Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, December 8, 2014

成長記錄 • 十個月

[16 OCT - 15 NOV 2014]

身高體重

8.52kg > 8.9kg (50th percentile+)
身高︰今次終於記得度,求其大概度到73cm

睡眠作息
夜晚訓覺繼續係差,試過有幾晚木木喊醒得太密 (每15mins就喊)
木木爸火都黎,好彩我係危急關頭之際彈左起身接手湊返木木...
訓得咁差,估計係因為木木鼻唔舒服 (十月中開始一直都未斷尾)
兼且開始轉涼時驚死唔開冷氣,點知焗到木木出晒汗係咁熱醒
接近十個月大時天氣再涼,又差唔多好返晒,終於大細都有覺好訓

初生時我地會幫木木側睡,唔怕嘔奶之後佢自己選擇仰睡

六七個月大左右開始會打側訓,呢個月佢學識左扒係度訓!
但只要baby cot環境安全就唔駛擔心佢會窒息,
而且人的生存意識好高,壓住鼻哥窿佢自然會擰側個頭 =] 
不過有時木木直情跪係度訓,我地會等佢訓著後「撥亂反正」XD

飲飲食食
本月引入的新食材有
蘆筍 青瓜 三文魚 藍莓 PASTA 麵包
零食除左食開星星餅,仲試過yogurt melts

木木食奶好叻,由細到大都係一口氣KO成支奶一滴不剩
人係無完美的,木木食固體就好差,除左上月講過唔鍾意食生果
食粥仔食唔夠三啖就要係highchair企起身,仲想爬上餐檯!
要佢坐返低就爆喊你睇,包保你餵唔到...
初初我堅持食粥仔時一定要坐highchair無電視無音樂無玩具
但漸漸地我都屈服,容許姐姐俾餐具佢拎住玩,務求佢肯乖乖坐定食...
試食星星意粉果日,仲要吐返晒d星星出黎,要出動返濾網「顏」爛先肯食
究竟係時間,用餐環境定係食物本身的問題呢?

而早幾個月已發現木木好鍾意啜菜心,我就諗木木其實係咪鍾意finger food呢?
於是試下整青瓜條甘筍條擺係檯面,木木又真係好捧場自己拎上手食
睇黎我要好好研究下baby-lead weaning呢一門課!

肢體發展
  • 經常自己練習扶野企起身然後off hand,已企到10秒以上
  • 會嘗試由地下爬三大級上大人床
  • 已經可以掙脫bumbo seat再走佬
  • 有時會練習OK手
  • 學會玩口水波
上個月講到古惑星星餅 - 以口叼代手執,今個月已可以用前二指執起星星餅放入口,為左準確瞄中個口,有人仲會出動埋另一隻手hold住星星餅手的手腕!

情感認知
  • 識得開合手同人拜拜 (教左幾個月終於識啦!)
  • 聽音樂會拍手同UN身UN勢
  • 伸手板出黎識得give me five
  • 講「唔可以」會聽話停止佢做緊的危險事...一兩秒咁多
語言能力
終於都「爸爸爸爸爸...」爸都暈! 
不過當事人(木木爸)都承認,木木叫爸爸暫時係無意識的...
叫媽媽就好明顯係有意識...咪就係求救時叫囉!
另外亦「da da da da」學習中

其他碎碎念
痴媽情況持續中,痴媽到木木爸開始有微言呢!
由以前的第一位變成第三位 (姐姐排第二),我都明白會唔好受
因為有次木木訓醒時見到床邊係岩岩放工返黎的媽媽
佢竟然好似唔認得我咁,唔要我抱要姐姐
過左陣個人清醒返先醒起我係佢最愛的媽媽咋!
所以我都成日同木木洗腦話爸爸好愛佢痴爸B痴爸B咁 =P

---------------------------------

忍唔住一句...萌爆!


木木爸帶木木去公園玩,欣賞佢犧牲小睡時間交換親子時間
仲咁勇敢單挑 (木木媽當時返緊工)

不過睇木木一身造型,真係慘不忍睹...



木木的舅父舅母生日
終於去到book左兩年檯都book唔到的SHATIN18食片皮鴨
木木仲收到公公婆婆的日本手信,有自己的小手袋啦~



又長又彎的睫毛,好令人羨慕啊...



Oxford Path BB爬行比賽



萬聖節派對扮蜘蛛B



有陣時會肯自己拎住學習杯喪飲,超正
人奶baby
用飲管果然係叻d =]



同契媽&融融姐姐聚,happy face!



playgroup-ing



十個月大快樂!

16 comments:

  1. 有無試吓BABY-LED WEANING,木木可能唔LIKE人地餵所以唔食呀... 飲人奶都係BB主導的,木木飲左咁耐.... 佢可能唔鍾意人地LEAD住佢呀....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,部分食材可以,依家試緊半BLW,俾佢自己食之餘又餵下咁

      Delete
  2. 落街造型.............................................嘩哈哈哈哈哈哈~!!唔著鞋都要著番對襪啦~~~~~

    ReplyDelete
  3. 萌爆! ==> you are so cute!!!!!

    ReplyDelete
  4. 木木又大個左啦!依然好可愛呢 ~
    最乖係飲奶,真係要讚讚 ~
    叫爸爸不用擔心,囡囡係爸爸係前世情人,好快會痴到爸爸實一實!:)

    ReplyDelete
  5. 木木個o都咀樣超萌呀.... ^^

    ReplyDelete
  6. 抽中了Oxford Path BB爬行比賽﹖我抽不中呢,無得玩。
    木木可能鍾意自己食野,連飲水都自己飲,可以俾佢自己試下。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得係, 所以要好好研究BABY LED WEANING

      Delete
  7. 我之前見到木木用特別版chuchu laces 樽, 係邊到買架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 百貨公司就有架啦,我果D係AEON買既~

      Delete