Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, January 12, 2011

人情箱之後話…

十二月初辦「人情箱團購」

本來以為十二月底可以完成交收
結果要到明天才跟最後一位blogger見面拿箱給她哩。
(that's why 我遲遲未開始blog wedding啦…)


野~!終於完成啦!
今次其實總共訂了>100個!總共交收了16天!CRAZILY CRAZY!
箱多到要放在鄰近的男家(我家太小放不下)
晚晚回去食晚飯就順道拿第二天要交收的數量,再由自己家拿去車站交收
有時bubu放工趕不及回來幫我,我就一個人走2-3轉…



雖然辛苦,不過見到來取箱的bloggers都開開心心,我就開心啦~
又認識了很多新朋友仔,相認了認識很久的BLOG友
最驚喜莫過於收到很多禮物

有古古力、曲奇餅fr jenny bakery、DIY madeleine、粒粒耳環
(吃的比較多啊,是否大家都知道我饞嘴?)
多謝BLOG友sylvia, shanshan, fi, 文文芝 and 小野貓琪琪!



也因為辛苦,我不會再辦人情箱團購啦,各位bloggers可以不用再問~
始終從淘寶入貨,在運送上有風險,像今次也有幾個是破裂了的 ><
幸好早著先機,訂多幾個,才可以確保大家都有箱用 =]

因為訂多了,人情箱有剩下幾個︰灰色3個/紅色4個
想購買的blogger請快快認頭啦(留言記得要留電話),之前留過言的優先處理
另外有紅色2個因為運送問題而令膠板面有裂痕,但不影響使用(可以裝飾一下板面蓋住裂痕),會以超特價轉讓,想購買的blogger請留言查詢

目標︰新年前K.O.所有箱,所以大家請幫手快點帶它們回家啦

1 comment: