Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, November 4, 2016

木木媽拋夫棄囡首爾遊 • DAY2 • 海鮮早餐甜品午餐

DAY2 may22, 2016

鷺梁津早餐 > 新沙洞 > 明洞 > 高速巴士客運站地下街 > newcore outlet

經過DAY1咁「有益身心」的戶外活動,DAY2做返港女,全力踩盡shopping mode! 行街之前當然要填飽個肚先,我地去左鷺梁津食海鮮做早餐,有夠豪氣的說

鷺梁津站七號出口



跟住呢個指示牌行



過左天橋之後有兩個選擇︰
轉左︰舊翼 (下圖) / 轉右︰新翼
聽聞新翼比較呃遊客,我地選擇轉左去舊翼




舊翼感覺...好似舊屋邨街市





啲蝦排得好整齊,有趣



唔同嘅係呢度無盡頭咁,我地只係行最外檔的十零檔,已經覺得唔對路,檔檔都一樣,又見唔到盡頭,於是求其揀一檔開始揀海鮮



海鮮我地揀左海膽,鮑魚,蜆同阿豬媽介紹嘅一樣「海鮮」
阿豬媽介紹我地食八爪魚仔,唔記得點解無揀到,另外因為兩位契媽都唔食蟹,我呢個蟹精今次喺韓國與蟹無緣!



講完價阿豬媽帶我地去佢地相熟檔口,幫我地煮海鮮。環境係大排檔咁樣,仲好多烏蠅...還好啲阿豬媽都幾親切 =]



煮法如下︰刺身海膽 / 清蒸鮑魚 / 滾大蜆湯 / 海鮮兩味 (辣炒+清蒸)






食評︰海膽無乜味,似大陸海膽。鮑魚幾好! 始終新鮮的話清蒸已經好鮮味。蜆湯都甜,阿豬媽仲醒多幾隻細蜆。最後阿豬媽介紹嘅「海鮮」,彈牙! 有d似帶子又有d似象拔蚌咁,辣炒的確好食過清蒸,
阿豬媽的確無水我地



呢餐早餐,買海鮮用左w52000,加工費w28000,即約港幣五百零蚊
OK啦,遊客身份都預左會俾人呃,可能新翼果邊仲貴呢!
小貼士︰呢度國語溝通無障礙,仲可以講下價 =]

食飽飽又繼續出發啦! 韓國地鐵都好似我地MTR咁,愈來愈多線,契媽們話以前無咁多條線又無中英韓對照,鷺梁津呢度應該好早發展,啲列車就比較舊



下一站我地終於要開始shopping! 首站小試水溫 - 新沙洞,最旺就係呢條林蔭大道,兩旁有化妝品專門店,有外國大牌,韓國小店,CAFE...



呢度買衫價位比較高,我地諗住睇下款先,但都每人手滑地買左一件

有JAJU,必逛家品店之一

有BELIF,韓牌護膚品,our no.1 target! 

前面黑蓋白樽係皇牌產品叫aqua bomb,極度推薦!



有CLIO,眉筆最出名,我臨出發前跌碎左盒眉粉,唔買唔得啦,點知唔小心毒埋契媽們一齊買 =P (寫埋review先,堅係好用! 當畫畫咁畫,晨早流流畫完夜媽媽返去都仲有一整條眉! 用埋brow mascara更持久,果次買仲送埋修眉套裝,抵到爛!)



有o'sulloc,之前好hit的綠茶醬,平香港幾十蚊,每人入返樽

有3CE,無弘大果間咁迫人,係呢度我地每人都買左支唇膏,皆因前一日見到連韓國小妹妹都會搽唇膏,我地要不甘後人!

有LINE store,好大隻熊大呀! 童裝好可愛但價位唔
可愛,空手而回



而我地真正目的係...轉入橫巷的甜品店sss!

dore dore - 粉紅色外牆非常得我心! 內裡主打彩虹蛋糕,雖然明知係色素但美味蓋過一切! 蛋糕體好濕潤,而cream竟然係蜜瓜味,有驚喜 =]



C27 cheesecake - 朋友介紹,就係dore dore對面,裝修好有心思,層層唔同。我地無食,只係喺外圍影下相



deux cremes - 同一條巷前少少,網上話全首爾最好食的fruit tart...不敢苛同,我地仲叫左三件,食到唔想再食



可幸揀左窗邊靚位,影相一流



REMICONE - 烏雲雪糕,係香港食過類似唔算驚喜,雲雲入面有爆炸糖都幾得意





Amorino - 來自巴黎的玫瑰花雪糕! 巴黎未有耐有得去,唔係唔去食嘛?



只要揀左雪糕筒嘅size,之後揀幾多種味道都得,我好貪心咁揀左五種,仲喺心裡面襯過下色,所以好明顯係我果杯靚啲!





呢度已經係我地的午餐,甜品當飯食呢家野只有girls' trip先做到 =P 

如果講慢遊,新沙洞都算係一個唔錯嘅選擇,起碼無咁多遊客,店舖亦集中

最後我地行去狎鷗亭站附近的現代百貨望一眼LC就去下一站啦。
(LC有個圓形粉紅上火碟我無買到,好忍到手!)

No comments:

Post a Comment