Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, October 30, 2014

[DAY213] GROMIT UNLEASHED

aug31 gromit unleashed@elements
出動大型坐駕,去邊度?



去baby stroller friendly的elements =]

有個來自英國的展覽 "gromit unleased hong kong"
gromit...就係WALLACE & GROMIT入面果隻忠心耿耿的寵物犬!

唔知大家認唔認識佢地?
wallace & gromit系列影片係以stop motion形式拍攝的clay animation
小學時期跟鬼佬學左幾年英文,就係靠睇w&g開開心心咁學
所以我對佢兩位有好深的感情,100%愛不是恨 XD



當然要帶埋木木爸同木木黎朝聖啦!



gromit份報紙穿左個窿...唔通係乜都食的shaun the sheep*咬既?
*shaun the sheep係短片close shave其中一個角色,之後spin-off自己做主角



其實呢個展覽係邀請外國與本地設計師幫gromit搞造型去幫病童籌款
例如︰(左上) marimekko (左下) 幾米 (中下) mac
好有創意別出心裁,我忍唔住要逐個影低佢! (呢種事已經好耐無做...)



木木媽我最喜歡呢隻色彩繽紛的gromit =]
(但我唔記得左佢係出自邊位designer手筆...)

但木木好似唔多like咁...



有興趣的朋友,唔好意思,展覽其實係今年8月尾已經完左...(唔好打我)
我個人會盡量update少少架啦...

8 comments:

  1. haha! 放心. 我update blog 的speed 同你一樣"快"呢, hehe ^^

    ReplyDelete
  2. 最尾O個段真係笑左~

    我都好唔update嫁, 大家咁話啦, hehe!

    ReplyDelete
  3. 最尾果隻有D chocolate rain feel~~ =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係都唔出奇! 我記得有CHOCOLATE RAIN份

      Delete