Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, May 25, 2017

[八週六天] 產前檢查 • 私家 • 1

May 25, 2017 • w8d6 • 劉珮琪醫生 • CRL: 2.286cm • BPM: 180+

自從驗到有左之後,除左有少少妊娠反應,都無話好唔舒服咁,於是,我又開始自己嚇自己,究竟林林仲喺唔喺度呢? 上胎等到七週先去照,今胎懶懶行,拖到八週尾先去照。


正路應該搵返上胎嘅孫醫生,不過孫醫生咁熱門,當年最誇張我試過等三個幾鐘,依家再去睇佢真不敢想像,加上通漲年年加人工無得加,孫醫生診金比起當年我睇已經升左100% (!) 實在無辦法睇佢 T.T

上BK又問下媽媽會,最後都有幾個心水,呢日就book左孫醫生旗下嘅劉珮琪醫生,聽聞都算細心,係東區醫院做左十年,最近先出黎私人執業。

4:45pm appointment, 喺孫醫生石門新開嘅診所,貪佢啲儀器都新嘛 =] 
九週前嘅USG都要喪飲水漲大膀胱,我一不小心飲多左,一路填媽媽會入會表格一路嗌急,勁低B! 最後都等左大半個鐘先到我地入去。

劉醫生係一個女醫生,感覺係好後生,第一次產檢都有問返上胎情況,由於我太急 (!),就拿拿臨上床照照先,一照就見到一個大圓圈乜都無! 咳咳...果個其實係膀胱...

見到林林啦! 
聽到心跳 (180+),見到閃閃,鬆一口氣,仲見到四點手手腳腳添啦!

八週暫時都未有咩可以睇到,只知道CRL正常,週數吻合,下次再見啦林林,要好好長大啊 =]

No comments:

Post a Comment