Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, March 21, 2012

[三月開倉] LE CREUSET family sale 2012

當大家興高采烈地即買即BLOG戰利品...
我小林太太當然是例遲無早,開完倉才BLOG囉。
(咪算好囉,你諗下果d婚禮、蜜月、旅行、生日...)

LE CREUSET 一年兩度的開倉,今次是第一次參與,零概念啊。
幸得幾位LC高手提點,又得廿四孝bubu老公做柴可夫
第二天(14mar)早點起床去排隊!
排隊期間太閒,跟前面的精明有米太太團打打牙骹,可能人家見我十下十下
無私有愛太太團叫我跟隨她們,分享她們大手清架的戰利品 =]



開倉戰利品鳥瞰圖



cast iron:

超級無敵重點主打 - round french oven 20cm POWDER PINK !!!
進場前我和bubu約定,只要是「粉紅系」都不放過
(我的最愛是antique rose,不過開倉嘛,不能有要求...)
進場後環觀全場,想找個粉紅圓點 (橙色包裝盒上的顏色顯示) 都難
但於失望之際,抬頭竟瞥見三數個 o o o !!! super-duper lucky !!!
立即搶下一個,然後安心慢慢shop其他...
回去太太團大本營後,才知道bubu都有搶到一個 !!!
小林家太厲害啦哇哈哈 =P
(幸好有兩個做比較啦,因為其中一個蓋面有黃色stain
雖則如此,我一放手,太太團其中一位已經把它緊抱在懷中...)

其實另外我也有搶到18cm powder blue,bubu叫我powder pink & blue都買
但我當時覺得18cm跟20cm用途太相近,而且一次買兩個「肉都赤埋」
powder blue當然不賴,但相比下當然是powder pink勝 =]
(現在回想,其實應該買回來,我猜一定有blogger要啦! 豬呀...)



第二也很重要主打 - saute pan 30cm COBALT BLUE
bubu自從上過LC cooking class之後,也被燒得熱烘烘
(附加閱讀︰LE CREUSET cooking class)
對上課時kitty老師用過的尤其欣賞,一直嚷著要買一個
本以為開倉不會有啦,首輪搶攻後再慢慢找,皇天不負小林先生,竟然有!
所以顏色是什麼都沒所謂啦,而且bubu喜歡藍色,一拍即合 =]

一人一個是非常完美的結局,不然往後幾天將會出現
「陪你排咁耐我咩都買唔到...」「我買唔到粉紅色系...」等怨聲載道字句 =P



stoneware:

(左) soup bowl LAVENDER (右) small serving bowl LAVENDER
oval bowl是太太團分給我的,湯盅是bubu找回來的
是啊,薰衣草紫色...
頭尾開倉日都有antique rose bowl,第二日沒有,命啊 T.T
(不過pastel colours我都很ok,所以還是敗了~)



可入焗爐的dish也是目標之一
(上) square dish 23cm CASSIS (下) rectangular dish 26cm PALE ROSE
小林家焗爐小小的一個,所以望著貨架下層大量大焗盤是望盤輕嘆...
回家放兩個dish入去試試,原來連26cm都不行 ><



ramekins如此小物原本多掃無妨,但當時顏色只有紅黃綠的選擇
定過神清醒一下,只購入幾個紅系就收手
雖然是開倉但不是幾蚊個啊,別讓自己被周圍氣氛沖昏頭腦&洗劫荷包
我就是這樣無端端另外購入了原來自己並不喜歡的4個dune ramekins
幸好登在fb page後極速被接收了 (野...可以再買!)

(上) heart ramekin CERISE (下) set of 2 ramekins CHILI RED



最後checkout時在瞥到cashier後一個小可愛
mini heart cup (set of 6) CHERRY RED
日本版超可愛心型迷你矽膠模,送禮自用皆宜 =]



雖然是戰戰兢兢的第一次出征,仍有餘力幫朋友
碰巧都是round grill =]
(比小林家那免費的lc meat grill...不過已經擁有就不要多想啦...)



九月再努力! 我也要組強勁太太團才行!

22 comments:

  1. 焗盤幾錢個呀?
    [版主回覆03/21/2012 15:49:59]兩個都係$180@

    ReplyDelete
  2. 你第一次開倉戰績非常好呀!
    [芝士回覆03/26/2012 23:05:58]我同你邊有計O架!!
    powder pink真係靚到冇o野好講!!!
    [版主回覆03/26/2012 12:51:32]嗯! 剩係個powder pink已經夠照! 多謝你之前耐心教路呀!

    ReplyDelete
  3. 好靚 T_T
    [版主回覆03/26/2012 12:50:43]多左個pink pink成員,好開心 =]

    ReplyDelete
  4. 莎拉蛋糕Sarah CakeMar 21, 2012, 9:28:00 PM

    小林太今次真係大豐收呀, 個Lavender隻顏色真係好鬼c靚呢. 佢開倉第一日, 我剛好放假, 仲同老公係harbour city食lunch, 點知我之後個晚先知有開倉呢, 如果唔係, 我第一日一定上去執番個呀!!!
    [版主回覆03/26/2012 12:48:42]好彩你唔知無去ja,佢第一日cashier system failure,排緊隊ge朋友話焗到想暈!

    ReplyDelete
  5. saute pan 30cm COBALT BLUE 好靚呀,幾錢呀?
    [版主回覆03/26/2012 12:47:47]$1200

    ReplyDelete
  6. 我買左 powder blue, 有兩個朋友買左 powder pink, 好開心! 你第一次去買左咁多好野,真係大成功!
    [版主回覆03/26/2012 12:47:23]其實我都應該買埋powder blue,真係蠢! 我都係多得有班太太團點條明路我行ja!

    ReplyDelete
  7. 薰衣草隻色真係好靚呀,我會唔捨得用....
    [版主回覆03/26/2012 12:46:30]唔可以唔捨得用啦,仲邊有位擺display XD

    ReplyDelete
  8. 我都想要薰衣草色同粉紅色焗盤啊!!~
    [版主回覆03/26/2012 12:45:57]pale rose焗盤有大量,我見唔同日子去既人都有買到!

    ReplyDelete
  9. 好彩而家廚房真係超級細,冇直口再買了,hehe
    [版主回覆03/26/2012 12:15:31]好事黎架,衰在我呢d明知廚房細都仲要買...

    ReplyDelete
  10. 呢個開倉戰績已經好好啦﹗
    [版主回覆03/26/2012 12:15:21]有powder pink已經大滿足,其他無都唔緊要 =]

    ReplyDelete
  11. Round french oven 20cm power pink~ Good job~^^
    [版主回覆03/26/2012 12:14:27]為左呢個powder pink,早起身既辛酸事唔記得晒 =]

    ReplyDelete
  12. 你好厲害呀!!! 買到好多靚色~ 哈哈, 我可唔可以加入"強勁太太團"呀?
    [版主回覆03/26/2012 12:13:39]我都係得一個powder pink比較靚女 =] 當然可以啦,到時組班搵埋你!

    ReplyDelete
  13. 心型碗幾錢ga? @3@
    [版主回覆03/26/2012 12:12:59]$60@ 唔算係碗,整下甜品仔就得~

    ReplyDelete
  14. 我都係9月先去戰啦!^^"粉紅色嗰個好正呀!^^
    [版主回覆03/26/2012 12:12:07]9月聽講大型d,儲定彈藥去啦!

    ReplyDelete
  15. 薰衣草紫色好令呀~~ 開倉其實係幾多折架?
    [版主回覆03/26/2012 12:10:59]開倉poster係寫低至兩折,實際都有,不過極少item係折到咁勁,通常50-60%off左右啦 =]

    ReplyDelete
  16. all nice colors!!!!
    [版主回覆03/26/2012 12:07:50]係我眼內只得pink pink pink係nice colour, haha =]

    ReplyDelete
  17. 小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)Mar 26, 2012, 11:56:00 AM

    ^O^嘩~全部顏色都好靚呢!! 咁colorful煮飯都開心D~哈哈哈!! 其實開口倉有幾折呢??!
    [版主回覆03/26/2012 12:53:21]完全係為呢個理由喪買啦 =] 開倉poster係寫低至兩折,實際都有,不過極少item係折到咁勁,通常50-60%off左右啦 =]

    ReplyDelete
  18. 無敵在小林生都大力支持囉!!!! 勁...
    [版主回覆03/28/2012 09:37:48]係喎,真係不枉我帶埋佢去cooking class,明智之舉!

    ReplyDelete
  19. LC, 大家都好踴躍呢~~~你有小林生大大力支持, 買多d買多d
    by笨豬小慧simple
    [SimpsonSimple回覆03/30/2012 12:03:39]睇完大家的LC放火文, 攪到我都心思思想買
    LC咁多人鐘意, 黠會放唔出喎
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆03/28/2012 09:39:55]佢見我拎親上手既都叫我買,仲踴躍過我! 搞到衝動地買多左,好彩放得切ja...

    ReplyDelete
  20. 原來你都係第一次參與咩? 我見你之前有用pink oven , 唔通我睇錯?
    你好勁呀!!! 我想買你個powder pink oven!!!!
    [版主回覆03/28/2012 09:37:09]我之前個antique rose24唔係開倉買架~ 所以開倉計係第一次 =]

    ReplyDelete
  21. 我鐘意你個湯盅

    [版主回覆04/11/2012 09:11:35]=] 下次九月開倉留意下丫

    ReplyDelete
  22. 我中意ROUNDGRILL
    [版主回覆11/15/2012 17:04:12]仲有square,rectangular架~

    ReplyDelete