Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, October 25, 2013

[結果揭曉] make a little guess: BOY or GRIL?

感謝大家熱烈參加 "make a little guess“ 活動
截至木木媽的[二十七週六天]
一共收到90 guesses呢 =]


今日,木木踏入係木木媽肚內第七個月啦!
係時候揭曉木木的性別
以便各位叔叔姨姨哥哥姐姐準備禮物嘛 XD

我地先睇睇係BLOG的不記名結果先~
70 votes - 囝囝/囡囡約各佔一半
囝囝稍微多2 votes…


又睇睇記名的facebook & blogpost結果
90 votes - 囝囝: 56.5% / 囡囡 43.5%

覺得係囝囝多喎…
究竟係唔係呢?


● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
 
 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 
● 

木木…is a  GIRL  =]


to be frank, 木木媽其實真係想要囡囡架~
因為我地未決定會生一個定兩個小朋友
咁生左囡先
到真係想生第二個就無壓力啦

同埋,木木係囡囡
亦解除左我係shopping方面的苦惱!
你諗下,如果木木係囝囝
我就要迫自己買藍色物品
對一個粉紅控黎講好痛苦架嘛! 係咪?

木木爸由本來無所謂
係我日日渲染下
都好期待係一個囡囡
依家得償所願
佢日日對住我個肚冧囡呀,哼!

至於木木爺爺嫲嫲公公婆婆
3/4都同我地一樣咁開心咁恨囡
係有一位口話無所謂,但又加句「下個生囝」咁啦
哈哈! 又估下係邊位?

-----------------------------

你又估唔估得中呢?
估木木係囡囡的39位參加者裡面
我用random.org抽中左第28位參加者


而第28位就係facebook留言的christine wong =]
請christine係我的facebook page PM木木媽領獎啦


28 comments:

  1. 文大小姐開咗新BLOG嚟報到~
    OH!! 我估錯咗T.T~~

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 都係50/50, 不過估仔係多d呢,可能俾木木個名誤導左 =]

      Delete
  3. 雖然我估錯左~~ 不過木木係女仔都好開心呀!!! 木木媽一定將佢扮到好靚~

    ReplyDelete
  4. 我都估錯左,哈哈。。。不過都好開心呀
    木木會俾媽媽扮到洋娃娃。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 洋娃娃都要好睇木木佢本人資質如何,基於佢媽媽都唔係靚女,我對呢點有保留,哈哈!

      Delete
  5. 我未係你個blog度出過post, 不過congrats呀!女女會好得意架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你的第一次! 你係唔係以前識落的MRS WU呢...? 你有兩個囡,想像下第時三母女同行,SO SWEEEET!

      Delete
    2. 我地原來以前就識咩?我都吾記得,哈哈!又係一個善忘既example呀! 係呀,我有一個女,陀住一個女,大D三個一齊shopping好爽 :P

      Delete
  6. 你個 blog 的 theme 咁粉紅, 好難唔估女仔呢! (雖然其實都有 50% 機會是仔!) 女仔可以同佢扮靚靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我個BLOG THEME同木木又無關係ge,木木係仔都會係咁,因為係我個BLOG唔係木木個BLOG嘛,哈哈! 不過我會強迫木木鍾意PINK咁啦 =P

      Delete
  7. 恭喜恭喜!女仔真好, 成日可以買野啦.... 邊個想你生仔呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以成日買野 > 好/唔好真係好睇銀包腫脹程度...
      樓上都有人問,答左啦 =P

      Delete
  8. Replies
    1. 睇唔到你profile pic抱住的係仔囝囝定囡囡添~

      Delete
    2. A boy, and he's 29 months now. I should update my profile picture. LOL

      Delete
  9. 我囡細時一打開佢個衣櫃,全都是深淺粉紅,紅同白,極易襯衫,睇見都開心!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好相信木木第時個衣櫃都會係咁~

      Delete
  10. 生女真係好開心﹗可以幫佢買好多自己鍾意既野~~~ 恭喜晒你呀~~

    ReplyDelete