Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, April 27, 2009

特准‧fb

野野野~*


二月訂酒席的時候人家送了香港法國婚紗 (FB) 和台灣法國巴黎的coupon給我們。台灣的老早就決定不用, 至於FB, 我們經常猶豫於「影,但一蚊都唔加」「直情唔影,以防流血不止」, 加上我們一向鍾情芝柏 (GP), 所以也偏向放棄FB...


直至一時衝動join了Marry Claire, 全盤計劃即時被打亂, 由本來的

深圳 vinsy/3v/麥田 + 香港 GP,要放棄同是主打外景的深圳's,變成
香港 Marry Claire + 香港 GP,然後覺得這樣子很貴 (相信我在GP很容易敗$20k+)


然後有一天我說想結婚前去趟小旅行, bubu便說可以去一個台灣...台灣? 如果去台灣旅行, 不如...順道去台灣影婚紗相啦! ...意外地bubu說好!


於是計劃變成了 香港 Marry Claire + 台北/台中's


有否發現FB一直都沒出現過? 其實一直我也有在問bubu, 初初他沒多表示, 然後三月有一天我們去FB尖沙咀門市找喳, 發覺新加了一個$8,888的softcopy plan (coupon可減$1,000), bubu又忽然很有興趣 (最初是誰說深圳那些給你全部softcopy也沒啥作為的...) 後來不了了之...


過了一陣子, 我再問bubu只用coupn不upgrade好嗎, 他今次說覺得如果影了FB, 我會不能自拔地想加相加相&加相, 而他又會因為疼我想我開心而應承, 那就會OUT BUDGET...


於是我又告訴他我不會我不會, 一毫子都不會加, 只拿十二張hardcopy回家! 一於用誠意打動我的未來老公...


前幾天, bubu終於肯首了!
為了答謝bubu對我的信任, 我會由現在開始洗腦 「我一蚊都唔會加我一蚊都唔會加」...


快快找天去redeem coupon, 將之變成 香港 Marry Claire + 台北/台中's + 香港France Bridal~


就當是台灣婚照之旅的rehearsal, marryclaire的安慰吧~ (umm...其實台灣那個根本就未join...)


ps.  dear bloggers, 其實有一點我不明白, 大家都在forum上賣婚照coupon, 但coupon上不是說要酒席發單三個月內換領, 又要帶單據正本等等去換嗎? 那買了coupon的人是不是單拿coupon去也能用呢?


5 comments:

  1. 我上星期已用左法國婚紗coupon 不加錢 book期影, 你想影就早d book, 因為個期都幾後下. 同埋sale話book左唔加錢plan, 如果之後想upgrade plan都可以, 不過唔可以太遲wor~~~
    我依家考慮緊好唔好upgrade $3380 去攞25張softcopy.

    ReplyDelete
  2. 你唔加錢佢有無留難你呀~我好怕走唔甩...
    你上星期book左邊一日呀? 我想知依家大概去到幾月...

    ReplyDelete
  3. 你堅持唔upgrade無事的, 但除左美心coupon包男禮, 要注意返$4188 coupon係無男禮的 我朋友上星期book coupon係10月(唔upgrade的話, 1天只影1 pair coupon客)
    [版主回覆05/02/2009 20:13:00]thx for information!
    「(唔upgrade的話, 1天只影1 pair coupon客)」原來係咁...咁我都要快d book先得啦!

    ReplyDelete
  4. 我地當初結婚前, 都係二揀一 (FB + GP), 不過最終都係選擇 GP 呀!!
    拎外 COUPON 方面, 有D婚紗店只 CHECK 係未有效期內, 完全唔睇酒樓既單架!!
    [版主回覆05/07/2009 13:03:00]咦...我所有coupon都無expiry date架! 果時收到coupon諗住三個內內實用唔到啦, 依家有得諗bor~~
    你係gp影左兩輯? 好正呀~~

    ReplyDelete
  5. 係呀....我地係gp總共影左兩輯相呀!!
     

    ReplyDelete