Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, December 31, 2014

[11m] 木木第一個聖誕

木木第一個聖誕! 遲左四個月我都要寫埋佢 =P

呢張相係我聖誕果期的最愛!




聖誕不外乎就係PARTY PARTY & PARTY!

頭炮係[13dec]廣華babies
呢條裙仔係二手市場買,$40,料靚仲唔止著一年,明年再見




大家著唔同style的聖誕裝




[14dec]116 babies 第二日就同同日朋友仔開p 

今次木木媽book呢間party room都唔錯
好大個波波池,有自然光線



但係d小朋友唔玩波波剩係擒住圍欄望住我地...




買左個鹿鹿蛋糕應應節

(木木爸頂聖誕帽唔岩戴 XD)





[20dec] 上完playgroup,趁早未太多人睇聖誕佈置
剛落堂的木木攰到訓左著~




果晚提早慶祝聖誕節食聖誕大餐!

呢間餐廳入去時燈光好暗,我地一度擔心如果木木大喊要離場
不過木木好乖,無喊過只係到中後段有少少唔耐煩
而且餐廳員工每一個都好鍾意木木,係咁撩佢玩



無得食又係慘d既,所以有檸檬食都好過無啦!




當然仲要去埋尖東睇燈飾! 呢個係我地細個時的聖誕大節目



[21dec] 兩年前的聖誕聚組合,今件破格地去左玩selfie




不過同小朋友BB selfie係好有難度...
兩個大的要不停食物利誘先肯企定影
當大的企好,細果個就會爬左去...



另加 yummy waffle afternoon tea



[25dec] It's my first christmas!



[28dec] 約左一班媽媽bloggers去食聖誕自助餐

不過木木得個睇字無得食...



[29dec] AIA carnival

本來都無諗住去,但木木爸媽年底要清假,最終都係去左
諗住木木唔岩玩都可以睇下D公仔



點知木木好唔鍾意果度的環境,喪喊直至離場

有相為證

4 comments:

  1. 同我一樣,都係出左上年ge post,wakaka!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲以為改做12月無人知TIM! 諗住大家無興趣睇,純粹自己記錄返~

      Delete
  2. 大家都寫緊復活節,木媽你仲寫聖誕......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經收埋收埋架啦 T.T 話晒木木第一個聖誕唔可以唔記低嘛,我諗復活節既今年聖誕會出現!

      Delete