Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, December 9, 2013

2013年8月荷花BB展

3AUG2013

忙於寫每週肚文,好似好悶呀呵? 個個星期都係講自己講木木
其實迎接BB,SHOPPING都係好重要的一部分 XD

有左木木初時無乜意慾購物,果時首要係安全渡過[十二週]
之後未知木木係囝定囡,又唔想發生「買晒粉紅色點知木木係男仔」

後來[十四週]醫生大概估計木木係囡,係接住落黎八月頭的荷花BB展
木木媽已經忍唔住要出手啦!

荷花BB展一年兩次,分別係2月&8月,出年2月應該生左木木&坐緊月
趁呢次8月,懷孕四個月無乜肚行得走得就去下啦~


唔少人話BB展買野其實唔算好抵,我本身亦無打算係呢度買大型用品
志在了解下BB用品市場,拎下freebies咁 =P

之前靠唔同BB資訊渠道已經拎到免費入場票,仲誠邀左融融媽做我軍師
(呢種場合絕對唔適宜搵bubu陪...)
反而真金白銀用$10買左本購物優惠劵,我估freebies應該可以回本...
另外媽媽會教路,預先整定有個人資料的labels,慳返填資料時間
我就係準備左咁多咋,環保袋都無多帶,因為知道場內實有得派



果朝約左融融媽食早餐,兩個一身戰鬥格咁預早排隊入場 XD
一入場的感覺 -「d奶粉商好有錢」...
以前去婚紗展,頭排係法國婚紗, 美心, 奇華 etc, 哈哈!




我初次報到無乜概念,見經過邊個booth有coupon就撕出黎貼label換
「限頭十名免費xxx」果類coupon唔輪到我
無理由為左著數搵木木較飛通場跑嘛 =]
不過現場所見,有好多人都好誇張,一人拎住幾本coupon book
換到一車幾袋咁,佩服佩服...

除左換freebies,事前登記左幾個「乜乜講座」「物物體驗」
最後剩係睇左pampers的尿片示範
見到d promoter妹妹拎住把尺度男仔同女仔唔同尿濕位,都幾好笑 XD



有融融媽陪我癲+做咕喱,拎下拎下都唔少freebies
由尿片、濕巾、口水肩、面霜到食具都有
全部都係實用野用得著架~



因為仲有入場劵剩,我之後係last day又入多次,將本coupon book用到最盡,同埋第一次去所有野都走馬看花,第二次可以專心睇下心儀的用品~



講左咁耐,究竟有無收穫?

意外收穫係我無諗過會有的各類禮劵
融融媽教,去銀行booth填form開戶口開credit card
即時會收到禮劵,有d交埋文件又會再有禮劵 =]



然後有部分實用部分粉紅野,都係肯定平過出面買先入手 =]

實用類︰
- 紗巾, 濕巾, bathing gel
- soft touch訂左一大堆consumables等送貨
粉紅類︰
- grobag 睡袋
- suavinex 奶樽奶咀套裝, 奶咀盒, 奶咀夾, 奶咀鏈

consumables有個new born set
乾棉濕棉紗巾乜都有咁,另外再補幾包/盒乾棉濕棉
比出面唔係平好多,勝在買夠金額有禮物送
重點係可以安排送貨! 我request左最遲12月先送貨

奶樽係荷花買,除左set,散件同出面買一樣價錢
只係我對粉紅野的抵抗力係零...




本來無諗過會係BB展買貴野/大件野
不過見到有個booth有karibu folding bath
之前一直struggle緊買karibu定係stokke flexibath
現場係唔同booths睇過兩者實物,覺得karibu內籠見駛d
而且依家karibu價錢平之餘仲要有平時唔多見的顏色 
(平時最常見綠/藍/橙)
係融融媽拍心口話孭上身的情況下,買左 =P

(如果早一年半載,仲有限定粉紅色添呀~)

始終係一個孕婦,由開場玩到晏晝兩三點已經無晒電
而且戰利品已經多到唔敢再拎
辛苦晒融融媽啦,將兩手fingfing的我移交到bubu手上先走
而我同bubu之後就去左慶祝結婚1000天 =]
係呀,結婚1000天,但買野俾木木行先 =P

8 comments:

  1. 我好喜歡 pink grobag,但諗到要留俾第二胎,最後都係買 natures purest, 中性啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. em...我無理過,乜都買晒粉紅色添...

      Delete
  2. 嘩...原來BB展有咁多野睇同抵買! 我未去過呢~~! 不過, 可能都陀住B都唔會有力去, 我果時攰起上黎真係隨時"林"低果種.... =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叫做去過一次知道同出面買有咩唔同啦~

      Delete
  3. 我果時未行過BB展,你好叻,有咁多戰利品!!
    我果時都冇理,買哂粉藍色

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全靠融融媽捱義氣幫我拎野咋! 如果換轉係bubu就會變成黑面 XD

      Delete
  4. 我好慶幸當時有入softtouch貨。真係好用。當時老公出差在外,我一人拖行李箱再加兩個手提袋去咋。

    ReplyDelete