Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, March 26, 2012

[小林太太的生日] *2* Ms B's Cakery

(鍥而不捨,總有一天會寫完...)

7feb 00:00
踏入生日天的凌晨,就收到bubu第一份生日驚喜 =]
birthday cake from Ms B's Cakery *
這麼大的蛋糕盒,我6feb放工回家以來都沒發現到,bubu你走運!

打開蛋糕盒,迎面而來一句 "love at first bite"
嘗第一口就愛上?...即管試試



好可愛的蛋糕! 名字叫rainbow connection
貼上fb後,好幾位朋友問是否bubu親手造?
抓爆頭都不解為何大家有此聯想,bubu何時建立了「我是蛋糕達人」的形象?
如果也有貼蛋糕垂直切面圖出來,一定沒有人會問...



看? 對吧 XD

p.s. 特別喜歡圍邊的忌廉珠仔,顏色調較得太可愛!



一方面蛋糕太可愛想幫它前前後後左左右右拍無窮無盡的照片
(小聲點跟你說︰這才500g的蛋糕,價錢令我吃驚! 不知何時再有人會送我嘛...)
(未有城中大大小小的店崛起前,對我來說COVA, (以前)帝苑的已經是頂級好的蛋糕店...)

另一方面蛋糕看上去太好吃想快點知道各樣顏色是什麼味道
況且旁邊有位看在老婆生日份上敢怒不敢言
心想「影完唱完吹完又影過? 溶啦...」的在等著...



終於捨得 taste the first bite..果然是大愛!
外層奶白色︰忌廉不太甜亦不膩 (完全不怕吃多那種感覺)
另外黏住生日牌的竟是另一味道的忌廉,太講究了吧。
紫色︰芋頭
粉紅色︰士多啤梨
綠色︰奇異果
黃色︰芒果
底層紫色/啡色︰芋頭 / 朱古力脆脆

每一層都夾著同一顏色的忌廉,生果片,海綿蛋糕,味道像真兼堅好味!
(不過不明白為何最底要夾多層紫色呢...)
底層脆脆增加口感層次,放至第二晚仍然脆脆 =]



謝謝bubu老公! 知道你大汗疊細汗兼冒雨抱它回來藏起,辛苦了 =]

當我以為這已經今年生日最好的蛋糕...原來另一好戲在後頭! stay tuned...

* ms B's cakery 是中環太子大廈頂樓 sevva 創辦人bonnie gokson另外開立的蛋糕店
就在常去的歌賦街,街尾,永信紙業新舖附近

17 comments:

  1. 賣相已經好吸引, 估唔到裡面仲咁多層架......good ~~~
    [版主回覆03/29/2012 22:10:57]係呀,切開時比見到個蛋糕時更surprise!

    ReplyDelete
  2. 見到個蛋糕咁靚真係開心爆呀!!!!!!!! 吸引到唔捨得食~~
    [版主回覆03/29/2012 22:11:26]唔會唔捨得食啦,因為太想知道係咩味!

    ReplyDelete
  3. 超讚的彩虹蛋糕~ 真係一試難忘,係我食過最好味的鮮果蛋糕呢!~
    [版主回覆03/29/2012 22:12:35]我都記得你講過呀,我切開先知咁正!都係我咁大個女以黎最正一個蛋糕!

    ReplyDelete
  4. 彩虹蛋糕真係好令呀!~~紫色原來係芋頭呀, 仲以為係提子~~真係幻想唔到加埋咩味呢, 有機會真係試下先得, 不過唔捨得買! =P
    [版主回覆03/29/2012 22:13:09]係喎,其他都係生果,不過唔太大問題,因為層層都好好食!

    ReplyDelete
  5. 吸引到好想買返個返去食呀~
    [版主回覆03/29/2012 22:13:30]係呢~搵個慶祝日子試試丫!

    ReplyDelete
  6. 哈~~哈~~你個bubu實在太抵錫啦~~~好靚呀!!!真係好吸引呀!!靚不特止仲要好味個下勁嘛~~你都知坊間太多好睇唔好食既蛋糕啦~~
    [版主回覆03/29/2012 22:14:15]係呀,咁如果俾個好靚既icing cake同呢個,我寧願揀呢個,睇得又食得!

    ReplyDelete

  7. 好似好好味
    [版主回覆03/29/2012 22:14:33]唔駛好似,一定係好好味 =]

    ReplyDelete
  8. 好美味咁喎...
    [版主回覆03/29/2012 22:15:17]真係堅好味,有機會試下丫!

    ReplyDelete
  9. MS.B CAKE,我都一見就愛上!!真係SEVVA平價版,仲有佢既MINI CAKE都勁正呀!!
    [版主回覆04/03/2012 17:43:49]係喎,度門又鬼死咁重! 呢個蛋糕都係我除wedding cake之外收過最貴既蛋糕啦~
    [B の家回覆04/03/2012 15:51:57]可惜間SHOP比想像中細,企多幾個人都唔夠位行,仲見有款CAKE 500g 要成$1000,真係要到特別日子先買!! 
    [版主回覆03/29/2012 22:15:52]差唔多咋,我有另一個生日蛋糕係sevva,stay tuned!

    ReplyDelete
  10. 好想買返個試下~
    [manchi回覆03/30/2012 14:02:51]我上網睇左價錢,我諗真係要好特別的日子先會捨得買黎食
    [版主回覆03/29/2012 22:17:34]試丫試下!不過真係幾貴!

    ReplyDelete
  11. 好可愛的cake啊~~
    [版主回覆03/29/2012 22:18:46]嗯!收到好開心~哇啦啦~

    ReplyDelete
  12. 小魔怪媽媽-YENMar 30, 2012, 11:41:00 AM

    個cake好正呀~~~我都好想一試~
    [版主回覆03/30/2012 12:08:07]趁生日/大日子訂個試試丫,一試愛上!

    ReplyDelete
  13. 莎拉蛋糕Sarah CakeMar 31, 2012, 3:31:00 PM

    個CAKE好靚呀,,,第一次見呢, 不過SEVVA既人開, 就知一定唔平啦,,,
    [版主回覆04/01/2012 02:03:51]無錯,所以呢d蛋糕食一次乜都夠~

    ReplyDelete
  14. 多謝你真人親自帶我去到鋪位見識見識
    [版主回覆04/02/2012 23:31:12]唔駛客氣喎~同埋我想話你知…我已經試左周月!

    ReplyDelete
  15. 我一睇到個陣都以為是bubu整呀!!
    你今年收的蛋糕真係好靚好特別呀!!
    [版主回覆04/10/2012 12:20:57]仲有一個係blog未出場!

    ReplyDelete
  16. 好colourful cake ar ~
    [版主回覆04/10/2012 12:21:25]係呀,超鍾意,又好咪,內外兼備!

    ReplyDelete
  17. 呢個cake 好靚呀, ha. 等下個月老公生日買番個先得

    ReplyDelete