Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, May 25, 2010

嫁妝系列 - 龍鳳被

龍鳳被屬女家嫁妝之一
本應是由女家 (i.e.媽媽) 來操心的事啊。


至於我的媽媽嘛...
不知道媽媽是否不捨得女兒嫁, 還是太過新潮開通呢?
很多做外母應該關心的問題, 例如買唐餅卡, 辦嫁妝等等
媽媽從來都不主動提起, 就算我問起, 她也經常給我模稜兩可的答案sss
「唔...諗下先啦」「你鍾意啦」「哦...呢d簡簡單單得架啦」


我點都唔會信!
因為我完全明白女人們的口是心非, 更莫說外母/奶奶...


所以我久不久就會問媽媽「係咪真係唔駛買呀?」「你想點呀?」
問到我都嫌自己煩, 所以有些小項目 (on the opposite, 買金是大項目)
還是自己決定好了 =)


我對龍鳳被的要求有基本兩個︰夠平 + 不甩色然而我想款式新潮之餘又有點囍慶感 (麻煩小姐你好矛盾啵~)

而很可惜, 我最愛的雅芳婷hello kitty婚慶系列, 先不講囍慶不囍慶...
一套四件不連被芯已經要1xxx - 好貴
超級無敵多劣評 - 甩色 (除非乾洗, 否則可得一對「臉紅」 kitty & daniel...)





較少聽到粉紅色會甩色, 不過我不太喜歡這一套, 龍鳳被來對西式couple已經有點說不過去, 還要是二奶粉紅色, 不太好吧? 你看cocoon的潮褂, 雖說是潮, 仍然有足龍鳳金銀紅...



兩大基本要求未能達到, 而龍鳳被又未算重要item, 基於慳錢原則下, next!

另外一個熱門龍鳳被牌子 - Casablanca Wedding Series
S8311的花紋很喜歡, 不過我嫌完全沒結婚感覺, 或者可以買來做平時替換, 直至有次見過實物就打消念頭了, 因為照片跟實物有色差, 實物的粉紅色麻麻地。




CS296就各方面很喜歡了=]
有囍慶大紅色, 有疑似龍鳳物體, 有靚靚囍字圖案, 有囍慶感之餘又不是傳統龍鳳被, 又少聽過甩色case, 最重要是...有得平!





這是我之前經過Casablanca幮窗時拍下的, 個圓形囍字好靚啊~



之前匯豐信用卡有discount offer,
一套四件(不連被芯)才不過$363!!!
連忙把它帶回家, 媽媽都話抵買~

530針純棉智慧系列
枕袋兩個 19" x 29"
床笠 (雙人) 54" x 75"
被袋 (加大) 80" x 90"

被芯方面也有著落, 原來媽媽很久以前已經買落一張靚棉被給我做嫁妝, 另外表姐之前買床品帶返美國, 附送的薄被芯都不要送了給我, very good!


我買的這一套CS296, 平時在百貨公司專櫃的大概價錢是︰



以我買的呎吋, 原價是$1098, 永遠都有的六折後是$658, 那我的算起來是三三折


有次我多口問casablanca專櫃姨姨, 為什麼信用卡買會平那麼多? 她說專櫃買的會多一條「邊」, 信用卡那些是沒有的 (注意︰未經考證)。那條「邊」要怎樣形容呢...umm...即是有些高級的cushion套, 四邊會各有一條用很多細線扭成的一條粗條封邊...對, 就是那種「邊」了...

我猜除了新婚當月, 也只會有新年才有興致再用這套床品吧, 所以有邊沒邊對我來說都不重要了, 寫出來讓大家也知道一下 =]

12 comments:

  1. 我都諗緊可能上大陸買O的平O既算...因為用完冇機會再用!
    [版主回覆05/25/2010 13:17:00]大陸就一定係最傳統果d, 除非平到幾十蚊啦, 如果都要過百蚊, 不如加少少$, 買套平時都用得返既都好丫~
    上面mc win同你講︰
    睇過有段新聞話有人o係大陸買咗個咕o臣,入面係"dee".....仲有被芯入面係月過o既m巾呀......如果買都淨係買床單枕袋被袋呢啲睇到驗到O既好喇....

    ReplyDelete
  2. 原來雅芳婷會脫色的?仲賣咁貴?你話hello kitty會面紅,好搞笑.....變咗hello kitty x 關公 crossover......哈哈!!!!!好彩你講o乍......咪真係好考慮雅芳婷o架~~
    我都覺得CS296唔錯呀,但比較唔想要枕頭套上O個兩個人....但你買得超抵呀,有無邊都無緊要啦~~~另外我覺得海馬同ESPIRIT都幾好o架,海馬平得來質素好,espirit有時啲紅色間條o個啲都可以當喜慶系列o架~~
    樓下o既Tuxedosam: 唔好番大陸買啦,我睇過有段新聞話有人o係大陸買咗個咕o臣,入面係"dee".....仲有被芯入面係月過o既m巾呀......如果買都淨係買床單枕袋被袋呢啲睇到驗到O既好喇....
    [版主回覆05/25/2010 13:27:00]唔係所有雅芳婷都甩色, 只係紅色KITTY果款多人講, 而且D SALES都講明要乾洗 (即係佢地知會甩色啦...), 可能係因為隻大紅色既問題掛?
    哈哈, 我都有睇過有BLOG友講唔鍾意果對公仔, 話好似...喎! 不過人人睇唔同啦, 我覺得似拜緊堂既新人~

    ReplyDelete
  3. 吸血疆屍的情婦May 25, 2010, 2:03:00 PM

    匯豐信用卡有discount offer, 一套四件(不連被芯)才不過$363!!!
    係咪做完啦?我想買呀~
    [版主回覆05/25/2010 14:44:00]依家無左啦, 我應該早d出post...  呢排sogo一田都減價, 去睇下有無得比平時平d丫~~~

    ReplyDelete
  4. 我仲諗住買雅芳婷hello kitty婚慶系列添,本個星期一田買添,因為一田大減價,見到咁我會睇下有冇其他選擇。
    [版主回覆05/25/2010 14:48:00]係呀, 成千幾蚊套竟然要乾洗實在唔抵...如果屋企人無特別堅持可以搵d平又方便既款呀~
    casablanca好多人買, 另外樓下mc win話espirit同海馬都ok喎~

    ReplyDelete
  5. 我爸媽之前返大陸旅行去開d絲綢廠, 搬左套全絲綢"龍鳳被"返黎俾我做嫁妝, 但係香檳金色, 仲要無龍無鳳, 只有百合, 佢地話"百年好合"wor...反而係我想要紅色果d, 佢地仲新潮過我, 話果d用一次就無用....  
    佢地一番心意, 而且套被真係好滑好靚~ 事實上諗落紅當當, 又真係只用一次呀... big day果日張被又唔會出鏡, 唔係紅色都無所謂啦~~~  
    [版主回覆05/25/2010 16:01:00]嘩~你爸媽去旅行都掛住你, 佢地好鍚你丫~! 全絲綢, 質地一定好靚好滑, 訓落去勁舒服, 一定好正~~~
    都係儀式儀式者, 取其義/跟足都有, 最緊要屋企人ok你又ok, 你爸媽好開通呀, 你又慳返d $$~

    ReplyDelete
  6. 真係好抵wow....CS296我用左咁耐都冇事呀, 今日仲曬左張被tim, 放心啦, 雖然係紅當當, 但一set, 有時見到間房仲覺得好靚呀!! 好彩我係有邊再加多個芯都係貴2百多, 都仲係好抵咁...HAHAHA.....FYI, 被袋金紅邊係三邊咋, 一邊無架, 因為無果邊係for向住自己, 舒適0的...
    [版主回覆05/25/2010 18:59:00]聽到你咁講就放心晒~~~

    ReplyDelete
  7. 哈, 唔知係咪個個媽咪都係咁.  我問佢 "係咪唔駛過大禮呀".  佢又話 "是但啦, 簡簡單單就得啦".  轉個頭又話要去問姑姐....
    我有次經過同男友講話要買, 佢好大反應話, "唔駛呀?".  其實....點解你地話用完會無機會用呢?
    [版主回覆05/26/2010 00:54:00]哈哈, 都話佢地口不對心架啦, 唔緊唔緊其實乜都有所謂~ 應該話, 如果買最傳統(褂店果D), 再用機會好低, 唔通成日用龍鳳被咩, 好似好怪咁, 同埋果隻紅色都幾燦眼架~ 所以好多人都會買D類似既款, 紅紅地, 當係龍鳳被, 咁平時都用得返囉 我自己就唔太鍾意咁鮮色既床品, 所以我會話新年呀, 頭一年會用多D, 之後會比較少用~ 

    ReplyDelete
  8. 哎呀....我都一心打算今個星期去買添.....咁點算好呢???????
    [版主回覆05/26/2010 10:46:00]我覺得咁貴仲要我拎去乾洗, 又唔係咩矜貴質地, 唔值啊~
    咁你好鍾意又唔同講法, 如果用得少, 又唔介意乾洗都ok的... 我都add左你啦, nice to meet you =)

    ReplyDelete
  9. yeah! 我都諗住買 CS296哩一套 !! 我上次係吉吉島問Queen size 要$8xx ! 所以今個星期去一田睇下有冇仲平d~~~
    [版主回覆05/26/2010 10:50:00]呢套好熱門, 好多人買呢, 我組媽都係買呢套~ 你就好啦, 我都好想我張床係queen size >< 

    ReplyDelete
  10. 你揀呢套都好靚 ! 又坁 ! 叻 ~
    我趁牛頭角下邨就拆時 , 去買我的龍鳳被 , 果時仲未知原來龍鳳被是嫁妝 , 是媽媽買給我的 , 仲叫埋末來 99 一齊去 , ( 騖佢話我哋唔叫佢比意見潻 ! 哈哈 )
    [版主回覆05/26/2010 14:03:00]咦~嫁妝類你都係鍾意d傳統野喎, 我記得你有個好靚既木箱~
    呢D野有時我會先斬後奏, 費時人多意見亂, 哈哈...

    ReplyDelete
  11. 粉紅色架? 我之前都考慮呢套, 不過都係決定定繡莊O個D傳統D, 希望唔好甩色啦><
    [版主回覆05/26/2010 15:41:00]可能係燈打落去唔同左色...係紅色架, 就唔係太燦眼果d紅色囉~ 繡莊果d龍鳳咪繡上去既 (其實係我估咋), 咁會唔會訓覺時吉住吉住唔舒服呢?

    ReplyDelete
  12. 哎呀......乜匯豐無左呢個優惠喇?我都好想三百幾蚊帶佢返屋企呀~
    我都睇中左呢套龍鳳被
    [版主回覆05/31/2010 23:34:00]無做啦, 呢D筍野下次要第一時間BLOG出黎... 岩岩一田同SOGO減價你有無去睇下呀?

    ReplyDelete