Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, December 7, 2016

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY3 • 血拼南大門 • 梨大遊 • 站著吃烤肉

DAY3 may23, 2016

南大門 > 梨大 > 新村站著燒 > 弘大 > 八色烤肉 > 汗蒸幕


話咁快已經到左最後一日,「聽日」凌晨四點幾機,所以今日仍然可以玩足全日。


晨咁早我同契媽b就起身鼠出門口,去童裝集中地 - 南大門血拼!
契媽f可以再訓多陣 =]

subway無南大門站的,要係會賢站落車,就喺首爾站隔離,非常近



六號出口出直行,到路口就轉入去,成條街都係賣童裝 (粉紅色圖示)


主要都係左邊一幢幢商場,每幢商場剩係地面果層已經好夠行
右邊有零星幾間地舖,記得有間賣鞋,有間賣頭飾
我地九點左右到,好多都未掀開塊布,大概九點半就見阿豬媽陸續開工
btw呢度星期日唔開的,記住啦 =]

小朋友衫絕大部分都係走型格/可愛路線,價錢其實唔算平,一般都15000won或以上,但設計真係正到無話可說! 如果資金無限,我可以買滿成個29吋篋都無問題 (小朋友衫細細件,要塞滿大篋都幾誇張)。

幾乎所有舖頭都會掛晒啲衫出黎 / 擺晒落檯面,一目了然,想睇邊件就指住問阿豬媽價錢,想買就可以問佢地拎合適尺碼,大部分韓衫都係分3 / 5 / 7 / 9碼 etc.,有小部分用 xs / s / m etc.,通常一歲著 3 / XS碼,如此類推,木木依家著緊5碼,有啲款可以著到7碼。


你見我齋講無乜相,係因為果度文化唔可以影相,亦唔好講價,我試過有位阿豬媽拎左條新褲俾我,只係最後睇唔岩無要到,佢已經即時用韓文 xyz 我! 抵死...

我買左三件衫三條褲兩條裙一對鞋一頂帽,已經係非常忍手嘅購買結果 XD

之後我地返去民宿接契媽f兼check-out,host佢喺民宿地下有間地舖,可以幫我地保管行李,夜晚先嚟拎,真係very good! 唔係間間民宿都肯咁做架,如果無就要自己去車站 / 遊客服務中心搶locker,仲要俾錢又有時間限制。

-------------------------------------------------

今日依然係shopping day,不過尋晚地下街+今朝南大門瘋買完,我已經無晒彈藥,要買嘅野都七七八八,餘下行程都係眼睛想旅行多。

首爾市區有好多間大學,每間大學附近都會好旺,形成一個個多野食多野買嘅熱點,今日會去兩間大學附近行街,先去梨花女子大學 - 梨大

梨大有幾個地標/影相位,最出名係梨花牆,就喺大學入口
(三位已經即刻著新衫...)




仲有shocking pink高踭鞋,呢度有間必逛可愛文具店kosney



梨大都有街行,感覺係立立雜雜乜都有,但我地嚟梨大主要係為左食平日先開嘅queens bagel,超多款唔同味道嘅cream cheese & bagel可以選擇!



除左queens bagel,仲有好出名嘅issac toast,喺梨大、弘大、明洞等旺區都有。同台灣洪瑞珍一樣,你唔會明點解一件三文治可以賣到開巷,但食過你就會明,我個人覺得issac toast比洪瑞珍更好食,層次豐富啲,唔會只食到打發牛油



食完早餐就夠鐘食午餐啦 (!) 其實我地已經好節制咁兩份bagel三份食,一份issac toast三份食架啦,但都好x飽...為左消除飽肚感去迎接下一餐,我地由梨大步行去新村...

去食午餐之前要去轉便利店先! 因為一陣食午餐果度...要自備白飯的!




去到啦! 我地叫呢間餐廳「企住燒」,如果你上網搜尋就打「站著吃烤肉」


見到呢個門口,你絕對唔會覺得係遊客會去嘅地方...



內裡零裝修,只有一個個鐵桶,顧名思義,大家就係咁企係度燒燒燒。



老闆行埋黎見我地三個人,舉起三隻手指點下頭又走左去,轉個頭就夾三大件帶骨牛肉喺我地個爐上面。呢度只提供呢樣食物,一份150g,15000won (汽水1000won)。所以如果想食白飯泡菜就請自行預備啦,我地就喺沿路嘅CU便利店買飯的,仲叮熱埋添!



上網爬文睇遊記話,呢度賣的韓牛係溫體牛而非冰鮮牛 (加分),加埋佢提供的沾醬,真係好好食! 轉下眼就得返三舊骨啦!



木木媽溫馨提示
- 記得買個白飯帶埋去,送飯好好食! 地鐵出口沿路行過去都有CU便利店
- 週末堅會多人,儘量平日去

- 佢地會有個大膠袋俾你裝住啲袋,不過都係會成身烤肉味

企住燒 서서 먹는 갈비집
地址:首爾特別市 麻浦區 老姑山洞 109-69番地
電話:02-716-2520
營業時間:12:00 - 賣晒就打烊
新村站七號出口,直行,過對面馬路上斜坡 (仲幾斜下...)










No comments:

Post a Comment