Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, December 19, 2013

孕照 • 木木爸

[二十九週] 最後一日係三週年皮婚週年紀念
朝早產檢,夜晚食飯,剩底個晏晝
原本bubu話去近來大熱的大埔梁九記上倉 (因為我話左想去好耐)
但我又覺得「wedding anniversary去街市入貨」太過九唔搭八
醒起bubu話可以順便去大埔海濱公園影下相
我就靈機一觸,不如去更有意義的地方影啦~!

呢個地方就係我同bubu的母校啦 =]

本來結婚時係計劃左返母校影pre-wedding
最後因為種種原因而擱置左...



如今帶肚裡面的木木去都幾好丫!
到木木識行時又再帶佢返去跑下跳下 =]

我同bubu兩個比較,我係比較有心機影相的一個
bubu有時係「主要物體入左鏡就算」果種人 XD
但有時又會好俾心機好努力去影我,我都好R頭

單靠自然陽光 + 腳架 + SONY RX系細機 + 非專業連業餘都稱唔上的老公
bubu仲要俾草蚊喪咬 (係,不嬲都係咬佢唔咬我) 的情況下
我已經好appreciate bubu & 好滿意個outcome >3<










影完呢張之後,我覺得好唔對路…諗左一陣
發現唔知幾時學院係湖後面起多左棟建築物! 破壞晒…



最後仲去飯堂嘆返個$13西多餐先返歸,爽~


14 comments:

  1. 依家起多左好多新既建築物嘞... 有D大剎風景... >.<

    ReplyDelete
  2. 你地d相好靚呀~~ 好sweet~~ 第時木木出世可以再影全家幅~~

    ReplyDelete
  3. 平日我都有看你個BLOG 架...
    話咁已經29 週, 木木媽加油呀!!!

    ReplyDelete
  4. 好正~d相都影得唔錯,最緊要係有意義同有心思!期待木木出世呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 反正會有其他專業影的大肚相,呢輯最緊要係一家三口一齊做一件事啊~

      Delete
  5. 咦, 原來木木爸影相都唔錯喎....
    木木媽陀住木木個樣都仲好少女......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木媽陀住木木個樣都仲好少女......多謝!多謝!
      事實唔係望落係都好過無 XD

      Delete
  6. 你陀緊B, 但身形仲係好FIT...得天獨厚呀!!
    呢輯相真係影得幾好, 好溫馨的感覺

    ReplyDelete