Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, April 23, 2009

1st WG fitting ever (that's how i said)

(其實不是第一次穿婚紗, 之前被表姐帶去溫馨試過一次...嗚...我的第一次...)


期待多時的揀衫影相環節要到了!


早聽說marry claire的婚紗...[okay la][易揀], 晚裝就...[揀唔落手][好辛苦先搵到條岩d]~ OMG! 我的package還要是婚紗 x2 晚裝 x3...


六點準時到達, 有位叫圓圓的職員帶我們到下層的fitting room, 途中經過studio (景點不多, 也好, 不用浪費$$在此)。


婚紗不多, 先試了兩條短婚紗 for 沙灘玩水用。bubibu以為自己身型矯小, 穿短的會好看, 怎知道一條長度剛過膝, 另一條僅過膝, 都不好看...bubu說我要穿超短裙腿才顯得修長, 而那裡又沒有bubu喜歡的前短後長款式, 那就作罷~


然後試了一條so-called「輕便款」婚紗 (其實即是沒鋼紗的a-line...), 穿上有點覺得是加了小拖尾的伴娘裙, 不行...


接著試了三條大婚紗, 一條是背後有大蝴蝶+lace大拖尾, 另一條是泡泡大傘裙, 最後一條是腰間有粉紅色蝴蝶腰帶+ruffles小拖尾的, 三條都不錯[我還是適合公主型的...], 圓圓又另外拿多一條泡泡的和一條多釘工的給我比較...


所以婚紗共試了件!


到令人擔心的晚裝...果然沒多看得上眼 (又可能只是bubibu喜歡穿婚紗多於晚裝...), 七彩的我不喜歡, 有些太deepV我又穿不起, 有些款式ok布料不ok, 有些只有顏色ok其他都不ok...最後總共試了紅色 x4, 紫色 x1, 粉紅色 x1, 黃色 x1, 藍綠色 x3 = 十二件!


然後我問可否轉一條晚裝做婚紗 [早有預, 竟然爽快地ok!


於是我的三婚紗二晚裝的選擇是 >>
婚紗︰大蝴蝶+泡泡+PINK腰帶
晚裝︰青綠色lowcut吊帶+紅/粉紅色lowcut交叉帶


總算完成了, 我的玩了足足兩小時, bubu's fitting則半小時不夠就ko! 事後bubu也呻了幾次「點解男仔就咁求其?」哈哈, 付錢的是bubu, 難怪他嫌不受重視啦~不過婚照的焦點總是落在新娘子的吧?


拍照前兩天再去final fitting ~*


然後游說時間開始...
配唔配埋nubra? 唔駛住, 我去其他睇下先
要唔要book車? 唔駛, 我地自己搵左
駛唔駛跟MUA? 唔駛


圓圓並不pushy, 但一連串的reject加上接近關門時分, 人家臉開始有點黑...到商量拍照地點時更處處留難, 風頭火勢, 我們唯有下次final fitting時再談...


No comments:

Post a Comment