Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, January 22, 2015

[DAY284] OXFORD PATH bb 爬行比賽

OCT 26
八個月識爬的木木,木木媽一心想幫佢報名參加爬行比賽

點知等呀等,等到十個月先有機會

木木︰其實係媽媽想參加之嘛,點解佢唔自己去爬喎?



去到搞左一大輪先有得落場
「起爬」前的木木,似乎狀態唔錯



今次用木木最愛的遙控器作餌,初期走勢凌厲
卡卡笑住咁向前爬



點知爬到去終點線之前,木木停低左!
佢俾個playma邊吸引左掛住玩...



要不停嗌佢先回過神繼續爬
終於人同遙控器都過終點啦!



比賽好似係計時間,所以呢場爬第一都唔代表贏左
anyway...反正每個baby爬完都可以得到一張「無名證書」
木木媽寫自己個名都仲得 XD



仲有一袋禮物,都幾豐富架,有片片/yogurt melt/洗衣液/濕紙巾等等
木木,點講都好,都算係你人生第一張證書呀!



其實都係志在參與下,影下相等木木大個話返佢知 =]

同埋個比賽係一間kid gym舉辦,爬完可以免費任玩!
木木仲細,帶左佢去波波池,都開心成咁!



木木與朋友仔皓翔 & 
婷婷
佢地一味扶住池邊望住我地,都唔知後面仲好玩 ._.


7 comments:

  1. 木木媽:
    我係睇左你幾年既CD-ROM
    剛發現有左,拎左醫生證明,依家掙扎緊去廣華定QE好!!!
    一直心儀廣華,但係知道冇笑氣聞,冇結構照,好驚初期oscar都未必有份。想問你得響廣華生完有咩comment?揀唔揀佢好呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. QE有笑氣,基本上一定有結構,點睇都係QE好,我自己揀KW係因為近我屋企,產檢好方便。待產我對KW無評論,因為我一入院已經直入產房。產後我聽QE朋友QE講,同KW比較,我覺得兩間差唔多,依家政府間間都鼓勵breastfeeding, 至於姑娘,每更都總會有心情唔好的惡姑娘...

      Delete
  2. 我路過架,都係木木blog嘅cd rom.我b舊年10月出世,揀咗廣華!產前係辛苦D,但產後絕對係very good!d姑娘好nice,尤其是餵人奶,佢地好有耐性去幫你教你架!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 木木都係只抽中呢一次咁大把,有D商場搞都抽唔中

      Delete
  4. 木木真係好可愛!笑嘅時候好sweet!
    我嗰時都報左幾次,但一次都抽唔中!包包又好快識行,無去過爬行比賽呀!

    ReplyDelete