Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, October 13, 2013

MaMaMia媽媽BLOGGER試用大募集 [續]

繼上次六件mamamia產品
今次收到其餘三件,分別係多功能揹帶、環型揹帶同二合一睡袋


每樣產品對我黎講都好新奇,睇人用就用得多,實際點用又真係唔知
雖然我仲未可以提供真正用家意見,但模擬下都得掛XD


誠意邀請左俾我攬到已經好「鹹薑」的熊貓吉
佢長期處於睡眠狀態,任我點舞都唔會醒 XD

嬰兒包被
聽產前講座時,個個助產士/陪月都極力推薦用包被
可以令初生嬰兒覺得好似係媽媽子宮入面咁有安全感
一般用大方巾已經可以,mamamia呢款再方便少少
已經設計好一個「袋」可以放BB入去,然後左貼右貼就OK

包到熊貓吉實一實 =]


環型揹帶
=印尼姐姐好常用的sling,佢地就一條巾左搭右搭就搭左個兜出黎
我地唔識搭就有呢種進化版,一掛上膊頭已經有個兜兜
放初生BB入去,唔駛用手都好似抱住BB咁
呢條揹帶的肩帶同兜兜的左右兩邊都有加厚物料
膊頭無咁易攰,感覺BB亦無咁易跌出黎咁


X型揹帶
揹帶係我仲煩惱緊的項目,go for 4-way / hipseat / sling...
我希望木木舒服之餘,我同bubu都共用到,最好體積輕功方便攜帶
X型揹帶一定輕,肩帶亦好闊似乎可以分散負擔
但實際木木鍾唔鍾意舒唔舒服就唔知道啦 =P
但起碼我覺得可以係一個帶定出街都唔怕好重的spare item 


嬰兒坐椅帶
帶BB出去餐廳食飯時,無BB椅點算?有呢個就OK
將個坐椅帶扣好係椅背到,BB完全走唔甩,只可以乖乖食飯 =]
呢個要等木木大到可以坐起先可以用啦~


試左咁多先,下星期分享我負責認真試用的產品 =]

Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品
現於全線荷花親子店、新都城百貨公司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk

9 comments:

  1. 我自己就買左SLING呀.... 唔知好唔好用... 但老公話.. 我地用唔到,俾工人用都OKAY.... 又唔貴。

    ReplyDelete
  2. 我買左X型, 一樣係藍間, 我覺得咩得幾個月會好重, 不過都係貪佢輕做SPARE

    ReplyDelete
    Replies
    1. 擺落車仔,有時要收車,用揹帶揹住個b先,感覺好似穩陣d =p

      Delete
  3. 我有買SLING, 但塞左BB入去佢好似屈住屈住咁, BB軟淋淋唔同HELLO KITTY... 定係我阿B太細??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係應該大份先會屈住屈住?我未有bb係手,都唔係好清楚實際會係點樣呢~

      Delete
    2. 咁我應唔應該早D買BOBA CARRIER/EGROBABY 好呢?

      Delete
    3. 我覺得不如等bb出左世先買,直接帶佢去試~

      Delete