Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, July 26, 2013

[扮]闊太的高茶生活︰Café 8 Degree, Harbour Plaza 8 Degrees

15 DEC 2012 (「自我追趕 唔駛理我」系列之二)
上年年尾團購左下午茶,同幾位茶腳去試呢間平時無乜幾何去的
土瓜灣8度海逸酒店

時值聖誕佳節



呢個組合好似係第一次 =]
每次追舊blog,就覺得果時後生好多依家好老...(其實只係相隔半年)



由上圖可見,係每人一set,所以個三層下午茶架的的骰骰咁,好得意架~



聖誕樹mini cupcake,已經係成個tea set最花心思一件 =]
而前面的valrhona古古力先係重點! 我好乖咁帶左返去請bubu食~



我又直接貼圖跳過文字就算了...(逃跑)



你們應該認同的對不對?...



反而雜果杯唔錯,有橙、blueberry strawberry、kiwi、passion fruit...
其實可以唔駛落糖水丫~



完 (已一早逃到老遠)
其實afternoon tea都係志在同班靚太chit chat
我影相時佢地已經睇死我唔知幾時先寫架啦 XD

--------------------------------------------------------------

Café 8 Degree, Harbour Plaza 8 Degrees
Afternoon Tea
For One $99 (團購)


1 comment:

  1. bubibu, 認同,依家我都鐘意睇返舊文章,好似年輕左好多咁!haha ~
    mini版的x'mas cupcake好有心思,我最like呢個!^^
    [版主回覆07/29/2013 09:58:52]但又唔可以睇得太舊,會覺得自己好老土!

    ReplyDelete