Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, June 7, 2013

[扮]闊太的高茶生活︰Island Gourmet, Island Shangri-La

繼續「自我追趕 唔駛理我」系列 XD

26 AUG 2012

是日拍拖週年記念,去一間對我意義重大的酒店餐廳 =]



island gourmet 嚴格來說不算是一家餐廳
說是餅店+輕食比較適合,但有提供afternoon tea
還有chocolate & berry / traditional 兩款選擇

是次選擇 traditional =]
其實以luxury hotel檔次,island gourmet 的欠誠意也欠新意
一早預料到,我是來吃感情的。



三層層架裡我只期待這件 frou frou - signature dark chocolate cake w crispy biscuit
以前開心會食,唔開心會食,肚餓更加會食...
暫時仍未有其他一件cake可以取代它在我心中的地位呢。



其他的已經不值一提 =p
caramel macaroon, shortbread cookies, etc.



而底層不只不值一提,是不知所謂...想營造「大件夾抵食」的形象?
堆到碟外去了,很不美觀,終究我覺得afternoon tea也是一種visual art啊。



而另一邊鬼祟的放兩小件雞撻...笑了 =]



說到底除frou frou以外最好的還是兩壺荼,fresh mint leaves & apple



------------------------------------------------------------------------------------------

Island Gourmet, Island Shangri-La, Hong KongTraditional Afternoon Tea
For Two $428


3 comments:

  1. 最低個層放sandwiches的, 好似唔夠位放咁~~ haha~~
    [版主回覆06/10/2013 10:05:40]直情係...其實佢整細件d都無人會怪佢...

    ReplyDelete
  2. 下次去lobby lounge, 野食一樣, 但座得舒服好多架.
    [版主回覆06/11/2013 10:26:08]知道呀,不過island gourmet對我黎講好有意義,情意結嘛~

    ReplyDelete
  3. D cake 真係擺得好求其,咁好唔好味呢?
    [版主回覆07/01/2013 00:41:39]frou frou係signature cake真係好好味的,至於其他其實mango pistachio同strawberry tart都ok架~

    ReplyDelete