Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, August 30, 2010

[Gocco Invitation Card] 買cardstock

七月內去過上環永信, 旺角中南睇紙, 問過SSP聯興,
最後決定在永信買DIY帖用的cardstock和信封, 因為最方便!


7 aug
實在不能再拖, 待bubu七月尾忙完公司big project, 八月頭就去買紙了。

一去到永信, 因為上次永信叔叔已經幫我計好了數目
所以一拿出上次買來的sample cardstock & envelope
講低數量, 叔叔就快手去執貨...





因為買完會拿cardstock去華信cut紙, 一個cut紙價cut幾多張都可以, 當然唔執輸買多幾張! 不過因為我cut的尺寸太細, 而且我又未中scrapbooking毒 (婚後就唔知啦...), 所以「係咁意」買幾張啡色浮石紋紙就收手 =]




人又不夠高, 唯有用「ballet腳」看上面的紙辦揀紙,
永信姨姨又給我兩本新紙辦, 好開心啊 =]
(我好喜歡看&儲catalog, 乜辦乜辦的, 有了就覺得自己擁有everything...) 





題外話︰
留意到我的長頭髮嗎? 炎炎夏日一定要紮起頭髮, 所以好村姑look!
但為了婚禮可以有多變化的造型, 我會努力的!


另一邊廂, bubu看著永信叔叔在數紙數信封, 卷紙...




又同叔叔姨姨吹水...經大家大肆報道, 應該已經有好多BLOG友去入紙做囍帖 or scrapbook, 所以他們都見怪不怪, 繼上次BLOG友manchi介紹cuttlebug給他們之外, 今次我又介紹了edge punch給他們 (因為我給他們看我的 punched sample envelope), 三位叔叔姨姨都很興趣的樣子...好有趣 =]

找數之後就要抬紙去華信cut...
因為中上環駕車泊車不方便, 所以平時有車出入做大少的bubu,
今日要帶個大backpack做苦力~
雖然話永信跟華信只是上下街之隔, 炎炎夏日孭住一大卷300gsm都幾辛苦!
bubu, mu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ah! (無氣啦..)


落到華信, 講尺寸給叔叔知, 叔叔就會自動波搞掂
好認真的再計計計, 肯定沒計錯才輸入數字到裁紙機
(當時我都好擔心自己發慍講錯啊...)




裁紙刀好大把 「chop」「chop」「chop」... 驚~


不一會就裁好紙啦~! 好興奮, 因為我終於踏出囍帖製作第一步!
後來我發現, 當天才決定買的啡色紙原來好有用, 因為放在粉紅色紙上, 疊起來時剛好和粉紅色相間, 讓我很容易就知道就數到有多少張紙!



連紙頭紙尾都不放過! 通通拿回家~
(通常這時候你身旁的男人就會話︰唔係呀嘛, 垃圾都要?)





task completed! hooray~!!!

上次試過勝香園的檸蜜脆脆, 念念不忘
雖然天氣熱到無朋友, 都要拉bubu去坐低食多次, 另加馳名茄牛通~



(此時此刻, bubu已經熱到木無表情...)



上次提過, 買完紙可以去附近永信介紹的新協力公司做scoring, 如果早去的話即日可以取回, 不過當日我們下午有事忙, 而且我之前打電話去問價, 5.75 inch x 300 收我$120! 所以...


我的下一步是...scoring DIY!


1 comment: