Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, September 7, 2010

countdown:2m - 精神緊張




十九幾萬件事未做!
未開始修身未開始敷mask未做rundown未呢樣未果樣...
正正是「坐這山 望那山 一事無成」的人辦!

開始覺得好stressful, bubu亦受我影響, 上星期日日和bubu炒大鑊, 連揀哪張相做油畫都吵到面紅耳赤淚流漣漣... bubu話我太 "orgor", 我一心只想盡量做到最好...

本月做了的事︰

invitation 50%
買candy jars
新居安裝燈飾, 買電視地櫃
伴娘姊妹裙度身
DIY主人家襟花, 兄弟襟花
訂結婚蛋糕
收結婚鞋
交法律結婚文件
成長片段交歌&相
EG轉款
book主花車&28van


未夠未夠, 要繼續努力! 目前最大目標是過大禮前要完成請帖!


婚禮進度表 * 婚禮日期︰2010  11  (星期日) 

Item                                           Vendor/Details/Status


註冊

註冊地點

Century Wedding 天幕禮堂

擬結婚通知書

Century Wedding IN PROGRESS

結婚戒指

Tiffany & Co.

結婚證書封套

Blessing IN PROGRESS

佈置

Century Wedding + DIY TBA

音樂

Century Wedding

戒指枕

lovegrowsbygiving IN PROGRESS

羽毛簽名筆

Century Wedding

嘉賓簽名冊

DIY IN PROGRESS

嘉賓簽名筆

DIY IN PROGRESS


婚宴

婚宴地點

欣宴 of Novotel Kowloon Hotel

MC

Tony of Bon-tony

場地佈置

欣宴 + DIY IN PROGRESS

音樂

IN PROGRESS

回禮小禮物

Caramel Wafers TBA



結婚蛋糕

Cake2

席前小食&飲品

欣宴

紅酒

Double Bay Cabernet Merlot 2009

烈酒

欣宴



Reception – 座位表

DIY TBA

Reception – 簽名板

紫苑 TBA

Reception – 簽名筆

DIY IN PROGRESS

Reception – w. board

DIY IN PROGRESS

Reception – 人情箱

DIY TBA

Reception – 瓜子糖果

candy corner IN PROGRESS

Reception – 啤牌

公司物資+筍崗



Table No.

DIY IN PROGRESS

Menu

DIY IN PROGRESS

Centerpieces

semi-DIY IN PROGRESS



席前影相安排

Tony of Bon-tony

席前斟茶用品

欣宴

致謝辭

DIY TBA 

婚宴遊戲

Tony of Bon-tony



兄弟姊妹團

伴郎

Pak

伴娘

Ja

兄弟

Hong, Humphrey, John, Terence, Wells

姊妹

Cherry, Manchi, Mi, Sheena, Wa

兄弟姊妹聚會

TBA 



傳統禮儀

過大禮日期

18 Sept

過大禮用品

IN PROGRESS 

禮金

*秘密*

西餅卡

美心

唐餅卡

奇華

龍鳳被

Casablanca

金器

TBA

囍字貼

筍崗

男女家對聯

筍崗

男女家上頭用品

筍崗 

男家上頭睡衣

花園街

女家上頭睡衣

花園街

好命公

TBA

好命婆

TBA 

接新娘 – 綵球

朋友轉贈

接新娘 – 遊戲道具

TBA 

接新娘 – 愛的宣言

DIY TBA

接新娘 – 開門利是(道具)

DIY TBA

斟荼 – 茶具, 碗筷

筍崗

斟荼 – 囍字紙杯

筍崗

斟荼 – 紅棗蓮子

TBA 

斟荼 – 跪墊

朋友轉贈

出門 – 紅傘

TBA 

出門 – 米米豆豆

TBA 

回門乳豬

欣宴



利是 – 開門利是

筍崗 IN PROGRESS

利是 – 兄弟姊妹

筍崗 IN PROGRESS

利是 – 工作人員

筍崗 IN PROGRESS

利是 – 婚宴人員

筍崗 IN PROGRESS

見人就派利是

筍崗 IN PROGRESS



囍帖及其他設計

囍帖

IN PROGRESS

囍帖 – 觀禮卡

TBA

囍帖 – 封口貼紙

TBA

囍帖 – 回禮利是

筍崗
IN PROGRESS

囍帖 – 地圖卡

TBA

Wedding Logo

DIY IN PROGRESS

MOH/BMd Inv. Card

DIY

E-Save-the-Date

DIY

Thank you Card

DIY TBA



攝錄

婚紗攝影

Marry ClaireMasaLiLiFrance BridalRed Point Workshop






當日攝錄

Joseph Photo & Video (2P1V)



禮服

新娘 – 婚紗

Classic Tina

新娘 – 裙褂

Cocoon #15N

新娘 – 晚裝

Classic Tina x 1 / In-wedding x 1
 

新娘 – 婚紗鞋

DYOS

新娘 – 裙褂鞋

TBA 

新娘 – 晚裝鞋
BeLLe

新郎 – 男褂

Cocoon #006

新郎 – 禮服

祥興 (黑色日式燕尾) x 1
In-wedding (白色日式燕尾)x 1
tux accessories IN PROGRESS

新郎皮鞋

zara 

女家 – 媽咪衫

G & An'ge EG x 2

女家 – 爸爸衫

祥興 IN PROGRESS

女家 – 哥哥衫

DIH ( DO IT HIMSELF ^^)

男家 – 嫲嫲褂

TBA 

男家 – 奶奶衫

Red Wedding EG x 2

男家 – 老爺衫

祥興 IN PROGRESS

男家 – 細佬衫

DIH ( DO IT HIMSELF ^^)

伴娘裙

Oriental Beauty IN PROGRESS

姊妹裙

Oriental Beauty IN PROGRESS

伴郎兄弟呔

淘寶 TBA



造型及化妝

MUA

Sandy Wong

媽咪 & 奶奶

TBA

伴娘

By MUA

姊妹

TBA

婚紗頭紗及手套

TBA

頭飾

By MUA + 鮮花TBA

首飾

TBA 

金銀珠寶箱

TBA 



花球

新娘花球

Miracle Flower Shop

新娘花球 ()

Ron Gift & Design



主禮人襟花

Miracle Flower Shop + DIY

接待人員襟花

朋友轉贈

姊妹手花

DIY IN PROGRESS

兄弟襟花

DIY



花車

主花車

Coupled for Life

24/28 van

Coupled for Life

花車公仔

TBA

花車佈置

Coupled for Life



其他及各樣的表

新居

99% done

婚前檢查

Kinetics

兄弟姊妹分工表

TBA 

工作人員Contact list

TBA 

賓客名單 & 座位表

TBA

全日Rundown

TBA - Sept

註冊影相Rundown

TBA 

各樣Checklist

TBA 

努力的把粉紅色粉紅色變成啡色

21 comments:

  1. 我同吳生都開始FEEL到壓力, 唯有快0的手, 密0的做LA.
    [版主回覆09/07/2010 09:26:00]係呀, bubu仲開始有wedding nightmare...

    ReplyDelete
  2. 我仲死....依家開始晚晚失眠....
    [版主回覆09/07/2010 13:44:00]你做咩呀? 冷靜d, 無事既~~~~~~~~ 船到橋頭自然直呀!

    ReplyDelete
  3. 加油呀!
    [版主回覆09/07/2010 13:44:00]係! 我會架~

    ReplyDelete
  4. 快快手, 密密做...
    仲有我地麻
    btw, 你仲想點修身呢?已經咁瘦=.=
    [版主回覆09/07/2010 13:45:00]好彩有你咋, 幫手搞掂左90%, 連雙面膠紙都有埋, 令我太滾動~~~

    ReplyDelete
  5. 咁大WOK? 發咩夢AR?
    你0也可以搵個周末去HEA下, TEA下...可能會好0的AR.
    [版主回覆09/07/2010 13:46:00]都係果日結婚當日咩都無準備呢咁hea果d... 可能bubu俾我迫到有壓力, 因為呢兩個星期係咁整invitation!

    ReplyDelete
  6. 冷靜d, outsource 多d出去做la~ :) support u~
    [版主回覆09/07/2010 13:47:00]係呀, 我仲未得閒整個mock up, 所以仲未俾你~ 多謝你呀, 你地係我最強支持!

    ReplyDelete
  7. 吸血疆屍的情婦Sep 7, 2010, 1:02:00 PM

    我嗌到發脾4汁野走左去tim呀, 不過無野ge~ 伴娘姊妹裙度身同invitation要做左先. 其他真係做唔切大不了 買law First thing first~
    [版主回覆09/07/2010 13:48:00]我就係咁喊, 成個喊包! 我依家開始面對現實啦, 有d已經唔diy買就算~~

    ReplyDelete
  8. 你兩個都唔好咁緊張啦,放鬆~~加油加油~~
    [版主回覆09/07/2010 13:52:00]多謝你呀! 我知道的, 加油!

    ReplyDelete
  9. 你兩個都唔好咁緊張啦,放鬆~~加油加油~~
    [版主回覆09/07/2010 13:52:00]bubu依家個個星期都無得去街, 佢好慘...

    ReplyDelete
  10. 放鬆d~~ 放鬆d~~
    其實你地prepare得好好啦, 唔好太大壓力
    睇下會唔會有咩可以分到俾人做~
    [版主回覆09/07/2010 16:32:00]有呀, 有d簡單工作會分俾d姊妹幫手做~

    ReplyDelete
  11. 冷靜d, 放鬆d, 逐件事去拆解~ 相信你一定會做得好好既~
    [版主回覆09/08/2010 09:52:00]多謝你呀=] 我都希望自己可以學識放鬆d, 有時緊張起上黎真係騰晒雞咁~!

    ReplyDelete
  12. 為你打打氣呀!!!我都係咁呀...慢吞吞咁 你已經做左好多野啦....唔夠時間買算啦
    [版主回覆09/08/2010 09:51:00]係~ 多謝你! 有呀有呀, 我已經有d items 放棄左, 已經買/訂左啦...

    ReplyDelete
  13. bubibu... add oil ar!!!! still have 2 months. after you go to 筍崗 , most of the things would be ok la :)
    maybe spread the news to get 好命公 & 好命婆, for these items normally those aunties & uncle network would help
    i see quite a number of DIY items. you may want to prioritize them also do some researchs on where to get the already made one in market. In the worst case, if not able to DIY them, you can still go and buy directly :)
    no worries and wish it helps! support you ar !!
     
    [版主回覆09/08/2010 09:55:00]我已經去左一轉筍崗啦, 不過有d野想再搵下先無買到, 依家可能都係死死地氣返多去一次買就算...
    多謝你既"prioritize"提議, 我都開始做緊啦, 依家最緊要搞埋d帖, 有d已經買左料既會繼續做, 未買果d就可能唔diy啦...

    ReplyDelete
  14. 放鬆, 其實你都好叻架喇.......d 帖一手一腳做!!
    [版主回覆09/08/2010 10:05:00]多謝你~ 帖真係一個佔我地好多時間既item, 希望收到既人真係會欣賞啦...

    ReplyDelete
  15. 加油呀~!! 叫多啲人幫手, 一於做個少型工場啦~~!! 我都可以幫吓你架喎 :)
    [版主回覆09/08/2010 11:26:00]多謝你呀annie, 睇到你話可以幫我手真係好感動~! 放心, 有野搞我會預埋你, 哇卡卡!

    ReplyDelete
  16. 我絕對明白你既感受係點樣
    近排我都差不多日日同我男友鬧交,
    一樣鬧到成日喊, 所以我好明白個感受係點
    加油啦.. 我地就快上岸啦....終點在望
     
    [版主回覆09/08/2010 14:27:00]你都要加油呀! 婚後我地黎個gathering好嗎?

    ReplyDelete
  17. 我絕對明白你既感受係點樣
    近排我都差不多日日同我男友鬧交,
    一樣鬧到成日喊, 所以我好明白個感受係點
    加油啦.. 我地就快上岸啦....終點在望
     
    [版主回覆09/08/2010 14:27:00]係囉, 真係樣樣野都好似睇唔順眼咁! 結左婚應該會好d架啦...

    ReplyDelete
  18. 咦,又真係仲有好多嘢未做喎!!!
    唔好心大心細啦,果斷一點!!!
    [版主回覆09/09/2010 09:54:00]已經唔敢啦, 做唔黎果d已經買左/outsource左...

    ReplyDelete
  19. baby... 當然好啦!!!
    [版主回覆09/09/2010 09:55:00]就咁話啦, 到時就一天都光晒, 哈哈!

    ReplyDelete
  20. 一定攪得掂架~ 唔好為左小事影響感情呀~ 加油~~
    [版主回覆09/09/2010 09:55:00]唔會影響感情的, 不過果下就嬲到死囉, 之後又會好快無野 =] 係, 要加油!

    ReplyDelete
  21. hello, 我同你婚期好近6 Nov, 我都係勁同bf 炒ar, 因為好多野做好煩, 我又好火, 好少事勁發脾氣, Haha....你可能太多diy, 所以咁大壓力呀, 加油
    [版主回覆09/09/2010 10:00:00]係喎, 好近! 咁你應該都好忙~! 大家一齊要加油呀! 你識唔識小丁丁呀? 佢都係nov6呀!

    ReplyDelete