Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, April 3, 2011

你們的回應令我受寵若驚了

如題。

多謝你們的「撐」,令洩氣又失望的我,「咕嚕咕嚕」的充氣回來 =]
多謝你們尊重我的決定,也讓我發現原來我有這麼多的讀者,受寵若驚了。

剛逐一回應及感謝了「抄抄抄又抄」過百個留言
轉個頭「執BLOG友清單」又排山倒海的來
原諒我第一次有「我唔想覆啊…」的想法 =P 

容許我在此一次過回應吧,也想消除部分「傻豬BLOG友」的憂慮。

其實所謂的執拾,我就是去「BLOG友清單」裡的「朋友」看一遍
主要除去了三類人︰
1. 已棄BLOG/全面私有化又拒我於鎖外的blogger
2. 長期不更新照片/網誌的blogger
2. 我全無印象的blogger,多是留過一兩次言之後就消失或轉了做唯讀模式
這些bloggers不會看到我上鎖網誌,而事實上大概刪了20%啦。

剩下來的80%都是有聯絡,或是我知道一直有在看及回應的BLOG友啦~
所以當我看到這些「傻豬BLOG友」留言叫我不要刪掉她時,我心裡想︰
「唔好玩啦,你留言即係信唔過我者…(講笑咋)」

還有就是一直有在看但沒有/少留言的bloggers
直至「執BLOG友清單」一文我才知道你們有在看!原來有這麼多!
多謝你們的愛戴及支持,但因為未好好的彼此認識
恕我未能開放上鎖網誌呢…希望你們可以多點來訪留言讓我了解你 =]

話雖如此,所有on listed都要符合之前提過的要求 (請參閱此文
這是我的原則,請尊重。(但不暪大家,總有例外,只是我非常信任的才會)

好啦,氣氛有點僵,easy gals!
最近兩文內有回應的bloggers,我覺得這代表她們真的在意
雖然沒逐一回應,但我會用心的看每一個,而且可加入「朋友」的都會加~

其實加或不加其實真的沒差,反正上鎖的少得很,沒騙你信我好啦…

22 comments:

  1. :( Bubibu 我是不是給delete 了,我還是你的傻豬Blog 友呢!
    [版主回覆04/04/2011 12:39:00]無呀無呀~

    ReplyDelete
  2. 我就係看而不留名的其中一人了!! :)
    [版主回覆04/04/2011 12:51:00]多謝你今次留言~你應該好細個,估唔到會對結婚blog都有興趣睇呢 =]

    ReplyDelete
  3. 你好少唔reply~~可能因為咁令人有d擔心 當然好多人支持你la~~~喜歡你的真心分享~~ 因此,一睇你個blog就上佐癮~~唔可以唔睇~~~
    [版主回覆04/04/2011 00:27:00]多謝你呢,我唔reply只係因為太多,覆極都覆唔完,無事~ 我見到你無add到我呢,會唔會add返我?如果唔係我就會…

    ReplyDelete
  4. 我應該不會被你DEL的人...! (自大中) 哈哈
    [版主回覆04/04/2011 12:56:00]自大得有理~

    ReplyDelete
  5. 我近排才search到哩度咋,睇都睇唔切,留言唔多哩。
    [版主回覆04/04/2011 13:05:00]唔駛急,慢慢睇~ d post唔會唔見左的 =]

    ReplyDelete
  6. 「唔好玩啦,你留言即係信唔過我者…(講笑咋)」
    我信你,所以無留言叫你唔好 delete 我,嘻嘻 ~
    [版主回覆04/04/2011 11:07:00]醒目!

    ReplyDelete
  7. bubibu我點會無add你????(唔通我唔識???) 你係我開blog第一個add ke人~~1st位置由一開blog就預佐一定係你(老公話我講得好肉麻...笑鬼我...) 我係你忠實fans又點會唔add你呢
    [版主回覆04/04/2011 10:58:00]定係我其實睇唔到自己係唔係呢?因為我呢兩日開始逐位blogger睇返,見到好多我已經add左既朋友原來無add我做朋友,好唔開心呢…但係大家又唔似會唔add我… 你可以去mouse over我係你果邊既留言,會出左個「加入blog友」,click入去睇就會知有無add到啦~ 我鍾意你既「肉麻」啊~ 開心死我 =]

    ReplyDelete
  8. o~~~~原來係要chick朋友你先見到~~~ 因為已經add佐你做blog友~~從來無睇過有呢function~~ 你又成為佐1st la~~~ 老公見我咁緊張,佢仲係度激我....話你一定係嬲佐我...
    [版主回覆04/04/2011 14:12:00]我無啊,傻豬,好小事,因為yahoo blog經常令大家都好疑惑… 我再睇返你個blog都係唔見有彩色既孖公仔係我個名度,所以我開始懷疑自己係其實睇唔到自己係人地blog度係屬於邊類人仕呢~

    ReplyDelete
  9. 哈哈 add 返add返
    拿拿拿 我有睇嫁 不過有留過言嫁炸

    ReplyDelete
  10. 仲係見唔到???我真係add佐ka!!! 我見到個孖公仔係你張相度架wow 唔通yahoo個blog有bug???

    ReplyDelete
  11. 雖然你會LOCK部份的BLOG會有點可惜
    不過我都會繼續有空就入嚟睇下嫁~
    加油﹗

    ReplyDelete
  12. 我系你既BLOG長期FANS...嘻嘻..就算有幾多個冒牌既..我都只會支持你一個bubibu!!bubibu萬歲!!

    ReplyDelete
  13. Bubibu, 雖然我不是常常留言, 但看到妳抄抄抄的那個POST, 真的很驚訝有人咁過份抄人!!  不過唔好咁嬲喇, 唔值得呀! 支持妳呀! ^_^ 

    ReplyDelete
  14. 小林太太,你做咗靚太我都繼續支持o架~~

    ReplyDelete
  15. 等多留多D 言... 等你記得我先!!!

    ReplyDelete
  16. haha, 我應該唔係果三類人掛 =)

    ReplyDelete
  17. 我一定要多多留言表示支持支持~~

    ReplyDelete
  18. 哈哈....可能我之前的留言太激進...所以你有回我....(沾沾自喜XD...)
    咁多人支持你~~唔好唔開心啦~~個個都錫哂你嫁~

    ReplyDelete
  19. 哇, 冇o黎一排o者,一睇就見到你呢個post, 唔好cut走我啊
    咁都俾你發現到有人抄你野, 勁!

    ReplyDelete
  20. 雖然我唔係經常寫blog, 有時都有留意你的分享, 好難得係blog度識到同一日結婚的新娘子.... 等我都要努力, 分享下我的生活點滴....你加油呀!!支持你...

    ReplyDelete
  21. 我都有睇開架!可唔可以ADD 我呀!!THANKS

    ReplyDelete
  22. 雖然我無再寫Blog,哈哈,不要delete 我 from ur friend list 呀 !

    ReplyDelete