Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, November 18, 2016

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY2 • 血拼明洞+高速巴士客運站地下街

DAY2 may22, 2016

鷺梁津早餐 > 新沙洞 > 明洞 > 高速巴士客運站地下街 > newcore outlet


真係真係開始shopping - 明洞...咪住! 

之前係新沙洞太多甜野到肚,好想食返啲鹹野,見到two two炸雞,叫返盒外賣行住食


明洞化妝品天堂,我嘅認知係好多講國語的售貨員,好多sample派,好多面膜賣。


不過化妝品我地無乜興趣,反而去左ABC Mart睇波鞋! 奉命幫木木爸搵波鞋,我同契媽f亦想睇下有無靚色pump (木木爸話韓國買pump平過香港),結果我遇上呢一對celebration,白+粉組合,就係你啦! 


除左兩邊店舖,中間都有好多走鬼檔,咩都有,行過見到呢檔童裝超可愛! 唔知之後會唔會遇到,雖然都偏貴,但仍先買為上著! (結果之後南大門無!)


周圍都係我的韓國老公 - 宋仲基 (唉寫左出黎今晚木木爸實扭我耳仔)


除左新沙洞BELIF,明洞primera都係我嘅目標,格完價之後覺得lotte online shop買抵啲,所以空手而回 (可惜之後上網訂貨時,五月限定嘅baby sun cushion已經無貨 T.T)


嚟到旅程一半,我已經無乜錢剩 (!) 
就去左明洞大使館換錢所果頭唱錢,安心繼續買...


離開明洞,下站高速巴士客運站地下街,正正喺高速巴士客運站8號出口,係一眾韓國精朋友一致推薦嘅買平衫地方。一去到已經完全進入turbo shopping mode,相機收埋,銀包拎出嚟,所以無乜影相 XD

呢度啲衫的確比新沙洞平,通常10000won左右,平至5000won都有,貴盡都係20000won樓下,九成都係女人衫,男人衫同小朋友衫佔好少,有好幾檔「萬元袋」(即一萬韓圜一個袋),仲有成檔都係賣襪果種,行到尾會有少少家品傢俬店同小食店,個格局似葵涌廣場咁


成個首爾都係玩緊 pantone colour of the year, i.e. 粉紅粉藍,件件都岩心水咁滯,最後買左三件衫三條裙一條闊褲,買左好多對襪,好可愛的! 又好著 =]


原本我地係預左之後夜食馬場洞韓牛,但實在行得太耐戰利品太重,最後我地放棄左韓牛 (嗚嗚嗚),返去民宿附近開24小時果啲小店(又!),食左雪濃湯,又幾好味喎,起碼唔辣先 =P


呀,去完地下街之後其實我地過左隔離個newcore outlet行左個圈


因為果度有modern house,香港modern house成日行,諗住韓國modern house會更多靚野,點知好失望呢,「買唔落手,唔想抬,返香港買好過」< 竟然係呢種諗法...


仲要行埋聽日,今晚絕對要兩孖休足時間先掂檔...

No comments:

Post a Comment