Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, July 23, 2010

get to know MALDIVES

今年二月左右由bubu拍板決定以馬爾代夫蜜月目的地
之後就著手開始了解這個有好多「勁朵」的地方

「千島之國」

「人生必到的五十個地方之一」

「世上最棒的人間天堂、潛水聖地」

連麥兜都話︰「馬爾代夫,那裡椰林樹影,水清沙幼,藍天白雲,是位於印度洋上的世外桃源」...

我有個小習慣, 每次去旅行plan行程前, 我都會先了解那個國家的位置, 歷史, 宗教等等, 做好心理準備, 今次也請大家一起了解我和bubu的蜜月目的地 - 馬爾代夫




Republic of Maldives 馬爾代夫共和國 ( 梵文 Maladvipa )

位置︰
位於印度西南偏南對出的印度洋水域, 跨越赤道, 鄰近印度及斯里蘭卡

地理︰
由1192個珊瑚礁小島 (coral island) 所組成, 分佈形成26個天然的環狀環礁群 (ring-like atoll) , 共分成20個行政區, 遍佈於九萬平方公里的印度洋上

然後這一段我覺得很複雜, 自己看完英文再翻譯出來...

每個環礁群 (atoll) 都是由環繞著一個瀉湖 (lagoon) 的眾多珊瑚礁小島 (coral island) 所組成, 有很深的水道 (water channel) 分隔珊蝴環和瀉湖。每個小島在珊蝴環上扮演其位置, 各自有其珊瑚礁石群 (coral reef) 環繞小島, 以形成環礁群及瀉湖。珊瑚礁石群對保護小島不受印度洋海浪及大風襲擊起著重大作用。

>> 很特別的地理環境! 是天父的奇妙創造 =]

馬爾代夫被健力士世界紀錄大全列為「全世界最平坦的國家」
小島地面部份約海拔1.5米高, 最高點海拔2.4米, 和姚明差不多高 (2.29米)喎!
難怪經常有說馬爾代夫終有一天會陸沉...

99%的國家面積由海洋組成, 僅有200個島是有人居住, 有91個島以「一島一渡假村」形式被開發, 其餘未被開發或作農業用途

國旗︰



首都︰
馬里 (Male), 位於Male' Atoll, 面積約1.77平方公里

天氣:
馬爾代夫全年氣溫變化不大, 日間約30度-32度, 夜間約26度
十二月尾至翌年四月是最佳旅遊季節, 氣溫乾爽
五月至十月為雨季,會有驟雨及刮大風
馬爾代夫天氣網站︰www.meteorogoly.gov.mv
時差:
GMT +5 hrs
首都馬里 (Male) 時間相對香港慢3小時, 部份小島則慢2小時

語言︰
馬爾代夫語 (Maldivian Dhivehi), 英語

宗教︰
伊斯蘭教


主要工業︰
旅遊業 (contributing 20% of GDP)、漁業
貨幣:
Maldives Rufiyaa (簡稱為MVR)
HKD1 = MVR1.5 / USD1 = MRF 12.85不論首都馬里抑或酒店均接受美金, 通常不用再兌換當地貨幣, 多帶細面額的美金會方便找贖。此外, 大部份酒店均接受信用卡結賬

電壓︰
電壓為240伏特, 插頭跟香港一樣

6 comments:

  1. 馬爾代夫的確好岩 honeymoon 去, sweet 爆
    可惜我由細到大都極討厭同陽光玩遊戲..
    我只喜歡去 d 有得 shopping 既地方
    so.....我註定天生係敗家既  哈哈~~~~
     
    Baby 仲有....你真係好勤力呀, 日日寫blog !!! 讚~*
    我真係冇咩心機寫..
    原於一個字 - 懶..哈哈
     
    [版主回覆07/23/2010 14:11:00]唔怪得之你去韓國啦~! 勁多野買~~~~ 我「儲白」自己咁耐, 去一次honeymoon就肯定黑返晒 ><
    寫多d等你黎探我多d嘛 =]

    ReplyDelete
  2. thanks for sharing, 我可以慳返好多功夫
    [版主回覆07/25/2010 11:07:00]我下篇會講埋機票, 記得睇~!

    ReplyDelete
  3. 我都好恨去呀!!!!但係我同查理斯都唔"好"陽光海灘....同埋我唔識游水呀...仲有就係....好貴呀....你記住影多多多多相番O黎呀,等我去唔成都當自己去過吖~~
    [版主回覆07/25/2010 11:11:00]真係好好好好貴...呢個陽光與海灘好貴...所以我一定會狂影相啦, capture every moment!

    ReplyDelete
  4. 我都好想去呢度.....陽光與海灘............
    [版主回覆07/25/2010 11:12:00]去丫去丫~ 如果就岩時間淡季去其實唔會好貴~

    ReplyDelete
  5. 其實放係陰涼處都ok,不過如果你怕既,可以下個月先訂。
    [版主回覆07/28/2010 10:06:00]唔唔~ 同埋我都仲未問老公大人既意見...

    ReplyDelete
  6. Take your time, you still have time! =)

    ReplyDelete