Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 10, 2014

成長記錄 • 八個月

[16 AUG - 15 SEP 2014]

呢個月的發展好快!
有時木木學識/ 未識的事會寫定係draft先

到真正落筆寫時,發覺月初寫未識的,月尾已經識!

身高體重
7.43kg > 8.00kg (50th percentile+)
木木媽我個個月都唔記得度身高...

作息時間
早上七點零起身,日間小睡三至四次,每次半個鐘左右,晚上九點零入睡
訓少一次晏覺果日,八點零就會扭扭扭,埋身啜夠九點前就會訓著
同佢著睡衣著睡袋搬落床都唔醒,連goodnight song都無得唱...

飲食模式
上個月初嘗固體,慣左食粥仔之後就全力開始嘗試各種不同的天然食材
本月初嘗︰
菠菜 菜心 青豆蕃薯 南瓜 栗米 薯仔蛋黃 雞肉桃 
全部都OK無問題,橙黃色蔬菜類尤其喜愛 (甜嘛~)

肢體發展
大肌肉︰初初係入一兩步後波,變成向前爬一兩步又坐返係度,月底前已經學識肚腩離地,用手掌&膝頭哥向前爬,睇少眼已經爬出地墊範圍 / 扶住物件可以自己企起身但未係企得好穩 / 轉姿勢可以由坐變趴 or 坐,企變坐通常係因為跌親 XD

小肌肉︰係木木手的唔係咁易搶返,揸得好實/ 抓物件會用晒五隻手指,未識單用拇指食指,但有意識單用食指去撥野,下個月可以開始俾星星餅練習下 / 會兩隻手掌互相捉住


情感認知
木木正式成為痴媽B~!
話說木木細個時唔多痴我,同佢玩唔笑唔講野,同爸爸玩就笑到卡卡聲又多野講
曾經我唔開心個囡好似唔係好跟我咁,漸漸地木木終於好黏我,唔見左我會喊,玩要lui落我度,人地抱緊會伸手要我
可能有人會覺得咁樣先唔好,要咩人都跟先好
但separation anxiety本來就係嬰兒發展之一,現階段我會好好享受「被需要」的感覺,同時幫助木木慢慢學懂與其他人相處,與世界接軌 XD

語言能力
上個月聽到木木一聲"ma"之後有一輪無再聽過,反而木木爸話聽過好多次木木嗌"ba"...
然後有一次半夜木木喊醒,我出左廳木木爸係咁叫返我入房話木木嗌媽媽。當我返到房佢見到我就無再嗌,聽唔到! 到第二日,木木一喊就「媽~媽媽」咁,媽到我暈但冧死人,我會用個冧死左的樣子去抱木木然後話「媽媽係度~」

初初木木最鍾意講「阿~bu~」,講左一輪就變左bu口水!

日bu夜bu,仲要吸一大啖氣bu到最盡,好好笑架!

唔知點歸類
初初帶木木去游水,佢好怕有水濺去佢塊面度。經過木木媽鍥而不捨咁帶佢去游多幾次,終於無咁怕仲可以潛水! 因而沖涼都唔怕彈到水啦 (但沖涼本身係enjoy的),可以就咁坐係度用水淋頭,唔駛好似初生咁抱住洗頭 =]
----------------------


見到酒笠就係大笑標準 =]




唔知木木下定決心想做咩呢?



可唔可以唔好咁粗獷呀? 形象呀!



木木喜歡照鏡 =]



星期日木木特別扭計,平時工人湊就乖乖自己訓,媽媽湊就要抱住訓
有一次頂佢唔順,係屋企揹起佢,一分鐘就訓著左! 仲唔即刻卸貨咩 XD



買左個學習杯訓練用飲管飲水,人地話人奶b一啜就識
木木開頭都抗拒,後來我趁佢用手指玩支管時加d聲效 - 叮噇! / 哎唷! / 笨蕉!
引到佢卡卡笑,之後就俾面飲兩啖啦~
不過佢九成係啜左上黎又lur返落去,所以另外再要用匙餵水呢。



木木已經識得「食住上」(扶住物件起身)
BB床板要較低,呢種牢獄生活罪犯不知幾enjoy!



陪伴左木木八個多月的波點睡籃都要退役了



木木第一個中秋節,婆婆送佢一隻傳統小白兔燈籠
反而媽媽只係用左幾蚊雞意思意思地買左個細過手掌心的兔兔燈籠...
出年識玩先買啦 =]



呢個baby,食固體算不過不失啦,唔會追食,但餵到埋口都會俾面開口食咁



每月一整by木木爸
屋企已經儘量唔開電視,但球迷木木爸的足球賽事不得不看

如果木木爸係廳睇電視我會同木木入房玩
但有時早開波我又要煮飯時...唉



最後搭多個happy smile俾大家 =]



木木︰我八個月大啦!
點解媽媽又係求其買個muffin架? 點解我仲未食得架?

25 comments:

  1. baby 木木, 契媽好掛住你呀~~~

    ReplyDelete
  2. 木木好肥美呀(不過唔好俾佢知ee咁話佢,哈哈),愈來愈靚女,同意你講好好enjoy每日既mama聲,我都好享受被需要既感覺,唔太過分咪得lor, 可以痴得幾多年,enjoy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,我剩係諗到佢唔要我抱都想喊啦

      Delete
  3. 木木又有酒粒, 又有大眼晴, 又有勁深雙眼皮~~
    K EE好羡慕啊....

    ReplyDelete
    Replies
    1. K EE生返個就唔駛羨慕啦! 一定同大爺一樣咁可愛!

      Delete
  4. 木木越大越靚女, 第時一定係乖巧型呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. APPLE MAMA,靚女同乖巧,唔等如架啵~~~ XD

      Delete
  5. 木木好靚女呀~大腿好肥美呀,ee好想咬一啖!
    呢個時候嘅bb最可愛,又未識反抗,要好好enjoy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未識反抗 > 唔係囉,成日都唔俾我抱實要逃跑呀><

      Delete
  6. 痴身呢樣野我都係盡量享受,好快識行就推開我,到時實失落死!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家諗返,都後悔初生果時怕佢抱慣唔抱咁多,果時咁輕先最好抱!

      Delete
  7. 木木媽,睡籃可以係邊度買到呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我想問下呢, 舒唔舒服架? 係咪要自己再買床褥?
      因為我間房太細了, 正在煩惱BB床...

      Delete
    2. 舒唔舒服呢...用家未識講野住 XD 佢個底有層棉同板,所以真係岩初生訓only,因為係橢圓形太難買床褥,我果時無買

      Delete
  8. 每日都真係好大變化,識野越來越多。

    ReplyDelete
  9. bubibu, 比你呢句 "木木正式成為痴媽B~媽B" 笑c啦!
    haha ~ 女兒是爸爸的前世情人,見到自然笑啦 ~ 但媽媽呢 ~ 放心吧!媽媽與孩子有著一種奇妙的心連心感應,到頭來最痴的都是媽媽喔!:)

    ReplyDelete
  10. 木木好好肉地呀~~~
    你放心呀, 木木開始痴你跟住都會痴實你架喇, 仲會越黎越痴tim呀, 好好enjoy啦~~~

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. http://detail.tmall.com/item.htm?id=20292810011&spm=a1z09.2.9.362.ZyJgUO&_u=faos4h41d04

      Delete