Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 4, 2013

[二十五週零天] 產前檢查 • 私家 • 9

4 OCT 2013 • WEEK25 DAY0 • 孫錫鴻醫生  WEIGHT: 1 LB 9 OZ

頗令人失望的一次產檢...
診所姑娘早上打黎問可唔可以改「依家」
我心諗︰你估唔駛返工咩,就算我唔駛我老公都要啦
然後再問下午一點半,我話我一點先放工趕唔切,最後deal兩點前到
雖然成個convo姑娘都好有禮貌,我亦明白可能孫醫生要去接生
anyway...

唔知係咪因為中孕期無事無幹無特別無野好照無野好講
等左兩個鐘,入房十分鐘,照左五分鐘,有五分鐘孫醫生去左講電話
返屋企睇返video & photo,out focus,連木木全身照都無
我唯一知道的就係木木重1lbs9oz,約略知道係正常
that's all!

可能期望愈大失望愈大
又或是我應該慶幸木木好健康唔需要點詳細睇 =]

下一次再覆診係[二十九週]
希望孫醫生唔好再hea我家木木啦...

9 comments:

  1. 正面咁諗,木木無事先可以咁快照完 .... Relax relax ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁諗,不過依家愈等愈耐,等到發mo...

      Delete
  2. 正常就OK,大細都冇事,吾好望醫生講叫你特別做D嘜
    木木有增長咪得囉,第一次你緊張系系好正常,
    我以前照超聲波,醫生會指BB心跳手腳俾我睇,正常冇嘢講
    真系好快趣等就好耐,(廿幾年前)
    知佢有增長就OK啦
    木木身體好就OK啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔擔心,不過產檢唔平,隔左咁耐先見到木木一次自然好想望多幾眼~

      Delete
  3. 冇事快啲走都好吖。。。又可以去行吓佢街街

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但為左果5分鐘要等2個鐘嘛 XD 通常成個晏晝都無左lu

      Delete
    2. 咁啲政府醫院健康院會仲火滾。。

      Delete
  4. hello~我想問下孫醫生每次診金個range大概係幾多呀~?
    我係到搵緊睇邊個醫生好~~想了解多d呀~thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. $800 basic consultation fee, medicine excluded

      Delete