Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, February 28, 2017

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY3 • 阿珠媽搓搓樂

DAY3 may23, 2016

南大門 > 梨大 > 新村站著燒 > 弘大 > 韓服體驗 > 八色烤肉 > 汗蒸幕


堅係最後一站啦! 我地由弘大返去首爾站民宿,準備拖行李去附近一間汗蒸幕。點知我地去到民宿時,host搵左幾個阿珠媽等我地,而阿珠媽知道我地要去汗蒸幕,竟然叫我地兩手fingfing去,蒸完先返黎拎,實在太令人滾動啦!



如果講汗蒸幕,港客通常會去東大門SPAREX,我地當然無時間去東大門,所以去首爾站附近嘅siloam spa。港客通常係凌晨機到,去汗蒸幕訓返覺慳酒店,起碼玩幾粒鐘,而我地只係為一嘗汗蒸幕,加上講黎講去都係「無時間」三個字,我地打算「快蒸」個零鐘...

汗蒸幕大家玉帛相見,所以上網刨遊記時唔會睇到汗蒸幕入面嘅相,我都好好奇究竟會係點呢? 

呢間siloam spa外表望落舊舊地咁,入面有六層︰
B1 澡堂、spa池、紅外線室、搓澡床
1F 櫃台、置物櫃、鞋櫃、簡單商店
2F 食堂、指壓室、休息室、汗蒸幕
3F 休息室
4F 汗蒸幕、休息室
5F 男女分開休息室


1F 櫃台先俾錢 (每位13000won),會得到一條鞋櫃鎖匙,去鞋櫃放好鞋就拎鞋櫃鎖匙去counter換locker鎖匙、一套衫同毛巾,然後就...脫! 光! 光! 帶埋沖涼用品 (需要自備) 去樓下B1/F沖涼。

B1F 先拎個盤同櫈仔,搵個靚位就可以愉快地白白豬! 淨身後可以去另一邊的spa池浸浸浸,有凍冰冰、有竹炭,有個好熱,再另一邊有強力水柱、jacuzzi同桑拿房。

我地三隻剝清光嘅港豬,就係咁騰黎騰去,浸下呢個嗌熱又浸另一個咁,同時排隊等待被搓澡。其實搓澡係是次汗蒸幕體驗重點! 超級期待! 等左好耐上手都未搓完,我地好擔心趕住走等唔到! 當阿珠媽叫我地入去時,實在難掩興奮之情!

搓澡究竟係點樣一回事呢? 首先你要全身赤裸裸咁攤係張膠床上面,僅穿內衣(!)嘅阿珠媽會倒一盤水係你身上,然後戴上搓澡用嘅手套,開始起勢咁摔你嘅肌膚。初初無咩料到架...好快...好快...你就會見到眼前有大量白白灰灰嘅千年老泥摔左出黎! 我都明白你睇我寫會覺得好嘔心,但本人同其餘兩位當時問心堅係興奮 (都有覺得核突嘅),就等如唧左好大粒黑頭出黎咁有成功感!

阿珠媽真係出盡奶力每一吋有可能積聚老泥嘅地方都唔會放過,當我地係條死魚咁左撻右撻...皮膚薄啲可能會有少少痛,不過搓開左會好少少,亦可以同阿珠媽講,全部阿珠媽都係識講普通話的。最後佢地會係咁易按下面同頭,再倒盤水沖走啲老泥就搞掂啦! 

呢種基本「搓搓樂」,盛惠20000won,話有45分鐘,實際應該無,同埋果時已接近半夜十二點,阿珠媽趕收工。搓澡果度有價錢牌,可加其他野如facial,massage等。

正常人沖左涼浸左池之後,會上返1F吹頭換汗蒸幕衫,然後上其他樓層去玩下不同汗蒸幕、或者係休息室大字形攤喺度訓覺 / hea下咁,我地,又係果句啦...上返1F極速換衫,我記得係頭都未吹乾晒已經要挽鞋走啦! 不過我地完成左搓搓樂呢個壯舉,已經非常滿足,下次有機會再去蒸啦,要知道有人肯俾你睇全相,俾你見證住佢身上老泥嘅離去,交情少啲都唔成事架 =]

呢頭變變態態咁細摸自己滑到溜一溜嘅肌膚,果頭半隻腳踏出門口已經要飛奔返去拎行李,再過對面首爾站坐late night bus返機場! 離開蒸幕時係0010,巴士0040開車,全程狂奔! 如果呢架搭唔到,又係會出事...

半夜機場無乜人,得hk express counter大排長龍,搞掂check-in就快快手去退稅,我係明洞買左對pump,都退到10000won架! 仁川機場退稅非常自助,check-in後去D/J區,有機器scan單據,入閘後去gate 24/41,擺本護照入機scan就會嘔cash架啦,就算半夜三更無人看管counter都完全無問題!

退完稅仲要去拎喺 lotte duty free online shop 訂左嘅護膚品,又係方便到癲! 我地喺市區格完價發覺都係online買最抵,DAY2晚先上網order,仲要入閘後先取貨,唔會佔行李重量,too good!

瘋狂的三日拋夫棄囡首爾遊到此結束,落機即刻返工...
YEAH! 相隔大半年後我又完成一個遊記啦! 但期間又已經去左兩次旅行,it never ends!



2 comments: