Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, May 30, 2010

田園傢俬考察日

28 march

決定了要訂造田園傢俬, 這天去深水埗考察︰

裕興發
裕興發很易找, 由深水埗MTR出桂林街出口, 直行到尾, 到青山道轉左, 附近 landmark有寶血醫院, 嘉頓。


舖內有幾件田園傢俬, 一張床, 兩個三門衣櫃, 一個兩門衣櫃, 看上去都OK硬淨, 基本款不太花巧, 店內也有一兩個客, 起碼不是拍烏繩啊....傳聞中的KK Lee好像也在, 不過招呼我們的是另一位 - 許生。

大頭蝦的我忘了帶 floor plan, 又忘了把參考圖灌入iPhone...幸好他們有些reference圖 (都是淘寶的-.-) 又有現成的作比對, 許生看著我指手畫腳也大致明白, 很快就畫了幾件傢俬的draft, 又會提供意見, 不錯不錯!

價錢跟我在網上看到的差不多, 裝修期內度尺兩次, 已裝修好度尺一次, 度尺先付訂$1000, 出圖再付總額一半, 送貨安裝時付尾數, 出圖後約三星期造起。

價錢大約如下︰

4呎 x 6呎3 油壓床 $30004呎半 x 6呎3 油壓床 $3300衣櫃, 書櫃 $850/呎電視地櫃 $500/呎, 組合櫃 $850/呎梳妝台連凳 $600-700/呎

Taste Living [ www.tasteliving.net ]
行完裕興發, 也順道逛逛附近的傢俬店, 有幾家都有田園傢俬賣, 一件起兩件止, 所以都沒入內細看啦。


之後bubu問我有無其他目標, 我說荔枝角青山道有一間樓上舖, 於悶熱天氣之下, 平時懶行又怕熱的bubu竟然話行過去... (unbelivable!)

我們沿青山道一直行行行, 幸好沿路左右都是大廈, 未算十分辛苦, 我和bubu也當拍拖散步 (雖然同時有少少後悔...), 最後用了差不多半小時行去, 卻只逗留了十五分鐘左右! what's the matter? 

其實 Taste Living 應該說是網上店, 只是租用了工業大廈一個單位做display room, 我們上到去的時候, 已然有五、六對年輕couple在參觀 (宣傳做得不錯丫) ...

現場所見, 全都是田園傢俬, 一張床, 一個大衣櫃, 一組已售的梳妝台, 一組廳櫃梳化, 幾個櫃, 比起ssp的傢俬街舖, 的確比較多現成reference。不過那裡樓底矮, 燈光暗暗地, 又侷促 (無窗, 一關門就完全密封)...

我們想問多少少, 女仔staff 叫我們問男人staff...
男人staff ︰
有無上過我地網頁睇過?
bubibu & bubu︰
睇過下啦, 諗住上黎睇實物同問下嘛...
男人staff︰
其實我地全部資料都寫晒係網頁上面 (咁依家係唔係唔問得你丫?)
bubibu & bubu︰
咁可唔可以大概介紹下?
男人staff︰
呢個由我另一位同事負責既, 不過佢依家係果邊同另一個客傾緊, 電腦又得一部, 可能你地要等陣...

你話佢地個display room拎黎做乜丫! 不如on-line chat!

最後總算問到少少資料, 傢俬主要分幾個styles, 佛羅倫斯, 英式, 韓式, 大部分呎吋已定不能更改, 只有一種style (忘記了) 可以自訂呎吋, 不包安裝, 可另外介紹師傅安裝, 費用另計。


一聽到以上的, 我們就立即決定離開。 無度尺, 不能自訂呎吋, 送貨不包安裝...明顯不過啦...
那跟我自己上淘寶買有啥分別?


而且價錢也不見得比其他平, 反而更貴 (e.g. 床$4500+) ...



達毅
(其實第一次去沒留意, 後來見到有bloggers提過, 第二次再去才到訪)
達毅有兩間舖, 一間大舖在元州街, 另一間細舖在青山道, 裕興發斜對面




因為達毅在門口當眼位設置了一個田園睡房做display, 有齊衣櫃/地台床/床頭櫃, 都幾eye-catching, 所以才會被人留意吧。

不過就只有這組display, 舖內其他的都不是田園傢俬...

有blogger寫過, 話舖內傢俬都有一陣強勁甲醛味, 我自己就不太覺得有, 不過我站在那邊良久都沒人過來招呼, 算~



 其實逛完以上幾間, 都大致決定到要找哪間訂造...就是裕興發啦。始終有人用過話好, 而且他們(似乎)有很多田園經驗, 價錢尚算公道, 所以就這樣決定好了, 之後會再約許生上門度尺~

8 comments:

  1. http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1118125166 http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1118770345?u=inlei 廚房和浴室用具我係依到買架,唔錯.平過上海街.

    ReplyDelete
  2. 咁快已經鎖定左訂造既公司..! 你真快手耶~~
    [版主回覆05/31/2010 10:53:00]唔快啦, 之前上網睇左好耐先出擊, 同埋我間屋丟空左幾個月, 唔整唔得啦~

    ReplyDelete
  3. 好想快o的睇下添!!! hehe!!
    [版主回覆05/31/2010 10:54:00]希望我唔好咁懶就可以快d有得睇!

    ReplyDelete
  4. 今天我和[老公也看床架, 衣櫃, ......等等, 會用白色的, 你真的好幫到手, 因我下星期也會去看裕興發啦, !!看真些我 bedroom是較粉紅偏紫的, 但在夜晚用黃燈看是粉紅色的了 !!仲有呀, 今天我bank in給你了, 也有影recepit 比你, 但用i phone sent 比你, 怕你看不到, 但這2天我也好忙不在家, 如你看不到 入數recepit, pls let me know , i will send to you again , thanks
    [版主回覆05/31/2010 10:57:00]我間房非常粉紅色, 不過under黃燈都會變少少色~ 幫到手就好, 粉紅+白一定好靚好dreamy! 另外我收到你條數啦, 你send左幾個email俾我 =)

    ReplyDelete
  5. 你有無諗住上深圳買? 聽講仲平d... 你有沒有看過 hitomi 的 blog, 她全屋的傢俱都在大陸買 http://hk.myblog.yahoo.com/hitomi_kong/index?l=f&id=19
    [版主回覆05/31/2010 10:52:00]我都知深圳有好多啊, 不過因為我地唔想上深圳, 所以唔考慮去果度買~
    hitomi個blog我都睇開呀, 佢間屋真係好田園!

    ReplyDelete
  6. WEIWEI今晚7點譚仔呀~
    [版主回覆06/01/2010 11:29:00]我都好想黎呀, 但係持續開OT中, 晚晚2100...你地玩得開心d啦 ><

    ReplyDelete
  7. 達毅 我都去過問, 你真係要睇下同邊個sales 傾, 我去過2次 ( 因之前有fd 做話價錢同quanlity 成正), 一之係上左年紀的晝緊圖伯伯, 另一次好似係sales, 佢地的price係唔同ga!
    不過之後老公細心d睇佢的details, 覺得佢有以下問題:

    d櫃入面好是但, 連磨砂都冇做
    d甲全味真係幾勁
    好多野都好似要加錢 ( 人地包佢唔包)
    d板好似一般
    結果都冇去做, 不過另外有一間係附近叫circle, 個時想去做, 不過最後都係去左土瓜灣, 而家仲等..... 緊firm圖, 希望可以快d搬啦
    [版主回覆06/07/2010 09:12:00]同一間舖唔同價錢都幾過份啵! 我最後都無係達毅整, 因為入到去都無人理我, 個阿叔掛住同個師奶吹水!
    你係咪都係整田園feel呀? 裕興發都有野唔包架, eg 雕花, 手繪~

    ReplyDelete
  8. 冇呀, endup 我而家做modern.... 全都好簡約
    [版主回覆06/07/2010 20:52:00]簡約望落又會舒服D, 空間感大D, 都好丫~

    ReplyDelete