Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, January 4, 2017

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY3 • 花痴CAFE • 韓服體驗在弘大 • 八色烤肉

DAY3 may23, 2016

南大門 > 梨大 > 新村站著燒 > 弘大 > 韓服體驗 > 八色烤肉 > 汗蒸幕


站著燒完之後,條腿其實已經斷左,但依然要繼續行行行...

下一站我地去多姿多采嘅弘大!

行街前,我地想去嘆cafe,首爾咁多靚cafe,行程再趕都要去hea下 
揀左間以鮮花為主題嘅cafe - Florte Flower Cafe






呢度嘅裝修擺設、以至食物擺盤,全部都係花花花花花




而server係清一色oppa! 眼見食客亦清一色係港/韓女
可以借花圈花束黎影相,就好似以下呢三位...我都唔知點形容好 =P



食物方面,鑑於我地已食左好多/仲有好多想食,而呢度唔係為左食嘅
我地就只係叫左三杯好能夠代表到我地三位嘅飲品



間cafe就喺弘大站六號出口直行街口轉左,沿途仲會經過一間叫"stamp mama"嘅scrapbooking shop! 啱晒我地三個!




Florte Flower Cafe
地址: 22 Sinchon-ro 6-gil, Mapo-gu, Seoul, South Korea
電話: 02-322-0122

營業時間: 1030-2300
facebook: https://goo.gl/bsmIv4

弘大我地有另一重點行程 - 韓服體驗!
首爾有幾處地方可以體驗韓服,e.g.明洞M Plaza五樓有得免費玩 

(詳情︰http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/SH/SH_CH_7_5.jsp?cid=1438923)
而我地因為時間有限,為配合行程我地去弘大嘅 beauty prism
只要消費滿額(每人50000won)就可以免費著韓服影相



三個人要買十五萬won,原來都唔容易! 知道一陣間會有內地旅行團大軍殺到,我地要快快手,成個trip最遊客都係呢件事架啦 ._.

韓服體驗喺樓上,地方都幾大,場景大約十個左右,韓服選擇一般,有男有女無小朋友衫,我地上到去時有對內地母女玩緊,我地三個只能揀妹仔韓服 T.T

妹仔喺花園打掃偷雞賞(假)花



三個妹仔執好檯,可以開飯啦大人~



(想扮晒野時發現啲props全部痴實晒...)


之後湧入大批內地旅客,我地即閃! 
此景點不太推薦,景點資訊我就唔寫啦。

終於開始去行街啦,不過我自己有感買到夠晒皮,反而買左兩件恤衫俾木木爸,其餘時間我好似無乜記憶咁,有記憶已經係跳左去一間叫snobcafe食earl grey cake!


呢間cafe好舒服,我地就係坐係二樓窗邊,好寫意,行到攰黎抖抖堅係唔錯,earl grey cake堅係好食!


snob
地址: 86-53 Sangsu-dong, Mapo-gu, Seoul, South Korea
電話: 02-325-5770
網址: www.snobblue.com

然後,我地去吃晚飯 (!)
作為首爾最後一餐,絕對不能求其食,我地去食八色烤肉,就算晏晝已經食左烤肉都係咁話!



畢竟我地個肚其實已經撐到爆炸邊緣,所以我地都係叫基本八色烤肉,呢八色分別係人參、紅酒、松針、大蒜、香草、咖哩、大醬、辣椒醬,依呢個次序由淡到濃味咁去品嘗。



燒方面唔駛自己操心,有人燒到香噴噴剪好晒,同晏晝站著燒係完全兩回事 XD



另外套餐跟左豆腐海鮮湯,配菜大豆芽呀果啲又係好好食。八塊五花腩三個女仔食,都真係幾滯,原本可以臨尾加個麵/飯炒炒佢,但真係無本事再加...


八色烤肉
地址: 首爾市 麻铺區 西橋洞 363-4 서울 마포구 서교동 363-4
電話: 02-333-1183
營業時間: 1200-0200


飯後絕對要行下消化下,想食的雪冰橋村炸雞只能忍著淚說goodbye T.T 行行下去左chuu,係早幾個月好hit的痴線褲牌子! -5KG,又係幾吸引! 呢度已經無時間影相啦,爭取時間試試試,問阿公借錢都要買,我買左一條穿窿長牛同粉紅短裙呢 =] 

趕喉趕命係為左最後一站 - BUTTER,modern house朋友,主打得意可愛文具+小家品,係弘大站一號出口B2果層就係,收十點,好彩趕得切!




木木媽最鍾意買呢啲唔等駛的野,買得好開心!

Butter
地址: 首爾特別市麻浦區東橋洞159-8 서울특별시 마포구 동교동 159-8 B2
營業時間: 1030-2200
facebook: https://www.facebook.com/ibutter.co.kr
網址: http://buttershop.co.kr


買完趕返去首爾站,搵host拎返行李去下一站 (第一日已經試過早早摷醒佢又夜一夜先拎返行李,真係唔多好意思)...

無錯我地仲有最後一站,話明係crazy grils' trip嘛!

No comments:

Post a Comment