Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, January 17, 2010

裝修中...

最近忙到頭頂出煙, 因為新居裝修進行中...



新居的事bubu比較上心, 很努力的度度度, 計計計, 我不是想躲懶, 而是我對數字太鈍, 幫不上忙!

雖然屋仔細細, 但考慮的事還真多! 
幸好新居就近男家, bubu每天都可以抽時間去監察進度, 拍個照send MMS給我看。

裝修真是一門艱深的學問, 當中尤以與CF對話最為難搞...
bubibu & bubu︰「CF, 點解咁咁咁...? 」
CF (不耐煩)︰「...咩呀, 咪咁咁咁囉...」
bubibu & bubu (迷茫)︰「咁即係點點點呀?」
CF (極不耐煩)︰「deee...講極你都唔明!」
bubibu & bubu (火都黎埋, 又要keep住平心靜氣)︰「咁真係唔識丫嘛, 你唔講俾我聽我點知者!」

唉...是否全世界的師傅都是這樣...? 未接到JOB前就什麼都行行行你想點就點, 開工後就求求其其, 這樣不行那樣不行, bubu常常說要尊重他們的專業, 但我總是覺得他們是懶, 得過且過, 但求客人看不出偷工減料就神仙過海...

現在工程仍然進行中, 全屋最落本的是washroom, 全部拆除再造, 也會改門口位置︰



DAY1就開始拆廁磚



拆後 - 非常RAW的牆身



連門口都拆掉了



磚頭起牆



舖好牆磚 (是我挑的, 非常滿意!)



上圖看不清楚, 其實上半是米白色, 下半是深棕色 
(最新瘋狂地愛上深棕色系!)
磚面都有波浪暗花, 就為了這些花紋, 要多買磚來對線...

之後企缸地台&地磚都舖好, 洗手盆櫃亦進場, 就發現有問題...
washroom內走動的空間太少, 現在還算可以, 假如我之後有了BB, 大肚dumdum的時候, 就非常容易會撞到肚...!
找來師傳當面討論研究, 最後決定重新設計&造, 又要跌$$啦...><

A few snap shots:



你猜右下是什麼?

6 comments:

  1. 我估係坐廁水箱....大諗大概因為你們講左點整後再改設計, 所以師傅咁樣答你地..不過事實上都唔好諗住他們會好斯文..haha
    [版主回覆01/19/2010 12:08:00]其實係講好左點整, 佢話整好左之後我地上去睇, 覺得唔對辦, 問佢點解, 就會覺得我地好煩咩都問...
    水箱...WRONG >< 俾多少少人估先開估~!

    ReplyDelete
  2. 唔怪得你少咗update啦~~我都估係水箱~~
    [版主回覆01/19/2010 12:09:00]係呀, 呢排真係對住間屋多過對住阿媽...
    水箱...WRONG! 過兩日開估~

    ReplyDelete
  3. 嘩, 全屋由天到地都裝修晒,一定勁多嘢要跟。
    我估右下係『四筒』,不過防止有臭氣飄番出黎,搵d嘢遮住先!
    [版主回覆01/20/2010 09:11:00]係washroom同kitchen多d野要跟, 其他都係小執者~~
    四筒...? 反而我唔知道四筒係乜東東...

    ReplyDelete
  4. 『四筒』= 屎x = x渠
     
    [版主回覆01/20/2010 14:51:00]唔知係唔係同一樣野呢...? 呢個其實係d裝修佬拆左我上手果個馬桶之後, 買個膠既返黎俾佢地自己用住先...無得沖水架...

    ReplyDelete
  5. 洗手間做浴缸定係企缸 ?  一定要睇緊 d 佢地做防漏個 part
    [版主回覆01/20/2010 21:38:00]做企缸呀~ 佢已經做起左啦, 但係唔知點樣CHECK佢防漏做得好唔好呢...?

    ReplyDelete
  6. 嘩...原來佢地用來去toliet架?????....好嘔心呢...個四方形下面駁住條大喉...係咪會接駁左去渠架? 我即刻聞到嗅味...haha
    [版主回覆01/21/2010 12:26:00]係呀, 即係我地平時座廁下面駁住果個位...行到好埋果時真係臭架, 所以未拆之前我都係遠遠地望下就算...

    ReplyDelete