Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, January 24, 2013

曼谷五天歎食買 • DAY3 • 咪又係嘆食買...

2 AUG 2012 晴
URBAN RETREAT > RED SKY

都未介紹過酒店的早餐 =p
早餐係地下the hub食,而the hub就係正酒店入口旁邊,食完可以即撇~
而食物選擇ok,有兩款比較有趣,DAY4分享 =]




出發~ 好幾次係唔同BTS閘外都會見到呢檔賣飲品的
朝早返工時間見好多泰國人買黎飲
最平好似baht15 (=hkd4)有交易,又夠凍,顏色仲好colourful添!
買過一支lemongrass tea,bubu飲左一啖就俾返我,哈哈!
(純粹bubu唔慣lemongrass陣味,for解暑我覺得ok!)



原本行程無預今日去梳乎,
係出發前bubu問起,經溝通後我先知原來bubu想試傳統泰式按摩
(因為我n年前跟團去試過,俾人lock過頸
之後d團友嚇我有人lock完死左! 驚驚! 所以無諗住再試...)
既然bubu開到口,時間無多下搵左urban retreat黎試
貪佢唔太貴地點又就腳,酒店行去就得

URBAN RETREAT - ASOK BRANCH (asoke bts exit 4)
www.urbanretreatspa.net

我地做左THAI MESSAGE W HERBAL BALL 120min
herbal ball (又稱香草球 / 草藥球) 要加baht300的~
不過herbal ball對舊患、腰酸背痛有舒緩作用,bubu做野咁辛苦,要慰勞下 =]
勁舒服啊~!
佢地會用蒸籠熱住d herbal ball,暖笠笠咁碌住d酸痛患處,仲聞到陣陣香草藥味~
而按摩果part,我未開始已經指手劃腳咁話唔要「lock頸」!
但係我唔記得左仲有「拗腰唔駛本」「抱身大迴環」!
一到位就聽到pik lik pak lak骨頭聲
不過講真,做完又真係成個人鬆晒,好輕盈好打得咁...
bubu都話好爽,仲買左個球返香港~

我原本想post張我地做完message同草藥球合照俾大家睇
(張相一分鐘前仲係度)
但係真係驚嚇親人 (素顏+摷鬆晒個頭)
p.s. 又其實我成日都萬聖節上身素顏示人...

講返urban retreat,地點方便,係正asok站4號出口樓梯,一落到面就見到
事前預訂時request couple room,現場環境光猛整潔,好靜
幫我做泰式按摩係一位健碩婆婆 (想像到佢以前係耕開田果種)
好夠力水! 我好擔心果幾下佢亦好漂亮咁一take過,做完超爽皮~
又因為佢地好好笑容係咁讚我地young...pretty...handsome...
我地亦甘於落搭俾多少少貼士 =]



下午行程好簡單,一個字︰siam,要認真行一日都行唔晒



原本打算去siam paragon food court食晏,但又唔係太肚餓
行下行下,food court最入,超級市場隔離,有間望落好吸引的甜品舖 - after you
第二個胃立即發出肚餓警示!
你睇下你睇下(右),舊brownie暖笠笠上面舊雪糕同忌廉凍冰冰
真係超級無敵好食!

我地話好食唔係得個講字,話說我地食完拍拍蘿柚起身走人
驚覺勁多人拎住飛仔等緊位,門口仲有燈箱嗌號碼...
點解我地咁驚訝? 因為我地離遠見到呢間野,記得forum有人讚過好食
就有理無理衝埋去門口d二人檯度,施施咁揀甜品,排隊俾錢...
完全唔知出面成村人等緊位 XD 泰國人,對不起!



just you旁邊就係supermarket - gourmet market
唔好以為係siam paragon入面的超級市場一定賣貴野
經我小林太太格價,發覺係bigC已買的,係呢度大部分都同價,甚至乎再平少少...
最緊要係呢度貨源充足,選擇更多,唔會好似bigC咁經常被清架!



(右上) 泰國生果又多又靚!
(右下) 連沙律吧都有,即刻諗起兒時的pizza hut



黎呢間supermarket目標之一︰BLUE ELEPHANT
blue elephant係泰國一家好出名的cooking school,原本都有諗過去上半日堂
但係估計bubu興趣不大,撇低佢又唔係幾好,咁唯有買佢d pdts返去煮啦~

產品都好包羅萬有下,樣樣都想買,有d係ready pack,超方便!



另外如果大家要買手信,買晒林真香都幾重皮架~
我睇胡慧沖介紹,買左呢隻「座山」
肉鬆類又平又好食,肉乾類就始終林真香好食d



除左supermarket,siam paragon呢個名店城無乜其他野岩我地行,行其他siam乜乜先~
出發前已經知道siam center閉關裝修 (但幾個月後的今日,又已經開返...)



siam discovery得間loft比較岩行...



好可愛的檯燈!



過對面馬路行siam square,siam square唔同其他siam乜乜一個個商場
露天,一條條街,小商場,有間daiso,有好多姊妹裙店,以前行過一次,辛苦到呢~
今次成個trip都天陰陰,叫做舒服少...少...



其實行siam square係為左呢間mango tango =]
主打芒果的甜品店! 都要排左幾個字先有得食...



呢個類似叫芒果三重奏果d,仲要係「芒果推介」
點知個芒果布丁好一般,我整得好食d囉 =]



反而呢個mango sticky rice好正
(註︰我本身好鍾意食芒果糯米飯 / 註註︰有邊個唔鍾意?)



好滿足咁返siam paragon去參觀水族館(記得申請tourist card,有discount)
點解唔之前去? 因為之前有小學生黎參觀水族館,你都知一大班小學雞有幾...
(btw,真係每一次去任何一個水族館都有小學參觀!
點解我地細個唔係日日去海洋館?)

水族館入面的相唔po啦,都係鬆郁矇的朋友多~
而且呢個水族館流流地,好快就行完...



未夠鐘食飯,行過SWENSEN'S,諗起day3都仲未食,又坐低左...



好有罪惡感 XD 而且計埋呢一餐,今日已經食左三餐甜品未食過正餐!
唔係bubu講起我都唔覺! 甜品果然令人開心快樂 =]



晚飯後我地經skywalk行返去central world,目的地係red sky
位於酒店centara grand頂層 - 55/F!



呢度除左好高好高之外,酒店天台外牆仲會變色 =]



經歷左尋晚係bed supper嘈喧巴閉,今晚係red sky可以靜靜咁談談心~
不過我第一次係bangkok有凍到震的感覺,好大風呀



----------------------------------------------------------------------

相關閱讀︰
曼谷五天歎食買 • 前
曼谷五天歎食買 • DAY1 • HKG > BKK
曼谷五天歎食買 • DAY1 • chitlom的商場與商場
曼谷五天歎食買 • DAY2 • 暨[扮]闊太的生活在曼谷MO
曼谷五天歎食買 • DAY2 • 河邊倉庫裡逛ASIATIQUE


13 comments:

  1. 芒果好吸引, 睇落好甜~~
    [版主回覆01/28/2013 11:17:16]如果係泰國食芒果都唔甜的話就十分唔好彩啦~

    ReplyDelete
  2. 泰國真係好吸引~~~
    [版主回覆01/28/2013 11:57:47]平靚正三日叉電之選

    ReplyDelete
  3. 飛‧月 - FLY to the MOONJan 24, 2013, 10:11:00 AM

    我原本都想係bangkok上cooking class,不過小飛都冇乜興趣,叫我係香港學好過喎 一.一"
    快d努力寫埋d遊記啦~ 等到我就黎出發啦 =P
    [版主回覆01/28/2013 11:58:59]哈哈,今次有機會等到喎! 我好大決心寫晒佢!

    ReplyDelete
  4. Bubibu,
    -你哋去旅行好識周圍去, 食啲甜品仲好吸引㖭!
    -個red sky 感覺好舒服
    [Vicky回覆01/31/2013 04:46:30]bubibu:
    ~亞洲地區, 對我黎講, 非常遙遠, 真係要請好多假先得. 所以, 我連香港都少返!! 我令願分散放假, 每次去近近哋,去下美國or 歐洲, 因為近啲!!
    ~所以, 我未去過bangkok, 但覺得好吸引!!
    [版主回覆01/28/2013 12:02:25]你去過bangkok未呀? 因為唔知你係咪由細到大都係外國大呢~ 可能少去se國家,正等如我好少去歐美一樣~

    ReplyDelete
  5. 我都好鍾意傳統泰式按摩架!! 按完真係好鬼爽呢~ 上次去到siam乜乜掛住買爸爸, 都冇乜時間周圍行添...點解你冇講晚飯去邊度食既? 唔係果餐甜品就係呀?
    [版主回覆01/28/2013 12:10:58]唔係,我就係甜品當飯食,bubu邊到肯過我...去左mango tree食,不過我覺得好一般,相亦濛差差,無乜心機寫呢。我不得不讚你,好用心睇我blog!

    ReplyDelete
  6. RED SKY , 正呀, 靚景係背後, 真係一個談心既好地方!!
    [版主回覆01/28/2013 12:15:47]係幾好,酒店頂樓黎講消費唔算貴tim!

    ReplyDelete
  7. 我都有去左呢間按摩呀
    [版主回覆01/28/2013 12:19:35]呢間幾好,清靜對我黎講好緊要~

    ReplyDelete
  8. 其實曼谷的loft貨品會唔會平好多呢?
    [版主回覆01/28/2013 12:21:07]唔會,都係差唔多價~

    ReplyDelete
  9. 睇完你呢篇blog... 好想立即去按摩呀..... ><
    [版主回覆01/28/2013 15:14:11]唔止按摩,連個全套spa先夠梳乎 =]

    ReplyDelete
  10. 我都試過喺大陸按摩,條友好快手咁同我lock咗一邊頸,但另一邊我真係好驚冇可能放鬆比佢lock , 最後lock 了一邊就算我都好想去按摩啊!
    [版主回覆01/30/2013 15:29:44]係啦,明知會lock到啪啪聲, 點放鬆者〜

    ReplyDelete
  11. red sky 好舒服呢....最後個張相影得你靚靚呀!!!
    [版主回覆06/10/2013 10:34:03]多謝菲...miss左你呢個讚美msg, sorry!

    ReplyDelete
  12. bibibu, 新年快樂!恭喜發財 ~
    祝你身體健康、廚藝蒸蒸日上!
    舊年小高去了BLUE ELEPHANT上了半日課,幾好玩,不過學費唔平!
    [版主回覆06/10/2013 10:48:20]missed your msg...學完返黎有無交功課呀?

    ReplyDelete
  13. 你好呀~我下星期就好去bangkok, 睇到你個blog後就想book URBAN RETREAT 做spa, 但我向佢website 個reservation send咗2次booking比佢, 間野都冇回覆, 想問你個時係點樣book架??
    順帶一提:我今次去bangkok差唔多大部份行程都係睇你個blog而定, 所以希望你繼續努力寫多d blog出嚟~~~^0^
    [Zoe回覆06/17/2013 12:57:07]唉....我send咗3次佢都冇回音~想問下可以比佢個email我嗎?我睇佢個web site冇講到佢地個email. thanks~~
    [版主回覆06/13/2013 10:34:55]我都只係online reservation system book,跟住佢就覆e-mail cfm booking,無乜特別呀,或者你另外e-mail佢問下收唔收到你個booking?

    ReplyDelete