Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 6, 2013

[七週] 體會懷孕徵狀

[WEEK7] the size of a blueberry =] 


She's generating about one hundred new brain cells each minute!
Not only is her brain becoming more complex, but her heart is too.
Also important: She's developing a permanent set of kidneys
Her arm and leg joints are now forming.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

31 MAY - 6 JUN 2013 • WEEK7 • weight︰88lbs

因為今個星期會進行第一次私家產檢
雖然未確定木木的心跳,都係決定同上司講我懷孕的消息
自親眼目睹佢點樣對待之前懷孕的同事
我完全唔奢望他會有任何遷就

果然,上司第一時間「自然反射」講左句「恭喜」
繼而已經警告我唔好濫用病假…WTF...

[NAUSEA]

呢個星期仍然日日finger-crossed繼續希望自己唔好嘔
end up唔單止無嘔過,連搭車玩電話都OK無問題!
我打算如果過埋8wk都唔嘔的話
就可以classified自己係一個唔嘔的孕婦 (懶叻)

[SENSE OF SMELL]

我本身嗅覺麻麻,聽聞孕婦嗅覺會好靈敏
於是就好期待「變緝毒犬」呢一日的來臨...
終於某一晚係屋企,我聞到一陣難聞的氣味
即時向老公投訴!
點知老公話係我平時最愛的滴露 !!!
(係...滴露天拿水係我最愛...)

後來發覺我對清潔用品、香水香氛同止汗劑的人工氣味好抗拒
其他大致上無問題...
...仲有! 返工lunch time蒸飯果陣味都有少少難頂令人作嘔!

[FATIGUE]

初時好易累,之後精神返少少
到 [七週] 又變返患有渴睡症,去完街好似無晒電咁
唔訓返一粒鐘係function唔到...

[SORE (AND BIGGER) BREASTS]

真係唔講得笑,我身材尚算平均...
但基於我細細粒,所謂「平均」係指「咩都係細size」
包括胸前一片平原 XD
自從有左之後,明顯感覺到有返小小肉地
有日仲有「登登下」的感覺,so amazing!
(十幾歲已經登登下的發育良好少女係唔會明白...)
當然,伴隨而來,好痛...掂下都痛...

2 comments:

  1. 哇..我搵到人同我一樣.
    超like滴露天拿水...我仲強迫阿寶用滴露淋浴露..wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來我地有同一個「嗜好」而唔知!

      Delete