Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, July 20, 2010

F Cup Cookie!

哇卡卡! 之前和bubu行街, 見過F Cup Cookie, 當時bubu還極力游說我買來試試, 我話︰「百幾蚊買盒唔好食又肯定無料到既餅, 唔制~」

可是最近見到BLOG友圓圓話朋友試過幾好, 於是從代理買一大箱回來分裝, 因為臨近expiry date, 價錢好吸引, 於是我又貪得意的入兩盒朱古力味試試, 滿足一下bubu...just kidding =]



[F Cup是很夢幻的一件事, 所以要加effect!]


人家如果有D呀E呀, 或許真的有機會升F Cup, 至於我...就當然沒可能啦! 因為我連最基本的都...哈哈! 不過又話說回來, 三個月前重新 (上一次是去台灣拍婚照前) 開始穿矯型內衣, 可能今次比較有恆心, 一星期五天, 每天上班八小時, 好像比上次見效哩, super happy! 我會繼續努力~! 

其實我最近食量愈來愈大, weekend跟bubu出去, 大家吃的分量一樣不特止, 我還要碟碟清, 真是OMG! 所以我想順道把F Cup Cookie當代餐哩, 因為吃下一條然後不停喝水就會有飽肚感, 希望待在公司的八小時內可以做到零﹒零食~!




一盒14包, 每天早晚各一包, 一盒可吃一星期
昨晚量度了體重&三圍, 19JUL正式開始!
兩個星期後檢視結果, 如果有效的話可能會婚前兩個月再開始...





19JUL︰今早吃掉第一包, 感覺...似自己用朱古力粉焗的蛋糕, 焗壞了那種, 哈哈! 不過都OK的, 吃完立即灌好多好多水, 不一會真的有飽飽滯滯的感覺, 好有趣。 而且之後有便意, 但我不知道那關不關事...

[reference material: copied from 圓圓 blog]

成份:原味豆乳味小麥粉<含麩質的穀頪>、巧古力、人造黃油、調整豆槳粉、脫脂奶粉、液狀豆腐、酥油、淀粉、大豆胚軸粉、野葛、甜味劑、膨脹劑等、乳化劑、香精、色素<胡蘿葡素>

朱古力味小麥粉<含麩質的穀頪>、巧古力、人造黃油、調整豆槳粉、液狀豆腐、酥油、脫脂奶粉、可可粉、淀粉、干燥蛋白、大豆胚軸粉、野葛、甜味劑、膨脹劑等、乳化劑、香精、色素<胡蘿葡素>

天然成份組成,日本及馬來西亞衛生局己批准及確實此產品屬於植物性質,對人體無害,可安心食用,只要依照正確指示食用,可避免任何副作用。

關於野葛根”:-生長于泰國北部及緬甸落葉樹林-含有豐富的大豆異黃酮,其營養比一般大豆多40倍-含有豐富的雌激素-有助舒緩女性週期不適,減壓及延緩老化

野葛根裏含有的雌激素可以促進乳房血液迴圈,刺激乳腺發育,進而使得乳房的纖維細胞及膠原蛋白合成增加,使乳房更加豐滿,堅挺而有彈性,乳暈紅潤。此外,它能使乳房周圍的皮膚柔軟細緻,無論內服外用都有療效。

食用份量:- 每天食用2枚,並飲用大量開水,Cookie於吸取水分後會膨脹,讓你有飽肚感覺。一般依照說明食用3星期便見效。產品絕無藥物依賴性,建議顧客食用2個月以上,當達到理想效果時,即可停用

注意事項:
- 天然成分組成,屬於植物性質,可以安全食用。
-
懷孕或哺乳中的女性請勿食用。
-
如果發現對產品的食物成分產生任何敏感反應,請停止食用。
-
請於保質期限之前食用完畢。開封後請儘快食用,以保持餅乾的鮮度。
-
請勿將餅乾置於高溫多濕或日光直射的地方,以避免變形或變質。

http://fcup.jp

13 comments:

  1. 你咁瘦...唔使食呢d啦...  再瘦就掠唔起件WG架喇...

    ReplyDelete
  2. f cuppppppppppppppppppppppppppppp!!!哈哈哈~~~好夢幻, 記得有效個時話我知, 我又要食呀....

    ReplyDelete
  3. 係咪食完真係變 F Cup Baby 架?

    ReplyDelete
  4. 等你成績啊!!!

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈~~~~~~~~~~~洗唔洗 F 呀?? BABY~~~
     
    [版主回覆07/20/2010 15:06:00]我岩岩先同bubu講, 我咁細粒上圍又細, 應該係無背脊先會有可能係F!

    ReplyDelete
  6. Hahahhahha!!記得報告一下成效。
    [版主回覆07/20/2010 15:10:00]哈哈~ 希望有成效可以報告啦 =]

    ReplyDelete
  7. 我試咗兩個月,不過好可惜我唔work 呀!! :( Hope it will work on u la.... :)
    [版主回覆07/21/2010 09:43:00]>< 係啦, 呢d野梗有人話work有人話唔work, 所以我都係買兩盒試下先...

    ReplyDelete
  8. 記得,要同大家分享下 '第三度發育' 的進展
    [版主回覆07/21/2010 09:46:00]我都未有過第二度, 又何來第三度喎... 希望有進展可以報告啦~

    ReplyDelete
  9. wow~~等你分享啊 !! 當早餐都OK啵 ~
    [版主回覆07/21/2010 21:57:00]當早餐會爭DD, 因為我D食量仲未減到, 食多半個包就岩岩好~

    ReplyDelete
  10. bubibu, 希望我地大家一齊有效啦~~~
    就算增唔到值, 我估當減肥代餐應該ok~~ haha
    我呢期搞緊包班diy 旅遊相簿呀~ 你有無興趣一齊join?????????
    [版主回覆07/21/2010 22:04:00]嗯! 一齊加油! AMOR D班好吸引啊! 我之前芝士invite我已經想去上, 不過我依家開始忙, 可能等結婚之後先去上lu, 費時一陣上左癮排住玩同入貨唔搞wedding啦 =]

    ReplyDelete
  11. 其實我都好想試, 不過上網有人話食完豐唔到胸但豐左個腩 ... 所以一直唔敢試 >_< 屈人寺都特價幾十蚊一盒 jer!
    [版主回覆07/21/2010 23:44:00]咁搞笑! 落左...哈哈! 希望我唔會咁! 乜屈人寺原來有得賣呀? 等我又去睇下先~

    ReplyDelete
  12. 你係邊到代理買架
    [版主回覆08/07/2010 09:28:00]我係thro一位BLOG友買架, 佢叫圓圓 (係下面), 你問下佢丫~

    ReplyDelete
  13. is it reli. work ? i dun reli believe. anyway, wish u succeed ^^
    [版主回覆08/30/2010 09:21:00]哈哈~ 呢d野因人而異啦, 賣俾我果位blog友話佢朋友效果好好! 我就當afternoon snack咁食囉~

    ReplyDelete