Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, July 9, 2013

[十二週四天] 產前檢查 • 私家 • 3

9 JUL 2013 • WEEK12 DAY4 • 葉承楷醫生  CRL: 6.47cm

本來上晝先做完OSCAR照超聲波,產檢應該約過另一日,可以分開見多次嘛~
不過bubu好好,次次產檢都請假陪我去
為左方便佢請假,就約埋同一日,仲可以攝時間拍下拖 =]

今次都係睇翹康葉醫生,診所比上次多人,以為要等好耐
點知又係坐唔夠15mins已叫名入去
同葉醫生講朝早做左OSCAR,佢問我咁仲照唔照U/S?
(下? 唔照做咩好...)
葉醫生話有孕婦覺得U/S對胎兒有害,會減少照U/S次數
但葉醫生話無問題,唔照又唔會收平D...梗係見下木木啦 =]

岩岩先見完,係無咁興奮的...
不過木木好明顯係訓醒覺,郁黎郁去,仲玩左幾下蜈蚣彈!
氹得木木爸非常開心 =]

有一張相capture到木木舉高對腳啜手指,好得意呀!
無諗過木木係我肚裡面已經有咁多動作!
(而我完全感覺唔到...)



木木的CRL照葉醫生量度有6.47cm,依然比預產期大一日
雖然我無keep到日日有奶有蛋又成日食零食
但木木都好乖咁索晒長大中 =]

然後到問問題時間︰
肚肚痕爆 > 搽多幾次
持續跌磅 > 以前未有U/S先用體重做指標,只要BB size正常就唔需要擔心

翹康係 [十週] 之後每次都要驗尿check 尿糖+尿蛋白
但姑娘話 [十二週] 都仲算早期懷孕
所以等照完USG先去放水 =P

again,一個鐘內走得~

4 comments:

  1. bb同大人都健康就好了﹗

    ReplyDelete
  2. 肥B不肥媽..真係太好啦..我好驚我生完修唔到身>.<
    但HEHE都係肥番D靚D..肥D睇落精神D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 果時唔係諗肥b唔肥媽,而係驚木木唔大呀...好彩次次產檢都pass

      Delete