Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, September 27, 2010

soooo wedding, sooo bubibu~

雖然我是走可愛路線的 (嘔~), 不過重女人味的LACE也是我杯茶 =]
你看我的blog banner和之後我的wedding items就會知道了~

如果再加上我最愛的 PINK...
每當出現 [pink+lace] 的組合, 我肯定為之瘋狂, bubu肯定荷包乾塘!

就如年前登陸香港的 jill stuart beauty, 當時我立即捨棄以前覺得好靚的anna sui, 轉投 jill stuart 懷抱, 買落一大堆返去擺 (因為皮膚差, 少化妝)
到現在我還有少少後悔有次無買 limited edition brush compact, 水晶盒面&胭脂面都有lace pattern, 靚到呢...
(不過我的 jill stuart 好快可以重見天日, 因為smallhome有靚靚梳妝台, 襯到絕~)

SOFINA最新推出的 young line都好靚啊~*
"jenne" - 給年輕肌膚的訊息講到明「年輕」, 即是與我無關 ><
不過我依然覺得除了好有wedding feel, 還有dd bubibu feel, 嘻嘻~





雖然是 [blue+lace] 的組合, 不過我都會覺得好靚~
jenne logo跟我之前已經被捨棄的diy wedding logo ex-version有幾分相似啊,
有機會blog給大家比較比較 =]

jenne website有靚靚lace wallpaper可供下載, 我已經轉用下面這款做公司電腦wallpaper啦, replace我用了很久的「藍黃綠」wallpaper
(有段古, 又是有機會blog blog啦...)
http://web.sofina.com/hk/jenne/download/index.html



看了那麼久, 當然有心動想入一兩件啦...
目標是主打產品 jelly moisturizer (左), 雖然已不是青春少艾, 不應用太清爽應用滋潤一點的, 不過我真的很怕油膩膩的日霜, 感覺一出街就已經塵埃黏滿一臉, 所以我常常都在找保濕度高的gel狀日霜。

gel moisturizer正在用Dr. Wu, 好是好不過很貴, 下年春天試試 jenne 可否做替代都好 ($240/50g), 之後又可以用靚樽盛小物~




http://web.sofina.com/hk/jenne/index.html


3 comments:

  1. Jill Stuart, 真係好靚, 我剛剛都忍唔住買左佢新出既胭脂!!!
    [版主回覆09/27/2010 14:44:00]係咪有網左右兩格果個? 好靚, 同loose powder差唔多樣, 所以我無買到lu~

    ReplyDelete
  2. OH~~~~~~~ 多謝你連o係公司既 wallpaper 都要掛住我 (j for janice)~ 哈哈哈哈哈
    [版主回覆09/28/2010 21:18:00]係呀~~~~~~~~~~~~ 我日日都掛住你架啦!

    ReplyDelete
  3. 擺係屋企乍wow都要咁靚...使唔使呀!!????! wakaka
    [版主回覆09/28/2010 21:12:00]日日用靚野, 人都開心D嘛~~~~~~

    ReplyDelete