦,咁大班媽媽...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係果邊有無呢D GROUP架? 等ET識返個金髮美女嘛~

      Delete
    2. 我想ET 同講中文D 小朋友玩多D,返左學就大把講英文... 但playgroup 通常得英文

      Delete
  2. BB們都好好笑... 加埋你D生鬼CAPTION, 絕呀!!
    最尾呀骨頭B真係令我笑埋出聲~! XXDDD

    ReplyDelete
  3. 瞓左個個XDDDDDDDD
    點解我契女喊都喊得咁可愛既~~~~~WAKAKAKA

    ReplyDelete