Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, July 19, 2010

外母與奶奶的媽咪衫

男女兩家, 世上最麻煩的人種 - 女人, 已經「暫時」settle所有禮服安排啦!

首先搞定的, 竟然不是新娘, 而是新娘媽媽!
媽媽其實早於今年一月已經
好&改好禮服...
對! 是買。


見過我真人就會知道, 我身型有多嬌小, 而媽媽比我再矮幾吋...
所以
我媽媽是超級細粒!

媽媽說坊間外租的晚裝都太閃太誇張, 禮服太誇張的話會把她淹沒, 變成衫著人, 而且禮服雖說可以改, 然而改得太多的話, 一來裙腳會很重, 二來可能扭曲了禮服原來的cutting & design, 所以要買喎...

而且媽媽也老早就鎖定了買晚裝的地方, 是她的朋友堆中的「外母奶奶去飲晚裝專門店」, 有朋友做辦, 媽媽都比較放心。她自己先SHOP了N次, 再帶去我幫幫眼, 最後買走三件晚裝 (比新娘子更crazy...), 今年一月度身改衫後就寄存店內, 至婚禮前才取衫。

席前晚裝
這件是「買錯了」的晚裝...因為衰衝動的媽媽後來見到一件差不多款的深紫色短袖, 見異思遷, 還說這件將來可以改短去飲著...哈哈, 女人要買東西的時候, 總有無盡理由, NO OBJECTION!





看上去晚裝非常簡單, 背心V領, 腰位打摺, 全身最閃的地方也只在側腰位...



敬酒+送客晚裝
同樣地簡單, 棗紅色吊帶暗閃雪紡,  只有胸前三行小閃石...



覺得如何? 意見PLEASE...

我自己就覺得太過低調, 我問過媽媽N次, 媽媽都話無問題, 簡簡單單, 夠大方得體就OK...直至最近我把未來奶奶confirmed的晚裝照給她看, 就開始動搖, 說找天要去看看她口中「太誇張」的晚裝...口不對心...

至於未來奶奶, 一直未出手, 一出手就兩小時搞定!
上星期天約了bubu和她媽媽去尖沙咀婚紗街, 因為我在In Wedding多出一件衫, 就先帶她去那裡看看。

我也是第一次睇外租的媽咪衫, 才知道原來媽咪衫來來去去都是幾個款, 最多旗袍款, 心口有薄紗, 然後前叉左右叉後叉叉, 再不是就是深紫絲絨直身閃石款...


99說In Wedding的太閃, 閃到人都暈, 有一件喜歡的卻是白色, 又怕她奶奶不喜歡, 最後有兩件差不多款的金色旗袍都OK, 不過我怕一試就要confirm轉款, 所以轉場再看多幾間才決定。

第二站隔楝大廈的紫水晶, 聽說這家多媽咪衫, 上去到一個客都無...睇相簿...clip起幾件...幾位店員姨姨 (果然是主打媽咪衫的店...) 拿實物出來, 有幾件原本看照片是粉燈色, 實物根本就是粉紅色, 然後99就皺著眉就不喜歡...話似伴娘色...

第三站也是附近的Red Wedding, 上次和媽媽去睇新娘衫, 店員逗得媽媽非常高興, 所以我猜99也可能會受落。也是先看相簿...clip起幾件...又叫店員介紹...OK喎! 有一件free fitting quota, 可以一試!

(A) 粉紅色前叉旗袍
其實overall也是99所謂的「伴娘色」= 粉紅色, 不過還好有金色刺繡點綴, 而且blingbling相對較少, 但企領位有一粒大閃石, 好靚!


轉幾個圈, 99已經覺得可以租, 所以其餘入選的可以繼續試...




(B) 綠色吊帶晚裝
基本上布簾一拉開我已經皺起眉頭...
普普通通啦, 99不太襯藍/綠/紫etc = 冷色系 




(C) 粉橙色層層紗旗袍
上身跟(A)差不多, 下身就... #$%^#$%!#?
意外地99竟然話靚! 話好特別...

99又唔係個子高挑型, fitting已經著左兩吋高跟鞋,
現場見已經有少少拖地 while 應該直身到地剛剛好...
我覺得下身層層紗好累贅, 唔知想點!
好似入面著左條紗裙, 撐爆左出面件旗袍咁!
而且揀得旗袍款...唔係就係想展現傳統女性美咩? 咁樣會唔會fusion左少少?


我完全唔明點解99會覺得呢件靚...
我唔係想講99著得靚唔靚, 而係條裙本身唔靚!
果晚返到屋企我俾相媽媽睇, 媽媽都話第一件旗袍 (A) 靚好多!


(我激動到用左口語化寫blog添...)




(D) 銀色a-line旗袍
比較modern & stylish, 領口設計特別, 裙腳少少a-line, 衫身用銀線+彩片, 加上銀布底, 現場看效果眩目! 大家一致讚好, 又可以confirm!





其實99打算租兩套, (D)是要定的, 考慮要 (A) 還是 (C) (我聽到時也呆了, 竟然會考慮層層紗...), 而sales姐姐竟然又好人到讓99 hold住 ACD三件, 過陣子才confirm都ok! 之後當然要講價, 原本$880/套, 講價後$800/套, 包三套首飾 (租兩套衫包三套首飾...), 99還順便在red wedding買girdle, $280。

之後聽bubu講, 話99好有可能揀 (C) 層層紗...

99最後揀 (A) 還是 (C), 當然輪不到我話事, 不過原來99都是口不對心一族, 本來話要低調點, 不要搶新人鏡, 不要太誇張, 要行動方便, 一試衫就興奮得將所有講過的都忘記...
我都覺得99著金紅橙等暖色系比較合適, 但其實佢無問過我晚裝著咩色衫, 完全無考慮過會唔會撞色呢個問題, 好彩我件席件晚裝係桃紅色而唔係粉紅色...


99知道我地個麻雀房係要上樓梯, 佢有好多麻雀腳一定要招呼, 而且佢自己都話到時要上上落落個stage, 最緊要唔好咁重咁累贅, 咁依家條層層裙又唔累贅唔誇張啦咩...

又話唔想咁伴娘, 姊妹, 咁佢又覺唔覺得其實咁樣層層紗法, 係會有d似新娘 rathan than 伴娘姊妹, 咁咪仲唔好...

大家覺得呢? 定係我反應太大?

我又激動到用左口語添! 唔爭在啦...
我一向都覺得99係唔麻煩型, 唔太熱情又唔太冷漠, 平日相處得好好, 一路以黎都唔係點過問我地結婚既野, 直至最近去搞媽咪衫, 同埋之後發生既一兩件事, 我先開始發覺, 原來99係結婚上都唔係無所謂, 只係臨結婚前三個月先開始有要求, 要呢樣要果樣! 我唔介意長輩有要求, 我亦會努力配合, 但唔該唔好一年幾以黎都唔講, 依家先黎講! 你估我呢幾個月會好得閒咩?


呼~ 發洩完啦, 事情一樣要做沒改變, 寫出來總好過屈住屈住又不能對bubu講太多... 

19 comments:

  1. 我覺得..... 銀色a-line旗袍   最好睇, 其他個d誇過頭 !!
    [版主回覆07/20/2010 09:53:00]我自己就覺得99第一件都幾好, 第二件真係不敢恭維~!

    ReplyDelete
  2. 嘩~~好得人驚呀個條裙~~不過,我99揀既仲爆 但係真係唔靚喎~叫bubu同佢講啦~聽呀仔話啦~~
    [版主回覆07/20/2010 09:53:00]咁你點算呀? 又係由得佢呀? 係囉, 我覺得依家唔係話佢著得靚唔靚, 而係條裙「好得人驚」, 哈哈!
    我已經叫左bubu講架啦, 至於佢會唔會講我就唔知道啦...我都知佢難開口既

    ReplyDelete
  3. 你媽有幾高? 我媽4'9"都可以租到衫wo..
    [版主回覆07/20/2010 09:55:00]我媽媽應該再矮d...其實要租一定租到既, 不過佢先入為主覺得坊間好難租到著得佢靚既衫囉~

    ReplyDelete
  4. 忘了說...我喜歡你99穿D多d...A-C都不夠氣派,很娘....佢揀層層好..咩都好,快d解決就算。最緊要你個妝同你d衫襯唔襯姐..99好..媽咪好..姊妹好..無人可以搶你鏡架
    [版主回覆07/20/2010 10:00:00]大家都覺得D最好喎~
    租衫果度又竟然大方到俾佢慢慢諗揀邊件好, 所以依家只係等佢決定, 如果佢唔聽人講 or bubu無加多兩嘴說服佢媽媽, 要堅持己見我都無辦法...

    ReplyDelete
  5. i like your " (我激動到用左口語化寫blog添...)"... HAHAHA~
    其實你寫出黎 bubu 咪又係睇到 -_-"
    既然而家冇撞色就 ok 啦~ 99 想點就由她吧~ buchu 一開始已經同我講, 只要成個 process + big day 我唔發脾氣就得, 唔好"mung zung"... 如果我可以盡量滿足 99 既無理又就得就就已經 ok =_="
    [版主回覆07/20/2010 10:05:00]我已經對佢confess左啦 =] 其實我諗咩佢都知, 不過爭在佢敢唔敢同佢阿媽講je...
    發脾氣同忟憎呢d野我呢排成日都做左添

    ReplyDelete
  6. by the way i think your mom's ok wor~ plain plain dei dou pretty~ when it's your big day she'll wear some pretty jewels + hairstyling by MUA plus make up then the look will be grand ga la~~~
    [版主回覆07/20/2010 10:11:00]咁又係, 原本d媽咪就應該go for呢d style架啦...

    ReplyDelete
  7. 99 C款實在太爆啦~ 真係唔太端莊wor! 不過我都明白好難開口, 費時開心事變左唔開心! 99 會諗自己都係主角, 要滿場飛, 所以想"突出"d咁! 我認同叫bubu由bubu同佢輕輕提下, 如果佢要堅決就算啦!
    反而你媽咪簡單真黎係高貴, 係我地依d age group會buy架!
    [版主回覆07/20/2010 10:09:00]係呢...99本時d taste都唔係咁, 可能真係好似你咁講, 佢覺得果日自己都係主角要誇張d掛? 我都唔知啊...我係度諗, 如果我係賓客, 我會覺得呢位媽咪著條咁誇張既裙係有心搶鏡...可能係我太小器...
    我一定唔會開口講, bubu唔肯講的話我都無辦法, 唯有果日唔好望住佢咁耐...

    ReplyDelete
  8. D) 好grand A)都唔錯呀!!  我完全明白你既感受... 我屋企人都係咁呀~~初初問佢地都話無所謂...直到而家問親都係咁答...但久唔久就會提出一些意見一些要求....都唔知佢地想點 >< 煩..
    [版主回覆07/20/2010 10:22:00]我都係鐘意A&D~! 係啦, 明明係一家人, 可唔可以講野唔好咁客氣, 話無所謂者, 明明就係有所謂...咪攤開見誠講, 做唔做到係另一回事嘛...

    ReplyDelete
  9. 我覺得D係最好, 其實A都唔錯 (如果冇咗前叉), C就太誇張喇, 唔多似99衫
    你當然唔好出聲話C款唔好, 由bubu出聲會好D
     
     
    [版主回覆07/20/2010 11:27:00]係囉~ 個個都話C好誇張...我係幾咁希望99會睇到你地既留言...

    ReplyDelete
  10. 我99個條deep v TIM呀,問你死未?!! 我冇眼睇啦~我BF都話唔理佢~由佢比人笑~HAHA~ 因為我地講咩都唔會聽,覺得我地唔抵得佢咁靚,暈低~~@@
    [版主回覆07/20/2010 11:30:00]deepv...  點解會咁樣...有無諗過新人先至係主角... 「無眼睇」唔唔! 我就係諗唔到點樣形容我既無奈, u reminded me =]

    ReplyDelete
  11. 你叫ANNA比你睇啦~佢有我99個張驚為天人既deep v 我真係合埋對眼比哂錢就算喇~~最緊要佢鐘意 初初又話唔要咁閃唔要咁誇,結果.......嘔白泡
    [版主回覆07/20/2010 11:46:00]等我開開眼界先 =] 「初初又話唔要咁閃唔要咁誇」 <<< 個個媽媽都係咁...

    ReplyDelete
  12. 算啦....我又明你奶奶點諗,對上著得咁"痕"都唔知幾時啦....呢d一層層既款未試過丫ma...(可能以前無呢d款既!)難得有得比佢show off下,當然想著d特別既款,加上"D款" 已經係傳統旗袍款丫嘛,當然係想有分別架啦。
    我唔係唔支持你,只不過我覺得又唔使為呢D少事唔高興,結婚係開心事,如果你奶奶咁樣會開心d,你咪成全佢law....總之老人家開心,而你地又可以負擔得起既咪OK law.....將心彼己,如果你自己揀EG & WG時,有d款好特別你未試過既,而旁人又比好多唔好既意見你,但你自己又好想要,咁你會點呢?我諗你都想自己清靜下,然後再決定啦。所以比時間你奶奶等佢自己決定啦。
    [版主回覆07/20/2010 11:52:00]佢fitting果日我已經講左我覺得果件麻麻地, 之後我都無再係佢面前再出過聲lu, 依家係等佢決定...我都明白, 佢都係主人家之一, 我既出發點唔係唔想佢靚, 只係想佢了解依家婚宴晚裝唔係一咪要誇就好, 但係你講得岩, 講到尾最緊要大家開心, 面左左就唔好, 所以呢d全部blog左出黎就算...
    希望佢真係會再諗清楚啦, 因為聽聞fitting當晚返到去99已經好衝動咁決定左lu...

    ReplyDelete
  13. 我媽咪同奶奶當時都好一致地揀左d好簡單既款...我先陪媽咪揀, 一揀揀好左件好鐘意, 簡單purple 中間閃石...點知我返去同奶奶講個時, 先發現奶奶買左條差唔多.....我當時真係暈啦....最後當然係我媽咪去轉色啦.....
    我覺得簡單大方已經ok..你媽咪個2條都幾好.....而你奶奶...緊係d啦, 又靚又大方得睇...其他個3會太過普通啦~~~~~~唔好講話c.......呢條, 做新娘既都唔會揀d咁既款啦...嚇c人咩~~~
    [版主回覆07/20/2010 12:22:00]咁你媽咪要轉色有無好唔高興呀? 弊在99唔明「呢d其實似新娘款多d, 而新娘都唔會揀呢d款」既道理, 佢仲話好modern...

    ReplyDelete
  14. 要媽咪轉色, 點都會有d唔開心架啦, 不過我媽咪好睇得開...佢成日都話始終係下門襯家...所以......點都係以奶奶為先啦~~
    [版主回覆07/20/2010 15:12:00]係呀, 我媽咪又係咁講, 我問佢唔驚奶奶誇張過你好多咩, 佢話人地係男家緊要D喎...(依家嫁女唔緊要咩 )

    ReplyDelete
  15. 你媽咪兩件真係好似低調左少少...
    99 衫我都覺得 A 好過 C...
    [版主回覆07/23/2010 14:14:00]有人話低調又有人話岩岩好啦, 依家我講多兩講, 媽媽都開始想轉...

    ReplyDelete
  16. ღ蔡劉小桃ღJul 21, 2010, 9:55:00 AM

    個人覺得99著C真係爆驚嚇~~~~ 我都明您諗咩~~不過佢可能呢家睇落好靚呢~~ 呢樣就要麻煩bubu出口啦,因為始終到時佢行又唔方便,著出黎又幾奇怪,都唔知想點~~~ 因為個時我99都想揀件deep V,不停話個件鮮紅色deep v靚,我個時黑曬面,我心諗,您著紅色,仲要deep V,家下您結婚咩~~幸好我老公同姑仔一致反對佢個晚著,所以佢先無揀咋!!
    [版主回覆07/21/2010 10:41:00]依家C真係一致劣評呀! 好彩你有老公同姑仔幫你咋, 我個bubu好似唔想講咁, 因為佢覺得C無乜野, 同埋可能佢覺得最緊要阿媽開心, 不過佢老婆我會唔開心囉...
    可能真係唔係自己阿媽, 會無咁忍得啦, 又可能係99覺得自己娶新抱返黎, 緊要過嫁個女出去, 所以要有咁靚得咁靚, 紅色deepV又係一絕...

    ReplyDelete
  17. 嗯...好有心機地睇左呢個POST, 世上的99都係咁--唉!! 我覺得你媽媽的V領晚裝不錯, 另一件真的低調了一點, 而你99就A款最好睇, 最合身, C款真係嚇死人, D款太過光管 (不過如果佢真係著C的話, 咪由佢俾人笑囉!<--咁諗會開心0的!) 我99仲衰, 知道晒我著咩衫, 仲要瞞住我地租多件晚裝, 紅色同我敬酒撞到應一應, 我係婚前幾日先知! 我都未攪自己, 就問我媽媽要唔要多租一件, 我媽同樣地話男家99要威好正常, 俾佢威下, 當時我都好嬲......到正日, 99到酒樓就著紅色, 我Husband大發神威, 話一陣敬酒我著紅色, 話99同我撞色, 99就話敬酒去換返另一件, 否則我諗佢係送客先換的! 唉.................99同自己媽咪既分別, 其實未嫁入門就見得一清二楚!
    [版主回覆07/21/2010 22:10:00]大家都身同感受~  你99仲好古惑添, 自己靜雞雞租多件都有既? 仲要揀敬酒紅, 即係擺明搶你鏡啦, 真係好唔識做... 99同mm當然有分別啦, 始終mm親好多, mm會諗左個女先, 99就可能會諗左自己先, 咁都好正常既...我仲未做到對99好似對阿媽咁好果種, 遲D結左婚相處多左, 唔知會變成點呢...

    ReplyDelete
  18. 女人就係咁架喇, 煩~ 媽媽同奶奶既分別, 可能就係你夠膽同你媽媽講心底話, 而奶奶就有野都唔敢直說姐
    我覺得A款好, 但色太淺
    B 款, 好肥
    C 款, 如果係LOW CUT, 已經係新娘既晚裝款
    D 款, 好普通, 隻色影相似白色
    不如打去問下會否返新款  等你奶奶放棄 C
    [版主回覆07/23/2010 14:19:00]係啦, d婆媳糾紛就係呢度開始...
    我99係果d好果斷既人, 佢應該唔會去睇有無新款架啦, 同埋都係得返三個幾月, 我依家望佢有朝一日會醒覺, 知道自己唔應該揀c啦...

    ReplyDelete
  19. 都係你mm有taste, 黑色嗰件好grand
    [版主回覆07/23/2010 14:16:00]黑色果件其實唔係絲絨料, 實際望落去無咁grand, 不過學jm話齋, 加埋披肩同首飾應該會好好多~

    ReplyDelete