Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, December 1, 2013

用托腹帶托住木木 [續]

認真試用mama mia托腹帶都有大概一個月的時間
問我係唔係好有用,我會話唔係
因為我肚肚本身唔大唔墜,亦無腰痛問題
但我相信如果有以上問題的孕婦,托腹帶應該幫到手
有時我週末無帶托腹帶咁去足全日街,返到屋企都真係會覺得腰攰~

之前介紹過mama mia托腹帶的設計,而質地我覺得要用一排先知好唔好
呢條托腹帶的表面係類似foam的物料


裡面係似毛巾的棉料
而接合位係用魔術貼

之前聽過媽媽會分享其他牌子的托腹帶,一戴就成個肚肚起粒粒!
懷孕期間肚皮係會比較敏感,我試用貼住肚肚戴,感覺係舒服
不過我通常都係會著係大肚leggings出面的,去洗手間比較方便 =p


但我戴托腹帶經常遇到一個問題
因為我肚肚唔夠大,托腹帶基本上包左我大半個肚
著起返工衫上黎,托腹帶就會好現形,肚肚起角 ><

又咁...係我無特登買大肚裙啫...


Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品
現於全線荷花親子店、新都城百貨公司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk

9 comments:

  1. 唔,托腹帶的效果不應「起角」的。
    我都無特別買大肚衫呀。一係你個肚仲係細,一係,就係個PRODUCT麻麻地呀。>.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實係我個肚細呀,我已經係由肚底包,佢包左我大半個肚咁滯 =p

      Delete
  2. 同意林澄,應該包得好「圓滿」的。

    ReplyDelete
  3. 係呀, 同意樓上講法!! 我個都係小肚子呀, 但從來用托腹帶都無起角啊~ 我用果隻牌子都好舒服, 直接貼肚用都無敏感~ 不過貼得多開始黏力減弱... =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢隻厚身少少,我著呢件衫又薄,可能因為咁會現d啦~

      Delete
  4. yes ar。應該唔會起角的,佢啲料太厚了,如果夏天用一定焗到生粒粒

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夏天我肚未大時都有用,又唔會焗,只係我個肚細衫又緊的效果掛?

      Delete
  5. 其實除非真係行好耐,我先回用,否則,我都覺得我個肚比較細,用來無用~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇黎我都地都係因為肚細唔係太用得著~

      Delete