Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 4, 2013

[十一週] 我也有人讓座!

[WEEK11] the size of a lime =]



You can't see it, but she's moving fluidly and gracefully in there.
Her skin is see-through, but she's on her way to looking more like a baby.
Her fingers and toes aren't webbed anymore.
Tooth buds, hair follicles and nail beds are forming.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

28 JUN - 4 JUL 2013 • WEEK11 • weight︰86 lbs • tummy︰28"

踏入 [十一週] 第一日,一件我萬萬預料不到的事情提早發生
交通工具上竟然有人讓座俾我! UNBELIVABLY AMAZING!

事源星期五放工例必多人搭車 
(其實我都唔明,日日都放工架啦,點解係星期五寧捨多人)
架巴士黎到無晒位坐都要照上車,仲已經企近司機位
後面又繼續迫上車鑽入去,我已經好乖咁收返埋個電話
一手捉實條柱,一手保護住個肚

係我斜少少坐左兩個女人,我見到佢地望住我交頭接耳
無幾耐其中女人就起身叫我坐佢個位啦!

其實我返工著鬆身one-piece,個肚一啲都唔覺眼
我估佢地係因為見我攬實個肚先估到
原來有人讓座感覺係好好! 突然覺得個社會好溫暖 (?!)
而且我真心感激果位女仕留意到他人需要而且作出行動!
所以除非真係自己好有需要 (我都明白有時真係攰到不能形容)
讓座予有需要的人,人地會好感激你架~

但我估計呢次只是罕見個別例子
唔知要隔幾耐先再有人讓座俾我呢?=]

[WEIGHT LOSS]

由 [五週] 開始,每個星期都有記錄體重、脂肪/水份/肌肉比例、腰圍肚圍
(唔好以為我好認真,只係個磅度埋咪記錄埋)



一路下跌,到[十一週] 仲同我跌到去結婚前一兩星期的磅數…
雖然未到我的歷史低位,但我依家一個身體兩個人喎
係我無嘔過,有入無出的情況下,唔到我唔擔心!

之不過…雖然有少少擔心,我又無特別食返多好多野
一黎老爺家的飯菜唔係樣樣孕婦都可以食 (um...) 
二黎食得多會頂住頂住好辛苦
媽媽叫我飲媽媽奶 (孕婦奶粉),但我睇媽媽會好多分享話媽媽奶只係肥媽不肥B
而醫生話無問題之餘木木的CRL又無特別細
我又未至於喪跌廿磅的程度,決定暫時都係咁樣先,食物重質多於重量

要肥,我相信之後大把機會啦~

15 comments:

  1. 唔使擔心喎~ 醫生話無問題就得啦~
    我朋友仲有8個星期生得,但佢而家嘅體重仲輕過未有之前(係連埋阿b嘅重量喎)!!!不過醫生都話佢阿b size ok,就無野擔心,真係人人體質唔一樣呀。。。

    ReplyDelete
  2. 有人主動讓座真係好! 我都試過係巴士做個護肚姿勢, 之後就有人讓座...但果時我7個月囉, 可能冬天衫多, 無人睇到我大肚... >.<
    我開頭陀B時, 同埋9個月時都係輕左... 阿B無問題就OK啦~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個細肚,真係好難有人讓俾你 XD 我又行到牙牙炸炸咁,唔知係咪因為咁人地頂我唔順呢 =P

      Delete
  3. 我終於知道點樣去分大肚定係肥喇, 原來就係護住個肚。
    因為我坐車好多時都係頭站, 有時見到D女人企我面前,
    我都好疑惑佢係大肚定肥, (因為我試過讓坐比左一個肥既人而唔係大肚既人)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有就係戴口罩都係其中一個sign去估佢係咪大肚~如果讓左比肥女人,佢尷尬時你又覺得唔抵 =P

      Delete
  4. 唔駛飲奶粉ga! 最緊要食多些蛋同飲多些低脂/脫脂奶(唔好以為瘦就飲全脂呀, 其實都唔需要的) 加油呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢兩樣日日都有飲同食呀~好乖 =]

      Delete
  5. 我去到15WEEK的體重都無咩上落... 但一過25WEEK,體重就直線上揚; 都係個句,醫生話OKAY就得啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我岩岩25week,唔知會唔會同你一樣直線上揚呢?=]

      Delete
  6. 幸好香港還有很多有心人, 現在要人讓座愈來愈不容易哩~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,經過呢幾個月,亦逐漸得出一個結論,港女係最唔願意讓座!

      Delete
  7. 有人讓座真好﹗其實香港都有好多好人架~~ 可以享受下大肚婆既福利~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔算福利啦,唔guaranteed的 =p 不過每次都感謝讓座者就真既~

      Delete