Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, January 15, 2010

婚前檢查 & cervarix 第三針

上星期六去 kinetics 做了婚前檢查, 順道打最後一劑 cevarix (終於不用再打針...!)。

其實過程很快, 放下「忌廉」與「蝌蚪」樣本, 入房給姑娘度高磅重, 抽個血 (痛痛痛~), 我另外再打多支針 (痛~), done! 一個星期後再來聽報告。



到現時為止, 對kinetics的印象很好, 容易book到時間, 我之後因period不準而改期, 態度very nice, 嫌太早想要較後時間一樣no problem。診所姑娘後生 (干我什麼事啊?!) 又好人, 我抽完血見bubu在鄰房, 我走進去吶喊助威wewa鬼叫都okay...

等待報告中...

5 comments:

  1. 其實我都book左Kinetic做婚前檢查
    但太忙了,到而家結左婚都未做
    [版主回覆01/17/2010 01:02:00]唔唔, 所以我話有咩就趁得閒就做左先係岩既...快D啦, 人地有限期架~

    ReplyDelete
  2. bubibu
    我今日join 左衫啦
    係 fairlady 呀... d 婚紗好靚呀.. EG都幾好.. 我今日 HOLD 埋款添啦
    你得閒就上去睇下啦~~
    [版主回覆01/17/2010 01:02:00]噢! 你好快手! FAIRLADY我見CM都幾好, 等我都上去睇下先!

    ReplyDelete
  3. 我今日o岩o岩去左睇報告同打第二針呀 有2個驚人發現 原來佢有地貧, 同埋我應該生過德國麻疹*0*
    [版主回覆01/17/2010 01:05:00]我去做果時又係無量血壓...你睇報告果時有無呀? 好彩只係得佢有你無~~ " 我應該生過德國麻疹" << 應該   生過唔記得左?

    ReplyDelete
  4. 我只係知我生過水豆, 佢從我既抗體數量估計我應該出過, 可能同水豆一齊出, 2樣野好似@@ 其實我中學已經check過冇地貧, 今次其實唔check都得, 一定唔會生倒重型地貧既小朋友, 不過都係順便驗埋, 咁就check倒佢有! 都係冇量血壓同色盲, 你有冇呀? 我下個月又返去打針…可以check返 個姑娘好風趣又好人, 醒左樽健肝素我地XD
    [版主回覆01/18/2010 18:11:00]咁我下次去睇報告時一定要叫佢量埋呢d野, 因為無咩我都唔使再返去啦!
    我打第三針呢, 打果時唔係好痛, 反而之後痛左幾日!

    ReplyDelete
  5. 唯美試衫唔洗錢.. FREE 試 2 件呀!!
    不過佢真係 A LINE 好多, 有D 裙比我個感覺有D 似睡衣多過似晚裝
    佢 2 月做 EXPO 呀
    如果你真係岩既.. 就呢段時間去睇左先.. 到時再屈佢平D
    [版主回覆01/19/2010 23:55:00]似睡衣...!!! 我最多都係聽人講話佢D衫閃~ 我都真係要開始睇啦...

    ReplyDelete