Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 24, 2014

[DAY228] RODY小馬派對

九個月的成長記錄未搵齊相,搵搵draft box有咩寫咩 XD

aug31 RODY PARTY

大肚時識落的,加上係產房識的,二十幾位廣華媽媽老友鬼鬼
 (read here︰ [二十九週] 廣華媽媽聚會)
呢班媽媽的嗜好係「團購」,成日一齊買育兒新品好物

其中一樣毒物 - RODY


source: www.harapekodoggybag.com


木木媽無一齊團購,因為早著先機地大肚時已入定貨
買左隻限定版淺粉紅色 =]

當時木木才不過七個幾月岩岩坐穩,細膽木坐唔夠兩秒就扁晒咀
(亮點︰木木肥脾)



坐rody坐到好似坐監咁慘,唯有去玩下其他玩具
呢個我地稱之為「立方體」的又係另一齊齊買的玩具
唔知係唔係因為屋企玩開,babies全部識得自動碌埋去玩
一人一面唔駛爭 XD



場地係其中一位媽媽新開的,木木與太子女對話如下︰

木木︰妮妮,你就好啦,有咁大地方俾你碌! 我屋企碌兩下就撞埋牆啦!
妮妮︰你睇我好我睇你好啦! 碌得多都好攰架!

colourful rodies!!!
裡面仲埋藏左一隻加大碼同一隻老翻,唔知大家搵唔搵到呢?

19 comments:

  1. 木木大脾好想咬呀~我買左baby yellow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜呢度無tag功能,唔係實tag俾融融媽睇!

      Delete
  2. 大脾巧肥美呀! 咁多 rody 好玩嗎?

    ReplyDelete
  3. 木木騎喺rody上個樣好可愛呀 *u*
    我都諗住買隻比我,想問個底座多唔多用?定可以慳返? XD
    另外想問個「立方體」係咩牌子呀?邊度買?好似好好玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個底座都多用架,安全好多,立方體係VTECH的,玩具反斗城有售

      Delete
  4. 木木大脾真係亮點呀...太正了~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家儲定多D肉肉,第時長高都仲有D揸拿嘛 XD

      Delete
  5. where did you buy the rody? Thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係舊年搭同事買架,本身香港有RODY STORE可買rody︰http://rodystore.hk/

      Delete