Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 9, 2010

KLM luggage tagsss hv arrived!

我都收到KLM luggage tags啦~!
我對 KLM (荷蘭皇家航空) 非常有感情啊, 我小時第一次去旅行, 去荷蘭探親兼歐遊兩個月, 當年就是乘搭KLM的直航機到荷蘭的, 家裡還有不少KLM的鐵餐具...
(以前未流行用膠餐具, 飛機餐的鐵餐具就成了「手信」... )




bubu每次見我使出師奶格, 貪小便宜的時候
就會話我是「貪心的小狗」 (究竟出處在哪裡...? 是小時的故事書嗎?)

對呀...今次好貪心, 一共弄了三個
(還有一個在bubu那裡)
特地用了masalili的婚紗照做
到時要把luggage tags繫上行李篋, 跟我們去honeymoon!

下面有「HK」那個, 我覺得很讚~
可以代表到我倆, 又可以代表到 "we come from Hong Kong", 哈哈 =]


應該還有的...剛剛上網站看過, 50k+ luggage tags still available!
完全免費, 不過不要當真的luggage tag般用, 其實只是類似紙皮過膠般的質地~
http://baggagelabel.klm.com/


13 comments:

  1. 係呀, 其實個TAG 一啲都唔硬淨, 只可以作收藏用.
    [版主回覆09/09/2010 12:31:00]free無得要求咁多 =] 不過我依然會帶去honeymoon用架~ 

    ReplyDelete
  2. 哈哈~~~~ 我都早 2 星期前收到啦!!!
    我都整左 3 個..哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆09/09/2010 13:27:00]啊~~~~ 貪心的小狗, 哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  3. CuBie的快樂家庭Sep 9, 2010, 2:09:00 PM

    我之前都收到啦, quality麻麻所以冇post出來, 不過free既又唔應該有咁多要求!
    hey, 話俾bubu知我識"貪心的小狗"呀!! 下次見到你講故事俾你聽!!
    [版主回覆09/09/2010 14:15:00]可能我依家太師奶, 佢成日都講, 講到我自己都會講「我今日做左貪心的小狗呀...」
    好呀好呀! 下次講我知!

    ReplyDelete
  4. oh.! this is very special wor~! comes with the air tickets or what?
    [版主回覆09/09/2010 14:30:00]唔係呀, 純粹係klm既宣傳活動, 唔駛錢架, 你都快d整返個丫~

    ReplyDelete
  5. act immediately sin!!!! thanks dear~!
    [版主回覆09/09/2010 15:43:00]唔駛客氣! 我之前都係blog友講我知之嘛~

    ReplyDelete
  6. 我同事都整左呀, 真你好靚, 又唔使$, 真係岩哂我地呢d C拉仔呀~
    [版主回覆09/09/2010 15:43:00]咁你有無整到呀? c拉仔 ~ (啊...咁樣寫好似無咁c9喎!)

    ReplyDelete
  7. Mr. and Mrs. ChuiSep 9, 2010, 4:23:00 PM

    等我都去整番個先, 如唔硬淨, tag中tag都可以麻, 我有個好硬淨既esprit tag r...
    [版主回覆09/10/2010 10:32:00]tag中tag...! ok喎! 我都有個自家製luggage tag架~

    ReplyDelete
  8. 哈哈...我都係"貪心的小狗"o既一份子, 唔洗錢, 又咁特別既野, 梗係會整多幾個既...!!!
    [版主回覆09/10/2010 11:25:00]哈哈~ 大家都係貪心的小狗 =]

    ReplyDelete
  9. 貪心的小狗? 係唔係有隻狗咬骨頭過橋見到自己倒影,以為另一隻狗果個故仔呀?
    [版主回覆09/10/2010 13:15:00]呀...你講講下又好似係有個咁既故仔喎...等我問下bubu係唔係先! 多謝你話我知呀 =]

    ReplyDelete
  10. 貪心的小狗
    很可愛的稱呼~
    [版主回覆09/12/2010 23:09:00]咁bubu話我係貪心的小狗既時候, 係讚我定係取笑我 ... =]

    ReplyDelete
  11. 我用左一次就有摺痕,不過免費野唔要求得太多
    [版主回覆09/13/2010 01:42:00]你係咪岩岩帶左去日本用呀?

    ReplyDelete
  12. 係呀,用一次就有摺痕
    [版主回覆09/14/2010 10:46:00]不過反正免費, 爛左都唔肉赤, 照帶去honeymoon!

    ReplyDelete
  13. KLM airline 安唔安全?
    [版主回覆04/12/2011 13:46:00]呢個tag唔駛搭klm都可以整的,我自己就好細個果時搭過去荷蘭,都無乜印象囉~

    ReplyDelete