Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, August 23, 2010

訂造田園傢俬 - 送貨安裝執手尾

(因為有BLOG友急問傢俬進度, 所以插隊先po了)

30 jul


由五月初請裕興發上門度尺, 前後幾次出設計圖, 覆尺, 到七月初CONFIRM, 七月尾收貨, 前後共三個月時間, 終於到收貨的日子啦!

為免大家誤會, 我先說明一下...由於我太過三心兩意, 又慢條斯理, 兼且設計改完又改, 再加上我們其中訂造的窗台書檯太過三尖八角, 裕興發為此上門覆尺兩次, 所以才會需時三月個完工...

我們的傢俬訂造進程︰

28 mar  初訪傢俬舖 [ 田園傢俬考察日 ]
  8 may 上門度尺 [ 訂造田園傢俬 - 度尺 ]
16 may 傾設計 [ 訂造田園傢俬 - 傾細節 ]
24 may 設計圖初稿
13 jun   設計圖follow-up
24 jun   上門覆尺 (窗台書檯)
28 jun   設計圖二稿
  3 jul    確認設計圖
11 jul    揀櫃門拉手
14 jul    上門覆尺 (窗台書檯)
30 jul    傢俬送貨

送貨當天我要上班, 千叮萬囑bubu要幫我拍照, 所以以下是我的看圖作文...
雖只是五件傢俬, 但因為家太小, 所以堆到出走廊, 鄰居們真不好意思哩。



傢俬有用發泡膠圍邊再包紙皮, 運入屋的時候, 兩位求其的安裝師傅就這樣的推入屋, 後來有位著恤衫西褲的師傅 (好少見!) 來到, 才叫兩位師傅在通道再舖紙皮。

註︰這就是三尖八角的窗台書檯!



娘家搬過一次屋, 在我五歲的時候, 所以今次才是真正的了解傢俬如何組裝...
就是「砌積木咁砌」!
先放床頭版 & 床側櫃...(牆身不平, 所以有縫隙)



再放床下底 & 櫃桶...



最後加床板 & 油壓臂, DONE!
照片右下角是書櫃的下半身...



有關安裝的照片就這麼多了 (誰叫我不捨得放AL親自監督...)
還有些是我們事後檢查發現的defect, 即時報告給裕興發, 一星期後師傅上來執手尾︰

一) 爛拉手
其中一道櫃門的拉手爛了 (左邊尾的波波斷開了)



是那位很有禮貌又負責任的恤衫西褲師傅」單拖上來幫我們執手尾的



二) 漏床尾板
送貨當日漏帶了床尾板, 求其師傅不發覺還「不理好醜裝左罷就」!
裝好床後就只剩兩吋的縫隙, 害我一直擔心床尾板會放不進去...
執手尾當天第一TRY不成功, 第二TRY有bubu幫手才順利把床尾板「ZIP」入去



三) 漏層板
書櫃八塊層板又漏帶, 後來裕興發找不到, 乾脆叫我們即時量尺吋給他們再造過



三) 爛木板
這是我們未有發覺, 是裕興發主動自首兼補鑊的!
由於是在衣櫃最下層 (左下角裂痕), 所以大意bubu留意不到, 照裕興發所講, 應該是運送時傢俬撞傢俬「UN」爛的, 送貨當日求其師傅補補白油就想搏過骨...



反而是「恤衫西褲師傅」看到 (卻又不告訴bubu!) 然後回去報告
執手尾當日, 師傅帶來一塊薄木板補上, 遮住裂痕



其他有關送貨安裝的 comments:
  • 約送貨是另一位女仕負責, 遲遲不肯覆實送貨時間, 到送貨前一晚才確認到時間...

  • 之前已經要求送貨不可以delay, 因為bubu就只有兩三天AL, 之後要留時間做清潔, 結果原定送貨日前一天紅色暴雨警告, 送貨日當天原本11-12點送, 早上才打電話說要廷到下午5點...算! 等等等到5點多未見人, 再打電話問, 才說要等到晚上7點後! 還叫我們先去吃個晚飯! 火都黎! 嬲到爆! 激到我身在office都顧不了儀態, 打電話去non-stop地鬧鬧鬧!

  • 我理解天雨關係導致送貨廷誤, 趕不及送就應該要向客人坦白, 不要逞強, 結果白白浪費我bubu一日時間在等! 經我發火砲轟之後, 結果他們第二天出車第一時間送貨到我家...

  • 安裝的兩位求其師傅認真麻麻地, 有些鏍絲位鑽得太猛, 令周邊木版部分爆開, 櫃門安裝好之後又不調較, 要bubu開口要求才做, 後來恤衫西褲師傅」也說那兩位求其師傅不濟事, 已經炒魷了...

  • 還有一件事莫名其妙的事...安裝期間裕興發來電提醒bubu要給求其師傅少少「茶錢」, 於是bubu就給他們足夠飲杯奶茶食個餅有餘的「茶錢」, 但師傅又話份內事不會收...後來我打電話給裕興發時提起此事, 對方就EE哦哦, 我再追問才說是我家樓下大堂有幾級樓梯, 茶錢起碼要$xxx...天哪! 我終於明白為何他們不肯收, 應該是嫌少!

  • 之後我和bubu都覺得, 如果搬上幾級樓梯要收搬運費, 大可光明正大地說要收取, 就算是之前無提過, 我們都覺得合理, 可是這樣含糊的叫我們給茶錢, 又不表明茶錢 = 搬運費, 就有點兒那個...我又不是行內人, 我哪會知道, 我只知道茶錢 = 買奶茶加兩個蛋撻~

  • 每件傢俬附兩樽「藥水」, 是白油&天拿水, 方便如果有甩白油可以自行修補, GOOD!
關於送貨安裝, 其實有甩漏是好普遍的事, 他們有盡責任執手尾, 不會收錢唔見人, 我已經覺得好好, 可是我沒有幫他們說太多好話, 是因為送貨一事真的令我大動肝火, 不值得讚揚。至於傢俬質素, 一件事還一件事, 下篇再分享~

3 comments:

  1. 你個床底放唔放到行李篋呀?我唔得呀!!因為三個櫃桶造大咗,激死我!!
    [版主回覆08/23/2010 14:04:00]我未試啊, 個篋仲係娘家未搬過去...深就一定夠, 但係好似唔夠闊, 同埋我係側揭, 我有D擔心個角度唔夠大...
    其實我收左傢俬之後見到佢FIT晒位就算, 都無再度過岩唔岩尺寸添...

    ReplyDelete
  2. 床側櫃點開門O架?好好呀,可以攝住條縫....等你再分享傢俬質素~~
    [版主回覆08/23/2010 16:54:00]佢有個攝石, 向下揭開架~ 訂造就係呢度好, 可以用盡晒d位 =]

    ReplyDelete
  3. 我想問下你比左幾多茶錢佢地唔收呀? 我星期六送貨喇! KK LEE話因為你呢次事件, 已經換左批CF喇!
    [版主回覆09/17/2010 10:00:00]之後佢地再上黎執漏時都有講過, 但係我就唔知佢地係因為態度唔好定手工唔得定其他原因而炒...不過都係佢地講... 因為佢地無講清楚, 我地就理解「茶錢」只係飲杯奶茶食個餅, 所以真係無俾好多~
     

    ReplyDelete